Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trodde ikke det var lov å ta restylane før man blir 18 så det har hun sikkert ikke. Uansett frekt å kritisere sånn!

Anonymkode: c01a6...5cc

Det som er frekt er å tro at alle skal syns det er såååååå stas med de som kamuflerer seg via sminke,  fyllinger her og der og parykk.  Utrolig naivt og å legge ut bilder I utgangspunktet,  men antar de har normal intelligens  (?),så de forstår at nei,  alle gidder å hylle fullt ut.  Kanskje lærer å tenke seg om før man bretter ut og deler på offentlig forum 

Anonymkode: ee6e3...d5d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som er frekt er å tro at alle skal syns det er såååååå stas med de som kamuflerer seg via sminke,  fyllinger her og der og parykk.  Utrolig naivt og å legge ut bilder I utgangspunktet,  men antar de har normal intelligens  (?),så de forstår at nei,  alle gidder å hylle fullt ut.  Kanskje lærer å tenke seg om før man bretter ut og deler på offentlig forum 

Anonymkode: ee6e3...d5d

Skjerp deg! Det er ikke ok å snakke sånn til andre mennesker. Særlig når de er så unge!

Anonymkode: c01a6...5cc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev:

Hold kjeften din og få deg ut herifra, negative taper. Det er helt tydelig at du sliter med ditt eget utseende og dermed velger å rakke ned på andre. Du gjør meg kvalm.

Hihi jeg går I bikini 50% av tiden ,utseendet er det lite å klage på gitt. 

Kom igjen!  Ikke vær så naiv at syns det er toppers med stadig flere opererte og kamuflerte norske kvinner  ! Angående bilder- er man med på leken får man tåle steken. Har man kommet frem til at kjempesmart  å legge ut bilde på et stort forum kan man ikke begynne å grine om ikke  100% hyller en.. Lik det eller ei! Bruk hodet om  forholdet til kropp og utseende er så ambivalent!  

Anonymkode: ee6e3...d5d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uchiha Madbrah
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hihi jeg går I bikini 50% av tiden ,utseendet er det lite å klage på gitt. 

Kom igjen!  Ikke vær så naiv at syns det er toppers med stadig flere opererte og kamuflerte norske kvinner  ! Angående bilder- er man med på leken får man tåle steken. Har man kommet frem til at kjempesmart  å legge ut bilde på et stort forum kan man ikke begynne å grine om ikke  100% hyller en.. Lik det eller ei! Bruk hodet om  forholdet til kropp og utseende er så ambivalent!  

Anonymkode: ee6e3...d5d

Det tviler jeg sterkt på. Tror at du sliter veldig mye med ditt eget utseende og dermed rakker du ned på andre (en 17 år gammel jente) for å føle deg bedre. Oppførselen din er kvalmende. Hvordan du i det hele tatt kan tro at det er ok at du skal angripe noen andre sånn kan jeg ikke forstå. Voks opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hallo? Hun er bare 17 år! Huden er kjempetøyelig når hun er så ung :)

Anonymkode: c01a6...5cc

Hvordan vet du at hun er 17 år nå? Jeg har vanskelig for å tro at hun veide 135 kg som 14-åring. Uansett alder er det kjempetøft å ta av så mange kilo, og som du skriver, er huden mye mer elastisk og trekker seg lettere sammen når man er ung. Strålende prestasjon! :klappe:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Cyrus skrev:

Det er fordi jeg er din største fan (tilhenger). 😄

I wish, men for meg er nok toget gått. :icon_frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Krigerunge
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Åhhh så flott,  du har ikke ET ekte trekk å vise til, men er som en hauk etter komplimenter -så legger ut bilder på KG ".

Nei, jeg gidder ikke å late som jeg syns det er topp med full dragQueen sminke, falskt hår,  lepper,  ekstrem smal sminket /operert nese hos andre unge kvinner nei.   Tegn I tiden at det sykelige fremelskes.  Det ER fælt at unge kvinner føler seg så stygge at de må bruke enorme ressurser for å KAMUFLERE slik de egentlig ser ut!

Anonymkode: ee6e3...d5d

Akkurat det er jeg enig i, men vær snill mot andre. Det går an å ordlegge seg litt annerledes. Noen kan faktisk ta seg veldig nær av det du skriver og bli såret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snerk1234
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hihi jeg går I bikini 50% av tiden ,utseendet er det lite å klage på gitt. 

Kom igjen!  Ikke vær så naiv at syns det er toppers med stadig flere opererte og kamuflerte norske kvinner  ! Angående bilder- er man med på leken får man tåle steken. Har man kommet frem til at kjempesmart  å legge ut bilde på et stort forum kan man ikke begynne å grine om ikke  100% hyller en.. Lik det eller ei! Bruk hodet om  forholdet til kropp og utseende er så ambivalent!  

Anonymkode: ee6e3...d5d

Enda et hyperkonstruktivt innlegg fra deg :rolleyes: For en autoritet du er! Bikini 50% av tiden og et utseende lite å klage på, med det fantastiske grunnlaget må jo dine subjektive meninger være av den ypperste sort. 

Ekkel, det er det du er.

Endret av snerk1234
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Arabella skrev:

Hvordan vet du at hun er 17 år nå? Jeg har vanskelig for å tro at hun veide 135 kg som 14-åring. Uansett alder er det kjempetøft å ta av så mange kilo, og som du skriver, er huden mye mer elastisk og trekker seg lettere sammen når man er ung. Strålende prestasjon! :klappe:

Hvis du blar deg tilbake noen sider, har hun svart at hun snart er 18 år.

Anonymkode: dd17e...43d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du blar deg tilbake noen sider, har hun svart at hun snart er 18 år.

Anonymkode: dd17e...43d

Å ja, jeg leste bare de siste par sidene.

Endret av Arabella
Lunefullt tastatur.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev:

Det tviler jeg sterkt på. Tror at du sliter veldig mye med ditt eget utseende og dermed rakker du ned på andre (en 17 år gammel jente) for å føle deg bedre. Oppførselen din er kvalmende. Hvordan du i det hele tatt kan tro at det er ok at du skal angripe noen andre sånn kan jeg ikke forstå. Voks opp.

Hva du tror bryr meg midt bak-:)

Herregud!  Det er jo enda verre! Hvor er foreldrene? ? Hvordan kan de la datter holde på slik? 

Generelt er det en UTING å like det som presses på stadig yngre kvinner - ALT  er falskt på mange 2016.  

La oss liste opp typiske ting- extensions. Falske vipper. Restylane lepper. Botox. Falske negler. Vanvittig sminke av øyebryn,  cpnturing av nese,  kinn etc.  Trening 6 dg i uken for å føle seg bra nok.  På GENERELL basis ser det ikke ut I måneskinn!  Det er nesten flere I feks Oslo enn LA der jeg ofte er! 

Anonymkode: ee6e3...d5d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva du tror bryr meg midt bak-:)

Herregud!  Det er jo enda verre! Hvor er foreldrene? ? Hvordan kan de la datter holde på slik? 

Generelt er det en UTING å like det som presses på stadig yngre kvinner - ALT  er falskt på mange 2016.  

La oss liste opp typiske ting- extensions. Falske vipper. Restylane lepper. Botox. Falske negler. Vanvittig sminke av øyebryn,  cpnturing av nese,  kinn etc.  Trening 6 dg i uken for å føle seg bra nok.  På GENERELL basis ser det ikke ut I måneskinn!  Det er nesten flere I feks Oslo enn LA der jeg ofte er! 

Anonymkode: ee6e3...d5d

Jeg deler din bekymring også, men det er noe som heter tid og sted. Samtidig burde du være mer forsiktig med å ytre deg slik du gjør. Du aner ikke hvem du eventuelt knuser med dine ord. Hvis du vil ha en endring i hvordan ting er, så er ikke dette veien å gå. Du får ikke gjort noen endring av å holde på slik du gjør i denne tråden, eller av å like et bilde på facebook. Hvis du er så opphengt i dette, så bruk heller kreftene dine på å gjøre en forskjell i det virkelige liv, ikke bare spy eder og galle på nett.

AB ee6e3...d5d:

its-time-to-stop-posting.jpg

Endret av PetterPanne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hihi jeg går I bikini 50% av tiden ,utseendet er det lite å klage på gitt. 

Kom igjen!  Ikke vær så naiv at syns det er toppers med stadig flere opererte og kamuflerte norske kvinner  ! Angående bilder- er man med på leken får man tåle steken. Har man kommet frem til at kjempesmart  å legge ut bilde på et stort forum kan man ikke begynne å grine om ikke  100% hyller en.. Lik det eller ei! Bruk hodet om  forholdet til kropp og utseende er så ambivalent!  

Anonymkode: ee6e3...d5d

Rapportert. 

Anonymkode: dd17e...43d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rapportert. 

Anonymkode: dd17e...43d

Lurer på hva slags syn på verden enkelt har som faktisk reagerer på innlegg der det på generell basis  (!) har sett seg lei på all unaturlig fokus.  Bravo skal du ha.

Anonymkode: ee6e3...d5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hva slags syn på verden enkelt har som faktisk reagerer på innlegg der det på generell basis  (!) har sett seg lei på all unaturlig fokus.  Bravo skal du ha.

Anonymkode: ee6e3...d5d

Er nok ikke lett å være deg. At det går an å bruke så mye energi på å skrive innlegg etter innlegg om et bilde. Tørk deg bak ørene. 

Anonymkode: dd17e...43d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hva slags syn på verden enkelt har som faktisk reagerer på innlegg der det på generell basis  (!) har sett seg lei på all unaturlig fokus.  Bravo skal du ha.

Anonymkode: ee6e3...d5d

 

Jeg er enig i at det er dumt at det er sånn at damer skal føle de må utsettes for diverse kosmetiske inngrep, for å føle seg bra. Jeg syns alle har rett til å være fornøyd med sin egen kropp... Dessverre er det ikke sånn i dag, og veit du hvorfor det? Pga slemme drittsekker som kommer med stygge bemerkninger om hvordan andre ser ut... *kremt*

Blir litt dumt å kritiserer folks utseende, og late som at det er fordi man er lei av skjønhetshysteri, når man selv aktivt bidrar til en av de dominerende grunnen til at det er sånn. Idiot.

Endret av Yme
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Åhhh så flott,  du har ikke ET ekte trekk å vise til, men er som en hauk etter komplimenter -så legger ut bilder på KG ".

Nei, jeg gidder ikke å late som jeg syns det er topp med full dragQueen sminke, falskt hår,  lepper,  ekstrem smal sminket /operert nese hos andre unge kvinner nei.   Tegn I tiden at det sykelige fremelskes.  Det ER fælt at unge kvinner føler seg så stygge at de må bruke enorme ressurser for å KAMUFLERE slik de egentlig ser ut!

Anonymkode: ee6e3...d5d

Få deg litt bedre selvtillit, så slipper du å dømme og rakke ned på andre for å føle deg bedre. Kom deg til psykolog. Du har tydeligvis problemer med deg selv. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Åhhh så flott,  du har ikke ET ekte trekk å vise til, men er som en hauk etter komplimenter -så legger ut bilder på KG ".

Nei, jeg gidder ikke å late som jeg syns det er topp med full dragQueen sminke, falskt hår,  lepper,  ekstrem smal sminket /operert nese hos andre unge kvinner nei.   Tegn I tiden at det sykelige fremelskes.  Det ER fælt at unge kvinner føler seg så stygge at de må bruke enorme ressurser for å KAMUFLERE slik de egentlig ser ut!

Anonymkode: ee6e3...d5d

Du trenger ikke late eller synes noe som helst. Bare slutt å spam tråden med kvalmende holdning. Du gjentar deg selv hele tiden:balltre: Hvorfor skriver du som ab? Står du ikke for meningene dine?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Angående bilder- er man med på leken får man tåle steken.   

Anonymkode: ee6e3...d5d

Og siden du ikke en gang tør å poste anonymt under ditt "virkelige" kallenavn/nick, men må gjemme deg bak enda et lag med anonymitet, så kan vi slå fast at du er for feig til å "være med på leken".

Forresten, selv om andre "er med på leken", og legger ut bilder av seg selv, så betyr ikke det automatisk at man må legge vekk alt av folkeskikk, anstendighet eller sosial intelligens. Mobbing er aldri ok, uansett om det foregår ansikt til ansikt, via internett/telefon, eller uansett hvor anonym du er, eller hvor mye bedre du tror du er enn andre.

Endret av Miklo Velka
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Miklo Velka skrev:

Og siden du ikke en gang tør å poste anonymt under ditt "virkelige" kallenavn/nick, men må gjemme deg bak enda et lag med anonymitet, så kan vi slå fast at du er for feig til å "være med på leken".

Forresten, selv om andre "er med på leken", og legger ut bilder av seg selv, så betyr ikke det automatisk at man må legge vekk alt av folkeskikk, anstendighet eller sosial intelligens. Mobbing er aldri ok, uansett om det foregår ansikt til ansikt, via internett/telefon, eller uansett hvor anonym du er, eller hvor mye bedre du tror du er enn andre.

Yes! Kunne ikke vært mer enig. Patetisk at denne personen ikke tør å stå frem med nick og må gjemme seg bak anonymknappen. Feigt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...