Gå til innhold

Blødende dame i sengen til typen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest *Røyskatt*

Det er vanlig å kunne få hemorider ved hvilken som helst alder. Du får de av treg mage, om man må presse litt hardt. Jeg skjønner at det er flaut for han, jeg. Det virker ikke akkurat som om dama hans tar slike ting særlig modent.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er hemorider så blir det sykt flaut for han da.. Er det vanlig å ha hemorider når man er i 20 årene da?

Han har ikke svart enda, noe som tyder på at han sikkert prøver å finne en jævla god forklaring, fordi han svarer alltid kjapt på meldinger ellers..

Hemoroider kan man få uansett alder.. Men syns det virker som en jævlig rar forklaring i grunn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men..... sende melding? Jeg hadde aldri giddet å svare på slik. Du fremstår bare som en paranoid kjerring.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel. Skjønner ikke hvor du får slike tanker fra. Bare fordi jeg sier at det må være sykt flaut for han hvis det er hemorider som er grunnen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Røyskatt*

Du sender paranoide meldinger fordi du har undersøkt senga og syns det er sykt ekkelt med hemoroider. Du nekter å tro at det kan ha noen annen forklaring enn at han har tatt jomfrudommen til ei annen jente. Derfor stempler jeg deg som ganske umoden.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt at du spurte ham over melding, jeg. Det er lettere å lyve da. :sjenert:

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

Du sender paranoide meldinger fordi du har undersøkt senga og syns det er sykt ekkelt med hemoroider. Du nekter å tro at det kan ha noen annen forklaring enn at han har tatt jomfrudommen til ei annen jente. Derfor stempler jeg deg som ganske umoden.

Enig i den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Nå ringte jeg han. Forklaringen hans var at ei venninne av han hadde sovet over. ( noe han ikke har fortalt til meg. ) FLERE ganger også.

Så jeg er ikke en paranoid kjerring. For en fin beskjed å få på en lørdagskveld.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, jeg har ingen gode forslag å komme med. Men jeg er utrolig spent på hva han kommer til å svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Nå ringte jeg han. Forklaringen hans var at ei venninne av han hadde sovet over. ( noe han ikke har fortalt til meg. ) FLERE ganger også.

Så jeg er ikke en paranoid kjerring. For en fin beskjed å få på en lørdagskveld.

Ja enkelte ganger er magefølelsen rett.. Er tross alt DU som kjenner typen din, IKKE oss her på forum. Ville ikke tatt meg nær over folk som kaller deg umoden,skjønner godt hvordan sinne og frustrasjon fungerer. Dessverre er forum her inne mer folk som hakker på hverandre, enn å faktisk hjelpe med gode råd.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Ja. Nå ringte jeg han. Forklaringen hans var at ei venninne av han hadde sovet over. ( noe han ikke har fortalt til meg. ) FLERE ganger også.

Så jeg er ikke en paranoid kjerring. For en fin beskjed å få på en lørdagskveld.

det er fredag :fnise:

Uansett høres ikke dette bra ut. :klemmer:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han sier at hun hadde mensen. Og han og jeg har ikke sex når jeg har mensen. Så da har vell ikke han hatt sex med henne ? Tvilsomt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier at hun hadde mensen. Og han og jeg har ikke sex når jeg har mensen. Så da har vell ikke han hatt sex med henne ? Tvilsomt ?

Hørtes ut som en hel hau med bullshit.. Kjenner til sånne unnskyldninger.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier at hun hadde mensen. Og han og jeg har ikke sex når jeg har mensen. Så da har vell ikke han hatt sex med henne ? Tvilsomt ?

tynt hvertfall. Hvorfor skal hun sove over hver gang hun har mensen da, og ikke når hun ikke har mensen?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er vel neppe tvil om at hun hadde mensen, men hva med å rense den madressen? Urk.

Endret av ticket
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Nå ringte jeg han. Forklaringen hans var at ei venninne av han hadde sovet over. ( noe han ikke har fortalt til meg. ) FLERE ganger også.

Så jeg er ikke en paranoid kjerring. For en fin beskjed å få på en lørdagskveld.

Såpass. Ei venninne som har sovet over og har blødd opptil flere ganger, uten å ta motet til å si ifra? Og han vet om det? Likevel har han ikke greid å få vasket lakenet og madrassen?.....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til dere som kritiserer meg for å være en sjalu kjerring.

Jeg skulle skifte på sengen og vaske leiligheten hans fordi jeg hadde fri i dag ( derfor jeg tenkte at det var lørdag)

Man begynner jo å lure når det er blod på begge sider av madrassen.. Snudde madrassen fordi jeg trodde at der kanskje var jeg som hadde blødd ! Fikk en overaskelse på den andre siden også gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier at hun hadde mensen. Og han og jeg har ikke sex når jeg har mensen. Så da har vell ikke han hatt sex med henne ? Tvilsomt ?

Og derfor er det greit at han har venninner til å sove over i samme seng uten å fortelle deg det?

Slutt å være pinlig naiv. Han er en drittsekk, dump ham.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...