Gå til innhold

Blødende dame i sengen til typen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Bare det at han ikke har fortalt deg at en venninne har ligget der, er mistenkelig, spør du meg...

Skjønner godt at du er sint.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne forklaringen hans høres helt letterlig ut...Beklager, men jeg tror nok også du blir lurt :( Skynd deg å dumpe han, før ha dumper deg, så slipper du ihvertfall den ydmykelsen og får tatt en slags hevn som sikkert kan føles deilig. Skjønner at du er glad i han, og at det er vanskelig - du er ung, du kommer til å treffe en som er mye bedre. Så kan han jo ligge der da...på den blodflekkete madrassen sin :klemmer:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konfronter han med hvorfor i helvete han har et behov for å sove med venninner i sin seng når de fint kan ligge i gjesterommet. Og si til han at folk ikke blør igjennom madrasser (de kan jo gjøre det, men det vet ikke menn flest). Sier du det, må han finne på en ny unnskyldning eller si sannheten. Uansett ser du at han har løyet.

Skjønner godt at du er sint nå..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konfronter han med hvorfor i helvete han har et behov for å sove med venninner i sin seng når de fint kan ligge i gjesterommet. Og si til han at folk ikke blør igjennom madrasser (de kan jo gjøre det, men det vet ikke menn flest). Sier du det, må han finne på en ny unnskyldning eller si sannheten. Uansett ser du at han har løyet.

Skjønner godt at du er sint nå..

Signerer. Men ikke send sms eller ring, vent heller til dere er sammen. Så kan du se hvordan han snubler for å finne det rette svaret.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i å bli sint og spørre ham om "hvorfor i helvete..." o.l. Bare pakk sakene dine og gå fra ham, uten å gidde å reagere emosjonelt. Bruk tiden din og energien din på noe helt annet enn ham. Han har holdt på med minst en annen dame bak ryggen din. Han respekterer deg ikke nok til å fortelle deg engang. Du fortjener bedre!

Hvert minutt du bruker på å tenke på ham er bortkastet tid, og hormonene du utløser ved å tenke på hva som har skjedd er regelredd skadlige for helsa di. Glem ham, drøm om solskinn på en velduftende blomstereng og din perfekte neste kjæreste, som kommer rekende på en fjøl når du har glemt den drittsekken du nettop var sammen med.

For din egen del: Vær oppriktig glad for at du er kvitt ham. Gå fra ham med et smil!

:klem:

EDIT: Glemte å si at du ikke må kaste bort tid og energi på å prate med ham heller. Han kommer enten til å lyve, forsøke å manipulere deg, eller gjøre det slutt. Ingen av disse samtalene vil gi deg noe positivt, så bare dropp dialogen og gå din vei med fred i sinnet og ro i hjertet. Du møter med all sannsynlighet en ny og bedre fyr om ikke lenge.

Endret av Libertina
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Libertina: tusen takk for rådene. Skal prøve så godt jeg kan å gå ut av forholdet med hevet hode. Har allerede sendt han ett parr " sinna" meldinger, Hisset meg opp og prøvd å funnet ut hvem disse/ denne jenta/jentene er. Men etter å ha lest det du skrev, så ser jeg ett lite lys i tunellen, selv om jeg er shikkelig såret, så er jeg på en måte glad jeg fant det ut nå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

en blødende venninne uten bind? Nei, det er nok et skalkeskjul for at han har drept noen!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han nekter for å ha rotet med noen andre. Men fra nå av gidder jeg ikke å snakke med han. Han ringer meg og sender meg meldinger akkurat nå. (svarer ikke når han ringer, men skumleser meldingene ) Han sa at han elsket meg og at han dreper seg selv hvis jeg gjør det slutt på Facebook. ( gjorde det slutt på Facebook) og han fortsetter å ringe, så truslene hans med å drepe seg selv tar jeg ikke så seriøst.

Er så rart å tenke på. I går var vi ett " lykkelig" kjæresteparr. Nå er det ikke noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...det jeg lurer mest på er hvorfor han hadde så bra styring på at hun hadde mensen. Ok om det er lyst laken og de la merke til flekkene når de stod opp, men jeg tror ikke jeg hadde tatt på med pysj, evt truser/boxer og en tskjorte for å dele seng med en venn også bortforklart trusen med at "jeg har mensen, altså."

Oddstuff. Meeen mulig det var etter de stod opp og hun så hva som hadde lekket gjennom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send ham en melding og si at elskerinna hans burde dra til gynekologen og sjekke seg, for blødninger under/etter sex er ikke helt normalt og kan tyde på medisinske problemer.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt rart å gå på "liggebesøk" til noen når man har mensen, uten skikkelig bind eller tampong.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La oss slutte å spekulere. Det var mensenblod i senga. At fyren gråter og truer med å ta livet av seg er et tegn på at han vet han har gjort noe galt. Hadde beskyldningene om utroskap vært helt på jordet ville han ha blitt oppriktig irritert og etterhvert også sint over anklagene, og ventet til TS tok til fornuft heller enn å forsøke å vinne henne tilbake.

TS trenger ikke drukne seg selv i spekulasjoner om hva som egentlig har skjedd eller rote seg inn i diskusjoner verken med oss eller han. Det beste hun kan gjøre for seg selv er å ignorere hele greia så godt som mulig, finne seg noe hyggelig å holde på med og noe oppmuntrende å tenke på, så hun kommer seg raskest mulig videre med livet sitt uten ytterligere lidelser. Å dvele ved saken vil bare forårsake forlenget lidelse, og det er det vel strengt tatt han som fortjener, ikke hun. Å se henne gå uten å bry seg er et mye verre stikk for ham enn å få se henne bli emosjonelt berørt av hva han har gjort. Å bli sint eller gråte er å gi ham en seier. Han fortjener den ikke. Å spekulere i hevn er også nytteløst. Det er vanskelig å gjennomføre og bare forlenger lidelsen.

Jogg, gå på spinning eller ta aerobictimer (noe kamsportinspirert?) for å få ut sorgen og sinnet, og fokuser på å være glad og fornøyd utenfor treningssettingen. Å fremprovosere glede er en svært effektiv måte å bli glad på. Tving fram et smil og hold på det. TEnk på hva som er bra her i livet: Du har til eksempel en nær uutømmelig mengde med rent drikkevann i springen, helt gratis. Du kan dusje i det rene vannet! Du bor i et land hvor du faktisk har krav på en oppvarmet og møblert bolig, klær på kroppen, mat i magen og til alt overmål: lommepenger og gratis helsevesen. La smilet vinne over de negative emosjonene, for sorg og sinne bringer ikke noe godt med seg uansett hvordan man vrir og vender på det. Man kan aldri hevne seg på den løgnaktige drittsekkeksen gjennom å lide, så smil og le! ;)

Edit: noen feil norsklæreren i meg så.

Endret av Libertina
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest helenehøi

Snuser han? Snusflekker og størknet blod kan jo likne.

Mange i 20årene som har hemorider, har et par kompiser som snakker litt for åpent om akkurat det der. :spy:

Si fra hva han skriver da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest helenehøi

Meldingen min kom litt sent så jeg ... Litt trøtt og så ikke at det var flere sider :rodme:

Det er alltid lurt å snakke sammen og få klarnet opp i ting da, selvom dere gjør det slutt. Jeg syns ihvertfall det blir lettere å gå videre når man får en avslutning. Håper det ordner seg for deg!! :klem:

Endret av helenehøi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når de ikke bor sammen er det nok mest sannsynlig han som skifter på senga hver gang, så han regnet vel med at TS aldri kom til å se det.

Nei, her er det virkelig ugler i mosen.

Men han visste jo at TS kom til å komme/sove over/ha en mulighet til å se det. Så jeg hadde ikke handlet før jeg var sikker. Men lykke til ts :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duddelidoo

Det er jo litt rart å gå på "liggebesøk" til noen når man har mensen, uten skikkelig bind eller tampong.

Overnatting i samme seng med en av det annet kjønn burde være bannlyst når man allerede har en partner og det er en annen enn partneren som skal overnatte.

Skjønner ikke at noen tar sjansen på slik i det hele tatt og risikerer at partneren blir mistenksom dersom det ikke da f.eks. er søsteren hans evt. broren hennes dersom det er en hun som er under "tiltale".

Ting kan dessuten veldig fort skje "in the heat of the moment".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Han nekter for å ha rotet med noen andre. Men fra nå av gidder jeg ikke å snakke med han. Han ringer meg og sender meg meldinger akkurat nå. (svarer ikke når han ringer, men skumleser meldingene ) Han sa at han elsket meg og at han dreper seg selv hvis jeg gjør det slutt på Facebook. ( gjorde det slutt på Facebook) og han fortsetter å ringe, så truslene hans med å drepe seg selv tar jeg ikke så seriøst.

Er så rart å tenke på. I går var vi ett " lykkelig" kjæresteparr. Nå er det ikke noe mer.

Gjorde det slutt på facebook??

Herregud. Hvorfor ikke på melding?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...