Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herrejemini.  Full parykk/extensions/restylane og masse sminke. Dette er IKKE hvordan du egentlig ser ut.  Håper du ser bedre ut uten alt dette falske styret.

Anonymkode: ee6e3...d5d

Og hvordan kan du se det? :klo: 

hun ser forøvrig ut som ei kjempepen jente. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herrejemini.  Full parykk/extensions/restylane og masse sminke. Dette er IKKE hvordan du egentlig ser ut.  Håper du ser bedre ut uten alt dette falske styret.

Anonymkode: ee6e3...d5d

Herlighet, for en ting å si.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Fotballflue skrev:

Og hvordan kan du se det? :klo: 

hun ser forøvrig ut som ei kjempepen jente. 

Det er det umulig å se!  Med extensions, restylane og enormt med sminke ser man ikke noe som helst. Dette er fakta.  Skjønner ikke vitsen med å fremelsker  de med falsk utseendet. Vet vedkommende mfl er veldig usikre også, kombinert med ekstraordinært behov for komplimenter....

Anonymkode: ee6e3...d5d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er det umulig å se!  Med extensions, restylane og enormt med sminke ser man ikke noe som helst. Dette er fakta.  Skjønner ikke vitsen med å fremelsker  de med falsk utseendet. Vet vedkommende mfl er veldig usikre også, kombinert med ekstraordinært behov for komplimenter....

Anonymkode: ee6e3...d5d

Hvis du vet dette, så bør du også vite at det er unødvendig å kommentere slike ting! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 14.7.2016 at 0.20, Cyrus skrev:

20160714_232203.jpg

Dette bildet får meg til å synes synd på samtlige mennesker jeg har hatt sex med 😂

Natta!

Ved første øyekast ser det ut som du har etternavnet mitt på T-skjorten. :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er det umulig å se!  Med extensions, restylane og enormt med sminke ser man ikke noe som helst. Dette er fakta.  Skjønner ikke vitsen med å fremelsker  de med falsk utseendet. Vet vedkommende mfl er veldig usikre også, kombinert med ekstraordinært behov for komplimenter....

Anonymkode: ee6e3...d5d

Skjønner ikke helt hvordan du kan se så mye på et bilde hvor man knapt kan se noe som helst, annet enn at det står ei jente i et speil. Hun ser fin ut, men kvaliteten er helt forferdelig, så å snakke om restylane og "enormt" med sminke er jo litt sært.

 

Anonymkode: e0739...77d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Arabella skrev:

Ved første øyekast ser det ut som du har etternavnet mitt på T-skjorten. :hakeslepp:

Det er fordi jeg er din største fan (tilhenger). 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Cyrus skrev:

Det er fordi jeg er din største fan (tilhenger). 😄

Eller hennes største vifte :svett:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er det umulig å se!  Med extensions, restylane og enormt med sminke ser man ikke noe som helst. Dette er fakta.  Skjønner ikke vitsen med å fremelsker  de med falsk utseendet. Vet vedkommende mfl er veldig usikre også, kombinert med ekstraordinært behov for komplimenter....

Anonymkode: ee6e3...d5d

Folk må da få lov til å se ut som de vil, uten at en vilt fremmed skal legge seg opp i det? Du er kanskje av den mindre smarte typen som tror folk har godt av å få vite hva du synes om stilen deres, men egentlig så er du bare tilsynelatende stakkarslig og bitter når du påpeker slike ting uoppfordret. 

Anonymkode: b16ca...955

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herrejemini.  Full parykk/extensions/restylane og masse sminke. Dette er IKKE hvordan du egentlig ser ut.  Håper du ser bedre ut uten alt dette falske styret.

Anonymkode: ee6e3...d5d

Haha, hva er problemet ditt egentlig?  Har man ikke noe pent å si, så hold kjeft. Ikke rart du er anonymbruker her.

Endret av smalls
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk må da få lov til å se ut som de vil, uten at en vilt fremmed skal legge seg opp i det? Du er kanskje av den mindre smarte typen som tror folk har godt av å få vite hva du synes om stilen deres, men egentlig så er du bare tilsynelatende stakkarslig og bitter når du påpeker slike ting uoppfordret. 

Anonymkode: b16ca...955

Nettopp! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde ikke det var lov å ta restylane før man blir 18 så det har hun sikkert ikke. Uansett frekt å kritisere sånn!

Anonymkode: c01a6...5cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herrejemini.  Full parykk/extensions/restylane og masse sminke. Dette er IKKE hvordan du egentlig ser ut.  Håper du ser bedre ut uten alt dette falske styret.

Anonymkode: ee6e3...d5d

Håper du ser bedre ut enn personligheten din. Du fremstår bare bitter og sjalu for at hun får så mange positive tilbakemeldinger. :)  

Anonymkode: ce8c3...137

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23.7.2016 at 20.44, AnonymBruker skrev:

Her er annet bilde haha, jeg legger det ut igjen bare fordi jeg er stolt over meg selv. hehe. Veide 135 kg og er nede på 56 kg idag. 3 år med hardt trening, og harde endringer. 

13820623_1240029436008885_1010125907_n.jpg

Anonymkode: a8e77...af3

Omg! Så utrolig vakker du er. Og i tillegg så har du gått ned mer enn halve kroppsvekten din og har likevel så fantastisk glatt hud :ohmy: Hvordan er det mulig????? 

Anonymkode: 35887...645

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 23. juli 2016 at 20.44, AnonymBruker skrev:

Her er annet bilde haha, jeg legger det ut igjen bare fordi jeg er stolt over meg selv. hehe. Veide 135 kg og er nede på 56 kg idag. 3 år med hardt trening, og harde endringer. 

13820623_1240029436008885_1010125907_n.jpg

Anonymkode: a8e77...af3

Hva heter du på instagram?

Anonymkode: 4d0d2...b75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Omg! Så utrolig vakker du er. Og i tillegg så har du gått ned mer enn halve kroppsvekten din og har likevel så fantastisk glatt hud :ohmy: Hvordan er det mulig????? 

Anonymkode: 35887...645

Hallo? Hun er bare 17 år! Huden er kjempetøyelig når hun er så ung :)

Anonymkode: c01a6...5cc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, smalls skrev:

Haha, hva er problemet ditt egentlig?  Har man ikke noe pent å si, så hold kjeft. Ikke rart du er anonymbruker her.

"Åhhh så flott,  du har ikke ET ekte trekk å vise til, men er som en hauk etter komplimenter -så legger ut bilder på KG ".

Nei, jeg gidder ikke å late som jeg syns det er topp med full dragQueen sminke, falskt hår,  lepper,  ekstrem smal sminket /operert nese hos andre unge kvinner nei.   Tegn I tiden at det sykelige fremelskes.  Det ER fælt at unge kvinner føler seg så stygge at de må bruke enorme ressurser for å KAMUFLERE slik de egentlig ser ut!

Anonymkode: ee6e3...d5d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uchiha Madbrah
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Åhhh så flott,  du har ikke ET ekte trekk å vise til, men er som en hauk etter komplimenter -så legger ut bilder på KG ".

Nei, jeg gidder ikke å late som jeg syns det er topp med full dragQueen sminke, falskt hår,  lepper,  ekstrem smal sminket /operert nese hos andre unge kvinner nei.   Tegn I tiden at det sykelige fremelskes.  Det ER fælt at unge kvinner føler seg så stygge at de må bruke enorme ressurser for å KAMUFLERE slik de egentlig ser ut!

Anonymkode: ee6e3...d5d

Hold kjeften din og få deg ut herifra, negative taper. Det er helt tydelig at du sliter med ditt eget utseende og dermed velger å rakke ned på andre. Du gjør meg kvalm.

Endret av Uchiha Madbrah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...