Gå til innhold

Tynne vs frodige jenter!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop28

Eg har sett mange lett overvektige damer med timeglassfasong. Ein del ganske sterkt overvektige og. Å ha timeglassfasong tyder jo at du legg på deg på "dei rette plassane" (puppar, hofter, rumpe, lår) medan midja framleis er definert og magen rimeleg flat. Kvinner med skikkeleg timeglassfasong får jo dermed berre meir av alt viss dei blir overvektige.

Du kan umulig vite om magen er flat dersom noen har klær på. Nok en gang har du hørt om korsetter og holdinn???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan umulig vite om magen er flat dersom noen har klær på. Nok en gang har du hørt om korsetter og holdinn???

Så sinna du er. Jeg skulle likt å sett svarene dine om noen hadde påstått at ingen tynne kan ha former eller timeglassfasong, og påstått at de isåfall måtte ha jukset med korsett og fyll i BH-en.

Selv om jeg synes Katten høres litt i overkant overfladisk ut, må jeg si at han likevel uttaler seg mye mer modent om sitt forhold til overvektige damer enn det BettyBoop gjør her. Men så er jo han mann og hun kvinne da. Ingen er så ivrig på å dra damer ned i dritten som damer selv, og det bærer KG veldig preg av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Så sinna du er. Jeg skulle likt å sett svarene dine om noen hadde påstått at ingen tynne kan ha former eller timeglassfasong, og påstått at de isåfall måtte ha jukset med korsett og fyll i BH-en.

Selv om jeg synes Katten høres litt i overkant overfladisk ut, må jeg si at han likevel uttaler seg mye mer modent om sitt forhold til overvektige damer enn det BettyBoop gjør her. Men så er jo han mann og hun kvinne da. Ingen er så ivrig på å dra damer ned i dritten som damer selv, og det bærer KG veldig preg av.

Hæ hehe bare fordi jeg skriver to spm tegn etter hverandre så er jeg sinna? Hvordan kan du se at jeg er sinna bare fordi jeg skriver? Er du synsk?

Og om katrten formulerer seg på noe som høres mer modent ut så sier han nøyaktig det samme likevel.

Jeg syns ikke jeg er overfladisk bare fordi jeg konstaterer faktum at det finnes ting og mennesker som er pent og det finnes ting og mennesker som ikke er pene eller mao stygge. Om jeg konstaterer det og du dermed mener jeg er umoden så deg om det.

Å være overvektig er usunt okke som.

Endret av BettyBoop28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Og såkalt dramatisk kurvede mennesker anser det tydeligvis som et personangrep med en gang et annet menneske ikke tenner på ens 'kurver'.

Snedig at du skulle ta den der personlig når den var ment generelt. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snedig at du skulle ta den der personlig når den var ment generelt. ;)

Jeg nekter å tro at den kommentaren ikke var ment som et sleivspark til Katten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Jeg nekter å tro at den kommentaren ikke var ment som et sleivspark til Katten.

Du kan få tro hva du vil, men huske på at jeg ikke siterte ham, eller noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katten.

Nå siterer jeg ikke noen andre, jeg heller. Men det er fortsatt tydelig hvem jeg snakker til?

Finner det fascinerende hvor opprørt du blir over at jeg ikke tenner på din kropp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Nå siterer jeg ikke noen andre, jeg heller. Men det er fortsatt tydelig hvem jeg snakker til?

Finner det fascinerende hvor opprørt du blir over at jeg ikke tenner på din kropp.

Mens hun samtidig er den som er mest frempå på hele forumet for å bedyre sin preferanse nummer 1. Litt artig, synes jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Finner det fascinerende hvor opprørt du blir over at jeg ikke tenner på din kropp.

Det var noe jeg dreit i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isåfall har du en BMI på 17, og trenger muligens å legge på deg litt. Snakk om å glorifisere undervekt :roll:

For å være nøyaktig er jeg 164cm og veier 73kg. Jeg trener styrke 1-2ganger i uken hvis jeg vil, ellers er jeg mye i aktivitet hver dag uten å kalle det trening. Går mye, løper frem og tilbake på jobb osv.. Jeg har store pupper, 70F-G, noe jeg har hatt siden jeg fikk pupper i 16års alderen, og bruker som regel 29-30 i bukser. Er det å være feit? Jeg har aldri hatt smal benbygning, hvis man ser på feks håndledd eller bredde på hofter. Selvfølgelig har jeg litt ekstra både her og der, men feit er jeg nok ikke. Og ikke har jeg noe glorifisert selvbilde, jeg er smertelig klar over at jeg ikke er perfekt! De mennene jeg har vært sammen har ikke vært noen stygge fjols som ikke fikk seg noe bedre heller.

Og ja, jeg blir fornærmet når folk kaller meg feit og ikke viser brukernavnet sitt en gang!

Da er vi nesten like:) Jeg et 166 og veier 73kg, og mannen min elsker mine 75F pupper :fnise: Jeg trener som deg jevnlig, og at INGEN problemer med å få kontakt med menn:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har aldri skrevi noko om at det er sunt å vera overvektig, BettyBoop28. Skreiv berre at det er mogleg å ha timeglassfasong med midje og rimeleg flat mage sjølv om ein er overvektig - for det er det. Eg har då sett ein del nakne kvinner... Og det er jo måte på kva hold-in-korsett kan gjera ;)

Eg meiner ikkje at det er bra å vera overvektig, som i at det er noko ein bør verken ufarleggjere eller strebe etter. Men det er eit faktum at mange mennesker er det, og eg ville berre få fram at det faktisk går an å ha ein fin kropp likevel :) Å vera for opphengt i kropp og trening er heller ikkje særleg sunt. Kvifor kan ikkje folk berre prøve å halde seg rimeleg sunne og normalvektige dei som klarer det, men utan å rakke ned på dei som ikkje klarer det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde vi snakket om seksuell tenning? Det er jo min manglende tenning på overvektige som har vært temaet i det siste.

Kunne skrevet flerfoldige sider om hva som gjør at jeg vil være i et forhold med min kjære, men akkurat nå var det tenning.

Ja, ok - men skjønner jeg at vi definitivt er på to forskjellige planeter ifht tenningsmønstre.

Du er sannsynligvis utpreget visuell - siden vekt virker å være et viktig tema for deg i flere debatter.(da aller helst at alt som ikke er sylslankt er sykelig overvektig - min tolkning ihvertfall av ting du har sagt mange ganger)

Det tok meg sånn omtrent 4 debattsider å skjønne at for noen er seksuell tenning per se kropp innenfor et strengt gitt ideal.(igjen, min tolkning at det er strengt)

Det er nok fordi jeg - som utpreget "personlighetspreferansetype" lett høvler over en fyr med stjerner i øynene bare han leser Morgenbladet og hisser seg litt opp over innvandringsdebatten. Da innbiller jeg meg at han må være en halvveis oppegående fyr og sikkert har masse annet interessant på lager han kan snakke meg til sengs om. Hvorvidt han har definerte magemuskler, veier 80 kg og har 22 cm kuk eller ei er liksom et ikke-eksisterende tema - jeg er lurt trill rundt før klærne er av.

Sånn sett er vi jo ganske enkle begge to, på hvert vårt totalt forskjellige vis.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Ah, så du er enda en som vet nøyaktig hvilke kroppstyper jeg tenner på? Det må være sylslankt?

Jeg uttaler meg negativt mot overvekt, ikke mot normalvekt. Jeg tenner på normalvekt, så om en BMI tilsvarende ca. 19-25 (bare for å ha noe å gå ut fra) sylslankt, så tenner jeg visst utelukket på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vampen

Huhei, har sirkuset kommet til byen?

Jeg kommer aldri til å fatte hvorfor folk bryr seg om hvem eller hva andre tenner på. Personlig er jeg mer opptatt av hva jeg tenner på. Andre får da virkelig styre i vei som de vil. Jeg tenner ikke på 99% av menneskene jeg møter i løpet av en dag. Det ser ut til å være greit, så lenge jeg ikke sier noe om hvorfor. :lur:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Ja, ok - men skjønner jeg at vi definitivt er på to forskjellige planeter ifht tenningsmønstre.

Du er sannsynligvis utpreget visuell - siden vekt virker å være et viktig tema for deg i flere debatter.(da aller helst at alt som ikke er sylslankt er sykelig overvektig - min tolkning ihvertfall av ting du har sagt mange ganger)

Det tok meg sånn omtrent 4 debattsider å skjønne at for noen er seksuell tenning per se kropp innenfor et strengt gitt ideal.(igjen, min tolkning at det er strengt)

Det er nok fordi jeg - som utpreget "personlighetspreferansetype" lett høvler over en fyr med stjerner i øynene bare han leser Morgenbladet og hisser seg litt opp over innvandringsdebatten. Da innbiller jeg meg at han må være en halvveis oppegående fyr og sikkert har masse annet interessant på lager han kan snakke meg til sengs om. Hvorvidt han har definerte magemuskler, veier 80 kg og har 22 cm kuk eller ei er liksom et ikke-eksisterende tema - jeg er lurt trill rundt før klærne er av.

Sånn sett er vi jo ganske enkle begge to, på hvert vårt totalt forskjellige vis.

Jeg er lik deg på den måten at jeg har personlighetspreferanser. Jeg har fallt for typer som utseendemessig ikke helt min type, fordi de har et eller annet som gjør at jeg lar meg sjarmere. Men selvfølgelig har de fleste også fysiske preferanser. Jeg tenner f.eks ikke på veldig lave menn, fordi jeg fikser ikke å være høyere enn mannen. Da føler jeg meg bare som sasquatch, det er ikke noe som tenner meg. Jeg tenner heller ikke på ekstremt trente menn, type digre muskler og tyrenakke. Det blir for mye av det gode. Jeg kunne ha fortsatt lenge ennå. Poenget er, ja, jeg har fysiske preferanser. Men her har jeg altså avskrevet både lave menn, og ruslebiffer, utelukkende av utseendemessige årsaker. Er det ille? Må alle tenne på alle? Og er ikke det det samme som at Katten. avskriver overvektige damer?

Mye mulig jeg tar feil, men jeg får litt inntrykk av at det er mer greit her inn at kvinner fronter fysiske preferanser, enn at menn gjør det samme.

Endret av Vampen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg skjønner ikke hvorfor dette har blitt til en diskusjon om hva Katten tenner på. Han og Madammen forventer tydeligvis det samme av hverandre, og da burde ikke det være et problem for noen andre.

Som Vampen sier så har de aller fleste av oss preferanser som går på utseende. Hver gang det kommer opp en tråd om muskuløse menn så er det ikke måte på hvor ekkelt KG's kvinner synes det er, og alle vil heller ha en kosemage. Men det er tydeligvis greit?

Er det utelukkende fordi det er snakk om overvektige kvinner?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vampen

Jeg skjønner ikke hvorfor dette har blitt til en diskusjon om hva Katten tenner på. Han og Madammen forventer tydeligvis det samme av hverandre, og da burde ikke det være et problem for noen andre.

Som Vampen sier så har de aller fleste av oss preferanser som går på utseende. Hver gang det kommer opp en tråd om muskuløse menn så er det ikke måte på hvor ekkelt KG's kvinner synes det er, og alle vil heller ha en kosemage. Men det er tydeligvis greit?

Er det utelukkende fordi det er snakk om overvektige kvinner?

Jeg tror det er fordi vi er en gjeng kjerringer her inne, og uansett hva slags kvinnekropp en mann sier at han ikke tenner på, så er det noen som har sånn kropp og blir fornærmet. Og da er sirkuset i gang. :lur:

Endret av Vampen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg tror det er fordi vi er en gjeng kjerringer her inne, og uansett hva slags kvinnekropp en mann sier at han ikke tenner på, så er det noen som har sånn kropp og blir fornærmet. Og da er sirkuset i gang. :lur:

Tror nok helst det er der det ligger ja, det er derfor jeg prøver å holde meg unna slike tråder, så jeg ikke skal bli fristet til å slenge med leppa selv :ler:

Virker som om en del mener at manne skal bli kåt omtrent uansett hvordan kvinnen ser ut, bare fordi hun er en kvinne.

Endret av Raindrops
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Vel, en dame bør få alle de pikkene hun har lyst på. :hallo:

(shit, smilyen sitter med en MAC på fanget).

En ordentlig dame får stort sett det, fornærma kjerringer er det kanskje verre med. :sjarmor:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...