Gå til innhold

Tynne vs frodige jenter!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser ikke meg som syltynn, er 169 og 55 kg. Jeg får noen ganger høre "du er jo tynn", men jeg er helt normal i kroppsfasong vil jeg si, ikke for mye, ikke for lite. Vekta trenger ikke si alt heller selv om de fleste på min høyde veier mer enn meg av de jeg kjenner. Men kjenner de som veier mindre og.

Jeg er fornøyd med vekta mi, kunne bare tenkt meg å se litt mer trent ut kanksje. Er bare "normal".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forsåvidt har ingen mannfolk hatt problemer med kroppen min. ihvertfall de som har sett meg med klær sier jeg ser bra ut. Men kjæresten min sier jeg sikkert kan legge på meg 3-5 kg uten at det gjør noe, men han synes jeg er fin som jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil aldri, uansett hvor mye diskusjon, bli noen enighet vedrørende hva som er "best" eller penest av tynne og frodige jenter. En evighetsdiskusjon uten ende!

Derimot tenner vi alle på ulike kroppsfasonger, og det igjen fører til svært forskjellige preferanser. Heldigvis! Når det kommer til TS spørsmål, finnes det nok ikke noe fasitsvar der heller. Har selv hatt ons(ikke et stolt øyeblikk for min del) med en som har sex med både de med litt ekstra og...vel, meg... og nå er jeg for øyeblikket sammen med en som aldri kunne vært sammen med en av den frodige sorten. Flaks for meg :happy:

Og så det er sagt; Cellulitter og strekkmerker har ikke nødvendigvis noe med kroppsvekt å gjøre, da tynne som frodige kan ha det her og der. Fakta er at de færreste har blitt velsignet med plettfrie lår, rumpe og mage, noe som kan være en trøst for alle som ikke stod først i køen da denne gaven ble utdelt ;) Personlig er jeg 169cm, 55 kg, trener flere ganger i uken, har timeglassfigur OG både cellulitter og strekkmerker på rumpe og lår. Jeg er 19 år forresten, og jeg har ikke født enda...så har vi det på det rene!

En siste ting! Mulig jeg tråkker noen på tærne nå, men den sjansen tar jeg. Det er svært få som kun ser på det indre ved partnervalg, og som ikke har noen preferanser overhodet når det kommer til kroppsfasong og utseende. Uansett hvor fint det hadde vært, er nok ikke realiteten helt slik. Misforså meg rett, selvfølgelig er personlighet og kvaliteter essensielt, men jeg tror likevel de fleste har noen visuelle trekk ved sin partner som tenner en, enten det er et pent smil eller en veltrent kropp...Derfor er det jo kjempeflott at ikke alle tenner på det samme!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Ja. Og fordi det er et enormt press på kvinners utseende allerede fra 7-årsalderen, både fra media og menn/gutter (og andre jenter, da). Også fordi vi legger mest vekt på mannens indre kvaliteter, mens menn legger mer vekt på våre ytre kvaliteter. Man kan bli stresset av mindre. :filer:

La oss ikke begynne med hvilket kjønn som har det verst. Begge kjønn opplever ekstremt press - både fra motsatt og samme kjønn - om enn på litt forskjellige mpter.

Du har tidligere lagt ut bilder av deg selv. Jeg kunne ikke unngå å legge merke til at du ser verken veltrent eller spesielt bra ut for alderen.

Uhm, det er ikke bilder av meg på dette forumet, annet enn penisen min.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uhm, det er ikke bilder av meg på dette forumet, annet enn penisen min.

Du har tydeligvis ikke en veltrent penis :opplyser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Du har tydeligvis ikke en veltrent penis :opplyser:

:(

Jeg som har trent PC-muskelen, òg lekt helikopter, hver eneste dag i flerfoldige år :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss ikke begynne med hvilket kjønn som har det verst. Begge kjønn opplever ekstremt press - både fra motsatt og samme kjønn - om enn på litt forskjellige mpter.

Uhm, det er ikke bilder av meg på dette forumet, annet enn penisen min.

Hehe. Dette er vel ikke det første nettstedet du har inntatt;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Hehe. Dette er vel ikke det første nettstedet du har inntatt;)

Bortsett fra min tidligere blogg, jo.

Katten er en egen del av hvem jeg er, og han har aldri fått utspill på nettet før. Det har forsåvidt heller ikke bilder av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Kom over en video på youtube av en kvinne som er veldig tjukk, men har nydelig ansikt.

Hadde vært interessant å høre hva andre syns om hennes utseende.

Pent ansikt. Synd hun kommer til å dø ung på grunn av en ødelagt kropp. Det hjelper lite med et søtt smil når hjerteinfarktet innhenter deg. En flott kropp er en kropp som kan gå over Hardangervidda en sommer og som føler seg frisk etter turen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra min tidligere blogg, jo.

Katten er en egen del av hvem jeg er, og han har aldri fått utspill på nettet før. Det har forsåvidt heller ikke bilder av meg.

Fnis;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Frodige" damer ser usunne og sykelige ut. Cellulitter, slaskete rumper, stygg form på lårene, ingen muskeldefinisjon, ofte dårlig holdning og kondisjon, bilringer, slaskete overarmer, ofte stygg hud pga dårlig kosthold, osv osv osv...

Rent evolusjonsmessig er det definitivt ikke naturlig å tenne på syke, svake, feite kropper, og de mennene som foretrekker dette fremfor en normalvektig, veltrent kvinne tilhører nok unntaket.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Frodige" damer ser usunne og sykelige ut. Cellulitter, slaskete rumper, stygg form på lårene, ingen muskeldefinisjon, ofte dårlig holdning og kondisjon, bilringer, slaskete overarmer, ofte stygg hud pga dårlig kosthold, osv osv osv...

Rent evolusjonsmessig er det definitivt ikke naturlig å tenne på syke, svake, feite kropper, og de mennene som foretrekker dette fremfor en normalvektig, veltrent kvinne tilhører nok unntaket.

Rent evolusjonsmessig er det naturolig å tenne på damer med former, hofter og pupper, for brede hofter vil lettere føde barn, og store pupper vil være egnet til å gi melk. Sånn om man skal tenkte helt evolusjonsmessig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Rent evolusjonsmessig er det naturolig å tenne på damer med former, hofter og pupper, for brede hofter vil lettere føde barn, og store pupper vil være egnet til å gi melk. Sånn om man skal tenkte helt evolusjonsmessig!

Ja, for i virkeligheten stemmer ingenting av dette :ler:.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rent evolusjonsmessig er det naturolig å tenne på damer med former, hofter og pupper, for brede hofter vil lettere føde barn, og store pupper vil være egnet til å gi melk. Sånn om man skal tenkte helt evolusjonsmessig!

Former er ikke det samme som fedme. Det gir null mening å tiltrekkes sykelige, svake individer (som overvektige jo er, med sin nedsatte kapasitet og utsatte helse) når man skal finne seg en partner.

Synes det er mange som blander sammen begreper som former og det å være lubben/"frodig". Former, dvs timeglassfigur, er noe man har som normalvektig og i god fysisk form. Det er de farlig undervektige som mister formene, og de overvektige, og da er vi nok en gang inne på syke/svake mennesker.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Rent evolusjonsmessig er det naturolig å tenne på damer med former, hofter og pupper, for brede hofter vil lettere føde barn, og store pupper vil være egnet til å gi melk. Sånn om man skal tenkte helt evolusjonsmessig!

Samtidig er det evolusjonsmessig at menn tenner på smal midje itillegg til brede hofter og store pupper.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

Jeg har fått litt inntrykk av at gutter vil ha sex med litt smålubne jenter, mens de vil ha de superslanke jentene uten noe former til kjæreste.

Med smålubben mener jeg med litt former og kanskje litt ekstra fett, men ikke stor liksom. Disse jentene er ofte veldig populære for sex, men nå det kommer til seriøse forhold vil guttene ha den helt tynne uten noe fett på kroppen og som trener hele tiden!

Noen tanker rundt dette?

I utgangspunktet syns jeg "sexy-lubben" er mye penere enn "tynn", så naturligvis vil jeg heller ha sex med sånne.

Når det gjelder fast forhold så er det helt andre ting som spiller inn. Så lenge dama er åpensinnet og reflektert med en god sans for humor, så bryr det meg ikke om hun er tynn eller små-lubben.

Syns ikke det er flaut å vise fram ei dame for familien og kompiser fordi hun har noen ekstra kilo. Det som er flaut er når dama er sosialt inkompetent, trangsynt og dum i hodet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rent evolusjonsmessig er det naturolig å tenne på damer med former, hofter og pupper, for brede hofter vil lettere føde barn, og store pupper vil være egnet til å gi melk. Sånn om man skal tenkte helt evolusjonsmessig!

Store pupper er ikke mer egnet til å gi melk og produserer heller ikke mer melk enn mindre pupper :filer:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...