Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Gjest snerk1234
3 timer siden, kisskissbangbang skrev:

Trår litt (skikkelig!) utafor komfortsona mi og poster sminkeløst bilde. Har alltid enten farga vipper eller mascara, fordi jeg føler jeg ser ut som en mann uten ( :ler: ) , men tenkte jeg skulle prøve meg litt uten av og til.

Trur kamera på telefonen min har en dæsj bjutifilter på som glatter litt ut ugjevnheter og sånn, men så ikke det før etterpå. Jeg ser litt klein ut, men det er ikke til å unngå når det skal på KG :ler:

 

Veldig pent og feminint ansikt! Misunner kinnbeina dine. 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:strix: Fine folk! 110100101010101010100101010101010100100100101010101110101010101010100101

Anonymkode: edf30...4db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, kisskissbangbang skrev:

Trår litt (skikkelig!) utafor komfortsona mi og poster sminkeløst bilde. Har alltid enten farga vipper eller mascara, fordi jeg føler jeg ser ut som en mann uten ( :ler: ) , men tenkte jeg skulle prøve meg litt uten av og til.

Trur kamera på telefonen min har en dæsj bjutifilter på som glatter litt ut ugjevnheter og sånn, men så ikke det før etterpå. Jeg ser litt klein ut, men det er ikke til å unngå når det skal på KG :ler:

20160719_170710.jpg

Hva i himmelens navn skal du med sminke? :smoke:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Anekdora skrev:

Veldig pent og feminint ansikt! Misunner kinnbeina dine. 😍

Hurra! :ler: Takk! 

23 minutter siden, Mr X skrev:

Hva i himmelens navn skal du med sminke? :smoke:

Damer, vett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, kisskissbangbang skrev:

Trår litt (skikkelig!) utafor komfortsona mi og poster sminkeløst bilde. Har alltid enten farga vipper eller mascara, fordi jeg føler jeg ser ut som en mann uten ( :ler: ) , men tenkte jeg skulle prøve meg litt uten av og til.

Trur kamera på telefonen min har en dæsj bjutifilter på som glatter litt ut ugjevnheter og sånn, men så ikke det før etterpå. Jeg ser litt klein ut, men det er ikke til å unngå når det skal på KG :ler:


Først og fremst, hva i heeeeelvete er galt med å se ut som en mann? Utrolig fornærmende!! Prøv å tenk før du skriver osv. osv.

Så, for det andre, du er helt lik bestemora mi, da hu var ung... Ikke sånn at du ligner, men at du faktisk ser nøyaktig ut som hu gjorde, da hu var ung.

Endret av Yme
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Yme skrev:


Først og fremst, hva i heeeeelvete er galt med å se ut som en mann? Utrolig fornærmende!! Prøv å tenk før du skrive osv. osv.

Så, for det andre, du er helt lik bestemora mi, da hu var ung... Ikke sånn at du ligner, men at du faktisk ser nøyaktig ut som hu gjorde, da hu var ung.

Skal vi dra hjem til henne sammen og gi henne en støkk? Jeg ser mange muligheter for moro her! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Skal vi dra hjem til henne sammen og gi henne en støkk? Jeg ser mange muligheter for moro her! 


Det funker nok ikke så veldig bra, i og med at hu er blind (de måtte fjerne øynene hennes, etter en ulykka da moren min var liten), men du kan godt holde henne litt i hånden, og viske skumle fortellinger i øret hennes. Hu blir sikkert litt støkk av det også.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Dette er for øvrig side nr. 1337 :nigo:

@Cyrus Du er så sjukt lik faren min at jeg blir litt frika ut. Hvor er du fra og hvor sikker er du på at faren din er faren din? 

:ler:

 

Da må han være en svært kjekk kar i så fall 😉

Jeg kommer fra Østfold.  Og jeg er 100% sikker på at faren min ikke er faren din 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Yme skrev:


Det funker nok ikke så veldig bra, i og med at hu er blind (de måtte fjerne øynene hennes, etter en ulykka da moren min var liten), men du kan godt holde henne litt i hånden, og viske skumle fortellinger i øret hennes. Hu blir sikkert litt støkk av det også.

Eller vi kan ta med after eight og portvin og høre litt på p1? Går for det, jeg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cyrus skrev:

Da må han være en svært kjekk kar i så fall 😉

Jeg kommer fra Østfold.  Og jeg er 100% sikker på at faren min ikke er faren din 😄

Tss. Det kan du jo ikke være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fjott skrev:

Takk for skjeggsparing!

Og jeg ser på kjøleskapet der at du er skikkelig flink til å tegne og :laugh:

 

Haha!! Det er datteren min sin. Jeg har gitt henne klar beskjed om at kvaliteten må opp noen hakk om hun skal få fortsette å bidra til kjøkkengalleriet 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, kisskissbangbang skrev:

Eller vi kan ta med after eight og portvin og høre litt på p1? Går for det, jeg. 


Hmm... Det kunne jo blitt ganske gøy, egentlig. Jeg er nesten helt lik bestefaren min, så det hadde jo blitt som å reise tilbake i tid for dem, så kan de sitte der og plages over å ha mista ungdommen sin, og at de sannsynligvis skal dø i løpet av de neste 10 årene. Syns det er viktig at de får en litt påminnelse om det, i ny og ne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kisskissbangbang skrev:

Tss. Det kan du jo ikke være. 

Hvor gammel er da din far?

Send et bilde av ham så blir vi helt sikre 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fjott
9 timer siden, Cyrus skrev:

Haha!! Det er datteren min sin. Jeg har gitt henne klar beskjed om at kvaliteten må opp noen hakk om hun skal få fortsette å bidra til kjøkkengalleriet 😄

Bra oppdragelse du kjører, det er viktig at tegningene matcher interiøret ellers og kan bidra inn i en kunsthistorisk kontekst 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Cyrus skrev:

Hvor gammel er da din far?

Send et bilde av ham så blir vi helt sikre 😄

Er det gitt at du kjenner utseendet på din biologiske far? 

Janeida. Men poenget var i hvert fall at dere er skikkelig like. Ser ikke en umiddelbar likhet mellom deg og meg da, så skal vurdere å slå fra meg tanken om en ukjent halvbror. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Er det gitt at du kjenner utseendet på din biologiske far? 

Janeida. Men poenget var i hvert fall at dere er skikkelig like. Ser ikke en umiddelbar likhet mellom deg og meg da, så skal vurdere å slå fra meg tanken om en ukjent halvbror. 

I og med at jeg er klin lik han som fikk skylda for å lage meg så JA 😄

Slapp av, det er flere måter å være pen på. Selv om mango ikke ligner på ananas så er begge to like gode synes jeg 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Uchiha Madbrah
22 timer siden, kisskissbangbang skrev:

Trår litt (skikkelig!) utafor komfortsona mi og poster sminkeløst bilde. Har alltid enten farga vipper eller mascara, fordi jeg føler jeg ser ut som en mann uten ( :ler: ) , men tenkte jeg skulle prøve meg litt uten av og til.

Trur kamera på telefonen min har en dæsj bjutifilter på som glatter litt ut ugjevnheter og sånn, men så ikke det før etterpå. Jeg ser litt klein ut, men det er ikke til å unngå når det skal på KG :ler:

 

Herregud så vakker du er. You don't need makeup girl, makeup needs you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev:

Herregud så vakker du er. You don't need makeup girl, makeup needs you.

:ler: Takk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...