Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?

danbanan

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Uchiha Madbrah skrev:

Skal vi få litt liv i tråden igjen? 

Fikset håret og skjegget idag, så er egentlig helt perfekt timing for en fredagsselfie.

Første gang på 5-6 mnd (siden jeg begynte å spare) at nærme venner og familie godkjenner skjegget. Før det har de bare kommet med tusen IS vitser.... så ja... er fornøyd at de endelig holder tåta! :fnise: 

13820844_10157133597890570_1044356683_n.jpg

Å herreguud. Du var kjekk :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Fikset håret og skjegget idag, så er egentlig helt perfekt timing for en fredagsselfie.

Første gang på 5-6 mnd (siden jeg begynte å spare) at nærme venner og familie godkjenner skjegget. Før det har de bare kommet med tusen IS vitser.... så ja... er fornøyd at de endelig holder tåta! :fnise: 

Jeg er kanskje litt ung for deg (er snart 18), men hvor gammel er du? Singel eller:hjerter_rundt:

Anonymkode: a8e77...af3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 minutter siden, Freakingawesome skrev:

Haha, blir helt flau når folk skriver sånt :), Er lykkelig singel at the moment og jeg er 25år, eller nærmere 26 enn 25 i guess 

Egoet mitt sier tusen takk :D 

Nice. Dominant? Switch? 

Anonymkode: 7af84...228

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nice. Dominant? Switch? 

Anonymkode: 7af84...228

Hva betyr switch og dominant???

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uchiha Madbrah
7 minutter siden, m1ss skrev:

Å herreguud. Du var kjekk :hjerter:

Åååååååå. Tusen takk søte deg! :hoppendeglad::kghjerte:

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kanskje litt ung for deg (er snart 18), men hvor gammel er du? Singel eller:hjerter_rundt:

Er 23 år gammel og singel, men blir nok det i nærmeste fremtid. Er veldig vanskelig for meg å virkelig falle for noen, men når jeg gjør det, whæææææ nei nå rødmer jeg bare av tanken. Flaut. Hihihihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev:

Hallo du har allerede vunnet søte kisskissbangbang over mine kameler og alle andre, hvorfor må du vinne over meg i bryting også!? La meg forlate med litt selvrespekt og selvtillit da, hahahaha. Med det sagt så har jeg gått på kampsport (MMA), so come at me brah  :fnise:

Sjæl. Vi kan bytte på det!

Men siden jeg har vært skadet i 2.5 år, og dermed blitt svak og anlagt pappa-mage, så vinner nok du med glans!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Uchiha Madbrah skrev:

Åheidu! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg driter i at du har singlet og gullklokke. Det spiller ingen rolle. Du kunne hatt grønne skinny jeans og tennissokker i sandalene også, og rutete skjorte fra Dressmann for min del. Tre på deg en sekk og du er still the most handsome guy ever... 

Anonymkode: 02b7b...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Klar for å se på mens han topper typen din? :popcorn:

Anonymkode: b913c...935

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
52 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev:

Håper ingen gjenkjenner meg igjen in real life, ellers er jeg dø, men switch. Hahahaha.

Switch, vil det si bytte mellom seksuell orientering? Du er en ung mann, hva hadde du tenkt om en eldre en som kunne lært deg ett og annet? 

Anonymkode: 873f5...762

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klar for å se på mens han topper typen din? :popcorn:

Eh, ja!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Eh, ja!!

Jeg har tre popcornposer klare så gi beskjed når du har ordnet med kamera og google hangout :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uchiha Madbrah
10 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Sjæl. Vi kan bytte på det!

Men siden jeg har vært skadet i 2.5 år, og dermed blitt svak og anlagt pappa-mage, så vinner nok du med glans!

Hahahaha. Hallo, pappamage er fint, og muskler betyr ikke nødvendigvis styrke eller teknikk, såååå du hadde nok fremdeles vunnet min gode mann! :)

13 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiii :) :kghjerte:

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Switch, vil det si bytte mellom seksuell orientering? Du er en ung mann, hva hadde du tenkt om en eldre en som kunne lært deg ett og annet? 

Anonymkode: 873f5...762

HAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAHA. Unnskyld at jeg ler, men syntes dette er så gøy. Er dessverre ikke interessert i menn, but you keep doing you! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Uchiha Madbrah
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg driter i at du har singlet og gullklokke. Det spiller ingen rolle. Du kunne hatt grønne skinny jeans og tennissokker i sandalene også, og rutete skjorte fra Dressmann for min del. Tre på deg en sekk og du er still the most handsome guy ever... 

Anonymkode: 02b7b...b9f

Wow. Skal vi bare gifte oss? Du har vunnet meg over. 

10 minutter siden, soffapute skrev:

fiin :)

2 minutter siden, Cyrus skrev:

20160721_123613.jpg

Ser bra ut som alltid, Cyrus (no homes brah)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dere er så søte. Elsker bromancene i denne tråden :popcorn:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...