Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Så sant, så sant! 1010101010010101010100101010101000101010110010101010101001010101010100

Anonymkode: edf30...4db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempefin @kisskissbangbang! Kjenner meg så igjen i den kommentaren du fikk, jeg fikk en lignende da jeg var 13/14 og den har brent seg fast. Viser meg knapt uten sminke, tragisk men sant. Sykt hvor mye en enkel og sikkert ikke gjennontenkt kommentar kan få konsekvenser. I ditt tilfelle er det iallefall ikke sant, som de fleste andre skriver så ser du smashing ut uten sminke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, neon_sun skrev:

Kjempefin @kisskissbangbang! Kjenner meg så igjen i den kommentaren du fikk, jeg fikk en lignende da jeg var 13/14 og den har brent seg fast. Viser meg knapt uten sminke, tragisk men sant. Sykt hvor mye en enkel og sikkert ikke gjennontenkt kommentar kan få konsekvenser. I ditt tilfelle er det iallefall ikke sant, som de fleste andre skriver så ser du smashing ut uten sminke :-)

Ja, jeg kan ikke huske at det stakk noe særlig der og da, men jeg tenker fortsatt at jeg har maskuline trekk uten sminke, så det kicka jo igang noe. Men jeg synes det er på tide å slutte å være så sjølopptatt nå, er tross alt snart ei ordentlig voksen dame :ler:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig vakker du er KKBB! Snerten snelle :)

Dessuten synes jeg ikke du har maskuline trekk, jeg synes derimot du har klassiske og rene trekk. Fin! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, skruf skrev:

Utrolig vakker du er KKBB! Snerten snelle :)

Dessuten synes jeg ikke du har maskuline trekk, jeg synes derimot du har klassiske og rene trekk. Fin! 

Tusen takk, så utrolig koselig :smilyblomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uchiha Madbrah

Skal vi få litt liv i tråden igjen? 

Fikset håret og skjegget idag, så er egentlig helt perfekt timing for en fredagsselfie.

Første gang på 5-6 mnd (siden jeg begynte å spare) at nærme venner og familie godkjenner skjegget. Før det har de bare kommet med tusen IS vitser.... så ja... er fornøyd at de endelig holder tåta! :fnise: 

*poooosh*

Endret av Uchiha Madbrah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev:

Skal vi få litt liv i tråden igjen? 

Fikset håret og skjegget idag, så er egentlig helt perfekt timing for en fredagsselfie.

Første gang på 5-6 mnd (siden jeg begynte å spare) at nærme venner og familie godkjenner skjegget. Før det har de bare kommet med tusen IS vitser.... så ja... er fornøyd at de endelig holder tåta! :fnise: 

13820844_10157133597890570_1044356683_n.jpg

Kjekk! :-)

Anonymkode: e862a...eed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev:

Skal vi få litt liv i tråden igjen? 

Fikset håret og skjegget idag, så er egentlig helt perfekt timing for en fredagsselfie.

Første gang på 5-6 mnd (siden jeg begynte å spare) at nærme venner og familie godkjenner skjegget. Før det har de bare kommet med tusen IS vitser.... så ja... er fornøyd at de endelig holder tåta! :fnise: 

 

:kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev:

Skal vi få litt liv i tråden igjen? 

Fikset håret og skjegget idag, så er egentlig helt perfekt timing for en fredagsselfie.

Første gang på 5-6 mnd (siden jeg begynte å spare) at nærme venner og familie godkjenner skjegget. Før det har de bare kommet med tusen IS vitser.... så ja... er fornøyd at de endelig holder tåta! :fnise: 

13820844_10157133597890570_1044356683_n.jpg

Du er kjempekjekk nå også men du hadde vært en soleklar tier uten skjegget eller hvis du hadde tredagers ;)

Anonymkode: b913c...935

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
32 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev:

Skal vi få litt liv i tråden igjen? 

Fikset håret og skjegget idag, så er egentlig helt perfekt timing for en fredagsselfie.

Første gang på 5-6 mnd (siden jeg begynte å spare) at nærme venner og familie godkjenner skjegget. Før det har de bare kommet med tusen IS vitser.... så ja... er fornøyd at de endelig holder tåta! :fnise: 

 

:rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Freakingawesome

Time to feed my ego, maybe? Dessuten er/var det sol ute :D

Tror dog ikke at jeg har baller nok til å la det bli liggende lenge. Har blitt gjenkjent før x) 

Aaaaaand it's gone! :P

 

Endret av Freakingawesome
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uchiha Madbrah
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjekk! :-)

Anonymkode: e862a...eed

Tusen takk! :kghjerte::) 

32 minutter siden, Polly Ester skrev:

:kyss2:

:flau: :kghjerte:

Tusen takk for komplementet og tipset! Syns det er litt gøy med å spare skjegg for nå, så spennende hihi.

12 minutter siden, Mysticgirl skrev:

:rodmer:

:bond::hoppendeglad: 

Endret av Uchiha Madbrah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev:

Skal vi få litt liv i tråden igjen? 

Fikset håret og skjegget idag, så er egentlig helt perfekt timing for en fredagsselfie.

Første gang på 5-6 mnd (siden jeg begynte å spare) at nærme venner og familie godkjenner skjegget. Før det har de bare kommet med tusen IS vitser.... så ja... er fornøyd at de endelig holder tåta! :fnise: 

 Du har en fin hår-sveis!

Anonymkode: edf30...4db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
11 minutter siden, Freakingawesome skrev:

Time to feed my ego, maybe? Dessuten er/var det sol ute :D

Tror dog ikke at jeg har baller nok til å la det bli liggende lenge. Har blitt gjenkjent før x) 

 

Kjekk :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Freakingawesome
6 minutter siden, Yme skrev:


Gjør det noe da?

Selvsagt gjør det det, KG er min lille guiltye pleasure, Noone shal know! 

2 minutter siden, Silfen skrev:

Kjekk som alltid Uchiha.

Hyggelig å se deg igjen, freaking, long time.

Hva kan jeg si? Trenger en pause fra galskapen innimellom :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Freakingawesome skrev:

Time to feed my ego, maybe? Dessuten er/var det sol ute :D

Tror dog ikke at jeg har baller nok til å la det bli liggende lenge. Har blitt gjenkjent før x) 

146921196684371.jpg

Så morsomt å se deg igjen! Lenge siden sist. Har du det bra? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uchiha Madbrah
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Du har en fin hår-sveis!

Anonymkode: edf30...4db

Helt enig.

Tusen takk! <3

6 minutter siden, sweety pie skrev:

@Uchiha Madbrah Du er utrolig lik Ricky Martin på det bildet, en brunere utgave vel og merke :fnise: Er ment som kompliment i tilfelle noen skulle lure :P

Haha, tusen takk! :) 

 

18 minutter siden, Freakingawesome skrev:

Time to feed my ego, maybe? Dessuten er/var det sol ute :D

Tror dog ikke at jeg har baller nok til å la det bli liggende lenge. Har blitt gjenkjent før x) 

146921196684371.jpg

Lookin' awesome brah :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...