Teita Skrevet 18. januar 2012 #261 Del Skrevet 18. januar 2012 Så fin vogn Kan jeg få tilgang til bloggen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 18. januar 2012 #262 Del Skrevet 18. januar 2012 Korleis går det med 30 days shred'en? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 18. januar 2012 #263 Del Skrevet 18. januar 2012 Guri, er du ferdig med å planlegge bursdag allerede? Vi har så vidt begynt å tenke på kake, har lyst til å lage Drømmehagen-kake, evt. Charley bjørn, siden det er de to store favorittene. Ellers blir det nok rolig feiring her, dessverre mange i familien som er borte akkurat det (hva slags prioritering er det liksom :gjeiper: ), men vi blir sikkert 10-12 stk, så feiring skal det bli. Bare litt over tre uker igjen, kan du tro det? Store, små barna våre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 18. januar 2012 #264 Del Skrevet 18. januar 2012 Åh, den var fiiin! Vognen altså. Jeg drømmer om custom trekk til Bugabooen vår (ugler! ), men jeg klarer ikke helt å rettferdiggjøre prisen. Vi betalte jo ekstra for å få den fargen vi har nå også, det er jo limited edition. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 18. januar 2012 #265 Del Skrevet 18. januar 2012 For en flott vogn! (Her irriterte jeg meg over at mobilen absolutt skulle skrive vogt i stedet for vogn, til jeg innså at jeg opptil flere ganger trykte på t i stedet for n :gjeipe: ) Tenk at jenta di er et år snart! Stor pie du har Vil gjerne ha tilgang til Blogg jeg også om det går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 18. januar 2012 Forfatter #266 Del Skrevet 18. januar 2012 Ah, ja det er klart du må ha sommervogn! Se her, du kan jo høre med disse: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=28067361 Åh!! Kanskje det! Så fin vogn Kan jeg få tilgang til bloggen din? Har lagt deg inn, nå Korleis går det med 30 days shred'en? Måtte egentlig legge den på hylla. Men det var gøy så lenge det varte. Les i bloggen om du lurer mer Guri, er du ferdig med å planlegge bursdag allerede? Vi har så vidt begynt å tenke på kake, har lyst til å lage Drømmehagen-kake, evt. Charley bjørn, siden det er de to store favorittene. Ellers blir det nok rolig feiring her, dessverre mange i familien som er borte akkurat det (hva slags prioritering er det liksom :gjeiper: ), men vi blir sikkert 10-12 stk, så feiring skal det bli. Bare litt over tre uker igjen, kan du tro det? Store, små barna våre Ikke heeelt ferdig nei. Jeg skal lage Drømmehagen-kake, så det kan bli spennende Skal bare ha Hinkel Pinkel og Hopsi Deisi på da. Får se hvordan det blir! Blir ikke så veldig stor feiring her heller. Vi skal være hos mamma og pappa, for det er ikke plass her. Blir vel 15 stykker, tror jeg. Enig i at det var en dum prioritering å reise bort på Blåguttens store dag Det har gått så fort! Tenk så lei vi var på denne tiden i fjor Åh, den var fiiin! Vognen altså. Jeg drømmer om custom trekk til Bugabooen vår (ugler! ), men jeg klarer ikke helt å rettferdiggjøre prisen. Vi betalte jo ekstra for å få den fargen vi har nå også, det er jo limited edition. Jaa, ikke sant!! Høres flott ut med ugletrekk! Jeg har jo heelt ugledilla... Og det har vel du og, tenker jeg? Rart at man kan få mer lyst å bruke penger på en vogn enn klær, sko, sminke osv. til seg selv For en flott vogn! (Her irriterte jeg meg over at mobilen absolutt skulle skrive vogt i stedet for vogn, til jeg innså at jeg opptil flere ganger trykte på t i stedet for n :gjeipe: ) Tenk at jenta di er et år snart! Stor pie du har :)Vil gjerne ha tilgang til Blogg jeg også om det går Ja, ikke sant? Veldig fin Får gruble litt på det, så kanskje den blir min etter hvert... Året har gått kjempefort! Veldig fint med ettåring, gled deg Tilgang til blogg er ordnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 18. januar 2012 #267 Del Skrevet 18. januar 2012 Si i fra hvis du får tak i den vognen, da kommer jeg nemlig på besøk for å se på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 18. januar 2012 Forfatter #268 Del Skrevet 18. januar 2012 Si i fra hvis du får tak i den vognen, da kommer jeg nemlig på besøk for å se på den. Deal!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 18. januar 2012 #269 Del Skrevet 18. januar 2012 Trykk på "blogg" i signaturen min Selvfølgelig! Blir litt blind på det som er rett foran øynene på enn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 18. januar 2012 Forfatter #270 Del Skrevet 18. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 18. januar 2012 #271 Del Skrevet 18. januar 2012 Eg strevar veldig med å komme i gang med trening, sjølv...I staden har eg stappa i meg kanelbollar med melis.....Go figure! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 18. januar 2012 Forfatter #272 Del Skrevet 18. januar 2012 Eg strevar veldig med å komme i gang med trening, sjølv...I staden har eg stappa i meg kanelbollar med melis.....Go figure! ...og eg et sjokoladeegg fylte med sjokoladekrem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 18. januar 2012 #273 Del Skrevet 18. januar 2012 Snakk om å kicke ASS!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 18. januar 2012 #274 Del Skrevet 18. januar 2012 Kanelbollar.......... No vart eg svolten..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 18. januar 2012 #275 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) *gi cyberbolle til Marmot* Endret 18. januar 2012 av Sequax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 18. januar 2012 Forfatter #276 Del Skrevet 18. januar 2012 :fnise:Snakk om å kicke ASS!!! ...eller ikkje Kanelbollar.......... No vart eg svolten..... *gi cyberbolle til Marmot* Kva med meg???! Kvaksen, du gløymer meg på Wordfeud... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 18. januar 2012 #277 Del Skrevet 18. januar 2012 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 18. januar 2012 #278 Del Skrevet 18. januar 2012 Eg vil og spele Wordfeud med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 18. januar 2012 Forfatter #279 Del Skrevet 18. januar 2012 Meg eller kvakselaks? Eg kallar meg dei to første namna mine - GAME ON!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 18. januar 2012 #280 Del Skrevet 18. januar 2012 Begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå