Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Jaja, jeg tok selfie ved vøringsfossen i dag. Ble så opptatt av mitt eget tryne at hele fossen gikk ut av fokus.

 

 

DSC_0318.JPG

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Uchiha Madbrah
2 timer siden, Silfen skrev:

Jaja, jeg tok selfie ved vøringsfossen i dag. Ble så opptatt av mitt eget tryne at hele fossen gikk ut av fokus.

 

 

DSC_0318.JPG

Fiiiint :)

Missunner deg skikkelig av og til! Du går på så mange forskjellige turer og det ser så hyggelig ut. Jaja, skal forhåpentligvis til Jotunheimen denne helgen, så da får jeg også kost meg litt i naturen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13. juli 2016 at 15.15, ElizabethTaylor skrev:

Du er så vakker :hjerte::hjerter: Han er lucky han sidemannen din!

Veldig flott! Hvor er kjolen fra? :)

 

Og til dere andre som har lagt ut bilde: Dere er flotte mennekser! :laugh:

Sykt sent svar - men den er fra bikbok! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Silfen skrev:

Jaja, jeg tok selfie ved vøringsfossen i dag. Ble så opptatt av mitt eget tryne at hele fossen gikk ut av fokus.

 

Du er fin :) Og så utrolig fin øyefarge du har! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Uchiha Madbrah skrev:

Fiiiint :)

Missunner deg skikkelig av og til! Du går på så mange forskjellige turer og det ser så hyggelig ut. Jaja, skal forhåpentligvis til Jotunheimen denne helgen, så da får jeg også kost meg litt i naturen. :) 

Takk. 😊 Det var ikke tur tur dette da. Bare et stopp en biltur. Men skal dra kidden med ut nå, prøve meg på en bitteliten tur. Håper du får en super tur til Jotunheimen.  Aldri vært på sånne gigafjell jeg. Yet. 

50 minutter siden, Enhjørning skrev:

Du er fin :) Og så utrolig fin øyefarge du har! 

Takk. :nigo: Og iallfall takk angående øynene. Er bare grums syns jo jeg, skulle gjerne hatt helt grønne fremfor en rotete blanding. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25.7.2016 at 23.01, AnonymBruker skrev:

Omg! Så utrolig vakker du er. Og i tillegg så har du gått ned mer enn halve kroppsvekten din og har likevel så fantastisk glatt hud :ohmy: Hvordan er det mulig????? 

Anonymkode: 35887...645

Tusen takk :) hehe jaa, jeg har tatt noen operasjoner for løs hud, kanskje det er grunnen haha? 

Den 25.7.2016 at 23.09, AnonymBruker skrev:

Hva heter du på instagram?

Anonymkode: 4d0d2...b75

Tror ikke jeg legger det ut her haha :P 

Den 25.7.2016 at 0.09, AnonymBruker skrev:

Hallo? Hun er bare 17 år! Huden er kjempetøyelig når hun er så ung :)

Anonymkode: c01a6...5cc

Hehe, jaa det kan det også være :) 

Anonymkode: a8e77...af3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 25.7.2016 at 1.27, Arabella skrev:

Hvordan vet du at hun er 17 år nå? Jeg har vanskelig for å tro at hun veide 135 kg som 14-åring. Uansett alder er det kjempetøft å ta av så mange kilo, og som du skriver, er huden mye mer elastisk og trekker seg lettere sammen når man er ung. Strålende prestasjon! :klappe:

Det er faktisk helt mulig å veie 135 kg som 14 åring. Jeg har vært overvektig siden 2års-alderen. Vekta gikk ganske mye opp på kort tid etter jeg mistet min bestefar, ( han var veldig nær meg, nærmere enn mine foreldre) og da trøstetspiste jeg, var i depresjon og orket ingenting. Da jeg var på mitt høyeste tok jeg grep. Dette var ikke noe jeg ønsket. Etter en del samtaler på sykehus, psykolog, legen, u name it har hjulpet meg langt på vei. Trente hele tiden etter dette, + jeg har tatt slankeoperasjon ( gastric banding) 

Jeg er den jenta som veide 135 kg :) 

Anonymkode: a8e77...af3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ut sånn ca som hun til høyre her:

5e35da8bf6557d690d00890a0a86d8ef.jpg

 

Anonymkode: 9a6e0...5c4

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk helt mulig å veie 135 kg som 14 åring. Jeg har vært overvektig siden 2års-alderen. Vekta gikk ganske mye opp på kort tid etter jeg mistet min bestefar, ( han var veldig nær meg, nærmere enn mine foreldre) og da trøstetspiste jeg, var i depresjon og orket ingenting. Da jeg var på mitt høyeste tok jeg grep. Dette var ikke noe jeg ønsket. Etter en del samtaler på sykehus, psykolog, legen, u name it har hjulpet meg langt på vei. Trente hele tiden etter dette, + jeg har tatt slankeoperasjon ( gastric banding) 

Jeg er den jenta som veide 135 kg :) 

Anonymkode: a8e77...af3

Har du bilder fra den tiden? Jeg har forståelse for at du sikkert ikke vil legge ut, men jeg er veldig nysgjerrig på hvordan du så ut da for jeg ser for meg at du var skikkelig vakker da og. :) Du har vært flink! 

Anonymkode: f2484...687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du bilder fra den tiden? Jeg har forståelse for at du sikkert ikke vil legge ut, men jeg er veldig nysgjerrig på hvordan du så ut da for jeg ser for meg at du var skikkelig vakker da og. :) Du har vært flink! 

Anonymkode: f2484...687

Jeg har faktisk slettet alle bilder av meg fra den tiden, da jeg ikke skal tilbake der jeg var og at jeg ikke orker tanken på at det der var meg. Det er faktisk en ekkel følelse for meg å se tilbake i tid og se hvordan jeg var. da jeg ble mobbet i alle år på barneskolen.

Anonymkode: a8e77...af3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har faktisk slettet alle bilder av meg fra den tiden, da jeg ikke skal tilbake der jeg var og at jeg ikke orker tanken på at det der var meg. Det er faktisk en ekkel følelse for meg å se tilbake i tid og se hvordan jeg var. da jeg ble mobbet i alle år på barneskolen.

Anonymkode: a8e77...af3

Jeg har ikke så mange bilder av meg heller. Dvs det er jo fysiske bilder langt inni et skap. Skjønner godt hva du mener.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser ut sånn ca som hun til høyre her:

5e35da8bf6557d690d00890a0a86d8ef.jpg

 

Anonymkode: 9a6e0...5c4

:fnise: 

Anonymkode: 557ea...d65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27.7.2016 at 17.04, AnonymBruker skrev:

Jeg ser ut sånn ca som hun til høyre her:

5e35da8bf6557d690d00890a0a86d8ef.jpg

 

Anonymkode: 9a6e0...5c4

Åherregudjegogså.

Anonymkode: 71ef1...07a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest anonym2233
Den 22.7.2016 at 0.55, Cyrus skrev:

 

Du er heit! Punktum. :briller2:

Den 22.7.2016 at 1.11, AnonymBruker skrev:

 

Anonymkode: 47846...659

Fin :)

Den 23.7.2016 at 19.04, FantasDick skrev:

Mørkt hår igjen! :biggrin:

 

Du har veldig fin øyenfarge :)

Den 23.7.2016 at 20.05, AnonymBruker skrev:

Her er et bilde av meg :heiajente:  Jeg tar det som anonymbruker, pga jeg ikke ønsker å vise fram navnet mitt her :P

 

Anonymkode: a8e77...af3

Veldig, veldig vakker :)

Den 26.7.2016 at 22.11, Silfen skrev:

Jaja, jeg tok selfie ved vøringsfossen i dag. Ble så opptatt av mitt eget tryne at hele fossen gikk ut av fokus.

Kjempe fin! Vøringsfossen er veldig flott å se på, og enda flottere på nært hold. Flott natur rundt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk plutselig lyst til å legge ut bilde i dag, men tørr ikke legge det ut under nick, så det får bli anonymt.

Snapchat-3926711012878213653-1.jpg

Anonymkode: 573d3...ca6

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Pjokkeline skrev:

Sauen er heitere :fnise:

IMAG4196~2.jpg

Hva er det der for en posering egentlig?? 😂

Ække rart den Sauen er i full fart mot deg😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233
12 minutter siden, Cyrus skrev:

Hva er det der for en posering egentlig?? 😂

Ække rart den Sauen er i full fart mot deg😉😉

Må jo forføre de litt så de kommer nærmere:lur: men jeg ser nå hva du mener  🙈🙈 

@Liima Flott :) Har du veldig langt hår? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...