Gå til innhold

Tynne vs frodige jenter!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop

Store pupper er ikke mer egnet til å gi melk og produserer heller ikke mer melk enn mindre pupper :filer:

Men gutter tenner på det de ser rett opp i fleisen på dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er selv litt "smålubben". Veier litt over 60 kilo.

Får inntrykk av at all vil ha sex, men ingen vil være seriøse..

Mistenker at det handler mer om at de ikke finner deg så veldig interessant.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Og fordi det er et enormt press på kvinners utseende allerede fra 7-årsalderen, både fra media og menn/gutter (og andre jenter, da). Også fordi vi legger mest vekt på mannens indre kvaliteter, mens menn legger mer vekt på våre ytre kvaliteter. Man kan bli stresset av mindre. :filer:

Når det ytre er på plass, mener du vel ;) Kvinner er akkurat like overfladiske som menn, og menn er akkurat like overfladiske som kvinner. Forskjellen er at menn ikke har like store krav til personlighet, status, nettverk og penger som kvinner har. Ikke lyg for meg eller deg selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Når det ytre er på plass, mener du vel ;) Kvinner er akkurat like overfladiske som menn, og menn er akkurat like overfladiske som kvinner. Forskjellen er at menn ikke har like store krav til personlighet, status, nettverk og penger som kvinner har. Ikke lyg for meg eller deg selv.

Nei, menn har krav når det kommer til utseende, de vil aldri være sammen med ei dame som kameratene deres ler av, uansett hvor godt de selv liker henne.

Så hva kameratene sier om damen blir viktigere enn kjærligheten selv, noe som må være selveste definisjonen av overfladiskhet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, menn har krav når det kommer til utseende, de vil aldri være sammen med ei dame som kameratene deres ler av, uansett hvor godt de selv liker henne.

Så hva kameratene sier om damen blir viktigere enn kjærligheten selv, noe som må være selveste definisjonen av overfladiskhet.

Det er godt mulig at noen menn er sånn, men det er også kvinner. Faktisk er det ikke så rent uvanlig at kvinner vil at venninnene skal ta avgjørelser for dem, og det er heller ikke et så ukjent fenomen at kvinner faktisk vil ha noen fordi andre kvinner vil ha dem. Kvinner er ikke noe mindre overfladiske enn menn. De ser det bare ikke selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, menn har krav når det kommer til utseende, de vil aldri være sammen med ei dame som kameratene deres ler av, uansett hvor godt de selv liker henne.

Så hva kameratene sier om damen blir viktigere enn kjærligheten selv, noe som må være selveste definisjonen av overfladiskhet.

Hva f....? :ler:

Det var da også en måte å se på menn på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Nei, menn har krav når det kommer til utseende, de vil aldri være sammen med ei dame som kameratene deres ler av, uansett hvor godt de selv liker henne.

Så hva kameratene sier om damen blir viktigere enn kjærligheten selv, noe som må være selveste definisjonen av overfladiskhet.

Er ikke sant. Har erfart å bli avvist til fordel for ei stygg ei fordi hun passa så godt sammen med han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg kunne ikke vært sammen med en overvektig mann,uansett. Kan være mega gode venner,men ikke noe mer.

Jeg kunne vært med en lettere overvektig mann men ikke en som er alvorlig tykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne vært med en lettere overvektig mann men ikke en som er alvorlig tykk.

Jeg har en kompis med kulemage som har feid over ca. 30 jenter fra Sukker, så alt er mulig. Han bruker imidlertid et veldig bra profilbilde fra da han var idrettsutøver og veltrent.

Videre er han ganske erfaren på dette med "tøm og røm", og vet hvordan han skal manipulere/flørte for å komme i mål.

Å fremstå som veldig kul og utadvent (såkalt "sosialt vellykket") er visst viktig, har jeg forstått. Teorien er at kvinner mangler evnen til å ta selvstendige valg og derfor vil kle av seg og sprike dersom man skaper inntrykk av å være ettertraktet av andre damer.

En annen kamerat av meg pleide derfor alltid å sende en melding av typen "hva driver du med i kveld, da?" til samtlige damer i kontaktlisten sin rett før han skulle på date. Dette så dama skulle se at det ramlet inn stadig nye meldinger fra forskjellige jenter. Artige fyrer. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg har en kompis med kulemage som har feid over ca. 30 jenter fra Sukker, så alt er mulig. Han bruker imidlertid et veldig bra profilbilde fra da han var idrettsutøver og veltrent.

Videre er han ganske erfaren på dette med "tøm og røm", og vet hvordan han skal manipulere/flørte for å komme i mål.

Å fremstå som veldig kul og utadvent (såkalt "sosialt vellykket") er visst viktig, har jeg forstått. Teorien er at kvinner mangler evnen til å ta selvstendige valg og derfor vil kle av seg og sprike dersom man skaper inntrykk av å være ettertraktet av andre damer.

En annen kamerat av meg pleide derfor alltid å sende en melding av typen "hva driver du med i kveld, da?" til samtlige damer i kontaktlisten sin rett før han skulle på date. Dette så dama skulle se at det ramlet inn stadig nye meldinger fra forskjellige jenter. Artige fyrer. :)

Jeg driter i hva andre kvinner vil ha, jeg bryr meg bare om hva jeg vil ha jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kompis med kulemage som har feid over ca. 30 jenter fra Sukker, så alt er mulig. Han bruker imidlertid et veldig bra profilbilde fra da han var idrettsutøver og veltrent.

Videre er han ganske erfaren på dette med "tøm og røm", og vet hvordan han skal manipulere/flørte for å komme i mål.

Å fremstå som veldig kul og utadvent (såkalt "sosialt vellykket") er visst viktig, har jeg forstått. Teorien er at kvinner mangler evnen til å ta selvstendige valg og derfor vil kle av seg og sprike dersom man skaper inntrykk av å være ettertraktet av andre damer.

En annen kamerat av meg pleide derfor alltid å sende en melding av typen "hva driver du med i kveld, da?" til samtlige damer i kontaktlisten sin rett før han skulle på date. Dette så dama skulle se at det ramlet inn stadig nye meldinger fra forskjellige jenter. Artige fyrer. :)

Hahaha, du eeelsker å provosere, gjør du ikke... :fnise: Passivagressiv? :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg har en kompis med kulemage som har feid over ca. 30 jenter fra Sukker, så alt er mulig. Han bruker imidlertid et veldig bra profilbilde fra da han var idrettsutøver og veltrent.

Videre er han ganske erfaren på dette med "tøm og røm", og vet hvordan han skal manipulere/flørte for å komme i mål.

Denne kompisen din virker svært usympatisk og kynisk, må jeg si .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en venninnne med kulemage som har feid over ca 30 menn fra Sukker. Hun bruker ikke et veldig bra profilbilde og har aldri giddet å anstrenge seg for å lure eller manipulere noen.

Hun er ganske erfaren på dette med "få deg litt pikk og stikk", og vet hvor lite som skal til før mennene nærmest står i kø for å få dyppet pikken sin litt.

Teorien er at menn mangler evnen til å ta selvstendige valg og derfor vil kle av seg og tilby deg pikken bare man opplyser dem om at man er kåt.

En annen venninne av meg pleide derfor å sende "pule?" til en rekke menn før hun skulle på date, sånn at hun hadde en haug med backoppløsninger og dessertknull klare til dyst dersom han hun datet hadde for liten kuk, ikke var kjekk nok, virket kjedelig osv.

Artige jenter. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kompis med kulemage som har feid over ca. 30 jenter fra Sukker, så alt er mulig. Han bruker imidlertid et veldig bra profilbilde fra da han var idrettsutøver og veltrent.

Videre er han ganske erfaren på dette med "tøm og røm", og vet hvordan han skal manipulere/flørte for å komme i mål.

Å fremstå som veldig kul og utadvent (såkalt "sosialt vellykket") er visst viktig, har jeg forstått. Teorien er at kvinner mangler evnen til å ta selvstendige valg og derfor vil kle av seg og sprike dersom man skaper inntrykk av å være ettertraktet av andre damer.

En annen kamerat av meg pleide derfor alltid å sende en melding av typen "hva driver du med i kveld, da?" til samtlige damer i kontaktlisten sin rett før han skulle på date. Dette så dama skulle se at det ramlet inn stadig nye meldinger fra forskjellige jenter. Artige fyrer. :)

dersom disse sukker-jentene hadde kledd av seg og spriket med beina for DEG istedenfor kompisen din, hadde du da snakket så nedsettende om dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Jeg har en kompis med kulemage som har feid over ca. 30 jenter fra Sukker, så alt er mulig. Han bruker imidlertid et veldig bra profilbilde fra da han var idrettsutøver og veltrent.

Videre er han ganske erfaren på dette med "tøm og røm", og vet hvordan han skal manipulere/flørte for å komme i mål.

Å fremstå som veldig kul og utadvent (såkalt "sosialt vellykket") er visst viktig, har jeg forstått. Teorien er at kvinner mangler evnen til å ta selvstendige valg og derfor vil kle av seg og sprike dersom man skaper inntrykk av å være ettertraktet av andre damer.

En annen kamerat av meg pleide derfor alltid å sende en melding av typen "hva driver du med i kveld, da?" til samtlige damer i kontaktlisten sin rett før han skulle på date. Dette så dama skulle se at det ramlet inn stadig nye meldinger fra forskjellige jenter. Artige fyrer. :)

Du har faktisk rett i noe av dette!

Jeg tenner jo som sagt på menn som er uerfarne, gjerne ikke har hatt så mye erfaring, og ikke hatt et så aktiv sexliv .Og har et useendet som kvinner ikke finner så tiltrekkende.

Gjerne sånne litt sære som andre kvinner ikke kaster et blikk etter.

Men etter at jeg har vært sammen med dem, er de plutselig interessante og populære. Så da legger de seg etter dem.. pussige jenter..Så fort andre har hatt dem er de plutselig ikke så sære og nerder lengre, men gode nok til et forhold!

Det hjelkper jo sikkert på at jeg er veldig populær hos andre menn. Så når de ser jeg finner han tiltrekkende og verd å satse på, blir plutselig dem interesserte!

Endret av Mysticgirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

dersom disse sukker-jentene hadde kledd av seg og spriket med beina for DEG istedenfor kompisen din, hadde du da snakket så nedsettende om dem?

Jeg har omtrent samme antall erobringer som nevnte kamerat i det samme tidsrommet, dog ikke fra Sukker. Jeg kan ikke se at jeg har skrevet noe nedsettende om damene han har møtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninnne med kulemage som har feid over ca 30 menn fra Sukker. Hun bruker ikke et veldig bra profilbilde og har aldri giddet å anstrenge seg for å lure eller manipulere noen.

Hun er ganske erfaren på dette med "få deg litt pikk og stikk", og vet hvor lite som skal til før mennene nærmest står i kø for å få dyppet pikken sin litt.

Teorien er at menn mangler evnen til å ta selvstendige valg og derfor vil kle av seg og tilby deg pikken bare man opplyser dem om at man er kåt.

En annen venninne av meg pleide derfor å sende "pule?" til en rekke menn før hun skulle på date, sånn at hun hadde en haug med backoppløsninger og dessertknull klare til dyst dersom han hun datet hadde for liten kuk, ikke var kjekk nok, virket kjedelig osv.

Artige jenter. :)

"A key that opens a lot of locks is called a master key.

A lock that openes to a lot of keys is just a shitty lock."

Det er en kjensgjerning at menn ønsker å ha sex med så mange damer som mulig. En mann som er en åtter eller nier utseendemessig feier gjerne over ei dame som er en femmer, dersom han ikke trenger å forplikte seg. Skal han forplikte seg vil han straks bli mer kresen.

Det er altså ikke videre imponerende når damer ligger rundt; de beviser kun at de er en "shitty lock" og ikke en "master key". ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Jeg har sett den analogien flerfoldige ganger, og den er... feil.

Den tar forbehold om at sex er noe vi, som menn, må kjempe for - og noe kvinner skal holde igjen.

I min verden er sex noe begge parter har lyst på, og dermed deler med hverandre. Ikke noe den ene parten tar/får.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...