Gå til innhold

Blødende dame i sengen til typen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Altså, jeg mener ikke nødvendigvis at TS aldri skal la ham få en sjanse til å forklare seg skikkelig, for det syns jeg egentlig folk fortjener uansett.

Men, det jeg reagerer sterkt på er å dra inn eksempler på folk som faktisk har tatt livet sitt (tilsynelatende) pga et brudd, og på den måten skape tvil i TS om hun ikke egentlig bare burde være sammen med en utro drittsekk resten av sitt liv slik at han i alle fall ikke tar livet sitt. Det er AKKURAT det han ønsker å oppnå, og selv om det sikkert er bunnet i en ærlig desperasjon fra hans side er det så lavmåls at jeg ikke finner ord for det engang.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ms_kwang

Så fint at du vet hva alle i hele verden tenker da. Lurer på hvordan du får det for deg at ingen tar selvmord kun pga samlivsbrudd. Noen kan rett og slett ikke se for seg et liv uten kjæresten, og kan finne på å ta livet sitt. Sånn er det bare, selv om det hører med til sjeldenhetene.

ms_kwang sier jo ikke at han kommer til å ta livet sitt, men av egen erfaring sier hun at det er lurt å snakke med han for å få det ute av verden. Ser ikke hva som er så ille med å snakke med han en siste gang face to face, TS kommer jo ikke til å tilgi han uansett.

TUSEN TAKK AB!

Du har forstått meg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare si ifra at du bør sjekke deg for kjønnssykdommer!:opplyser: Både fordi typen din tydeligvis slenger med snabelen, og ikke minst fordi et av symptomene på klamydia kan være blødning etter sex!:opplyser:

Og husk at de fleste med kjønnssykdommer har INGEN symptomer, så sjekk deg uansett!;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hintet bare til at hun ikke bør ignorere fyren helt, men snakke med han :P

det er ikke slikt at jeg ser verden feil, men om han tok selvmord, uten at TS har snakket med han ordentlig, uten krangling, så må det være en "god" følelse TS får når hun da får vite at exen hennes har tatt selvmord >.<

Jeg fortalte bare min historie, om det paret jeg kjente. vi var alle gode venner, dere trenger ikke å høre HELE historien om hvorfor de slo opp. Gutten som jeg kjente trengte ikke hjelp på noen måte. Men han ble ignorert, jenta nektet å snakke med han. Så akkurat nå er det, ca d samme.

Hvorfor skal jeg snakke til han ?

Vil ikke ha NOE som helst mer med han å gjøre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts: For guds skyld, ikke hør på ms_kwang! Det hun sier er faktisk så forkastelig å dra frem i dette tråden at jeg syns det burde blitt moderert bort umiddelbart! INGEN tar livet sitt kun fordi dama slår opp, INGEN! (Om ikke annet har man problemer med å takle motgang og avvisning i langt større grad enn alle andre) Og det er tydelig at ms_kwang sin venn hadde problemer i en langt større grad enn et samlivsbrudd - og det er faktisk bare den toppen av isberget som folk kjenner til. Jeg skal love deg at det er de færreste som tar livet sitt der venner i ettertid tenker at det var logisk. Folk som vurderer selvmord holder ofte problemene sine for seg selv.

Jeg blir rett og slett forbanna når folk her inne HJELPER den idioten i det manipulerende spillet han driver med når han sier han skal ta livet sitt hvis det blir slutt! Jeg var selv sammen med en fyr som truet med å ta livet sitt flere ganger når det var litt krise mellom oss på vgs, og også etter at han ble voksen hintet til at det ikke var noe vits i å leve mer hvis vi ikke var sammen. Og selv om jeg egentlig skjønte at det bare var manipulasjon, klarte jeg ikke å bli kvitt den lille tvilen om at det KUNNE jo hende han snakket sant. Jeg var sammen med denne gutten i minst 2,5 år lenger enn jeg burde, på grunn av bla disse truslene og jeg syntes så synd på ham. Han ga inntrykk av at det ikke var vits i å leve uten meg, så hvordan skulle jeg klare å gå og risikere å indirekte ta livet av et annet menneske?

Vel, til slutt fikk jeg det til - og gjett hva - han lever i beste velgående tre år etterpå! Så istedenfor å ødelegge hans liv da jeg gikk, var det eneste jeg ødela mitt eget liv i den tiden jeg ble i et dårlig forhold pga disse truslene.

Nei, det gjør jeg ikke heller. jeg skjønner at han bare sier det fordi han vil ha min oppmerksomhet, men den får han ikke.

Tusen takk for at du tokk deg tid til å skrive til meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du vet hva alle i hele verden tenker da. Lurer på hvordan du får det for deg at ingen tar selvmord kun pga samlivsbrudd. Noen kan rett og slett ikke se for seg et liv uten kjæresten, og kan finne på å ta livet sitt. Sånn er det bare, selv om det hører med til sjeldenhetene.

ms_kwang sier jo ikke at han kommer til å ta livet sitt, men av egen erfaring sier hun at det er lurt å snakke med han for å få det ute av verden. Ser ikke hva som er så ille med å snakke med han en siste gang face to face, TS kommer jo ikke til å tilgi han uansett.

Klarer faktisk ikke å møte han face to face akkurat nå. Klarer ikke å se den jævelen inn i øynene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var jo bra for din del at denne jenta hadde mensen da, for da fant du ut for en drittsekk han er :) Tenk om det hadde gått flere år før du skulle finne det ut.

Føler virkelig med deg ts! :klemmer:

masse lykke til med singeltilværelsen;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kommet meg over den saken for lenge siden.

Det paret.

Jeg veit ikke hvor jeg skal starte.

De to hadde vært bestevenner fra de gikk i første klasse, holdt sammen hele tiden, ble ilag i sjuende klasse. Ble forlovet sommeren 2006. Begynte på skolen igjen.

Gutten han ønsket å studere opp til å bli Psykolog, jenta advokat.

Gutten, selvom alle kjente han, og visste hvem han var, så hadde han aldri vært super deilig eller den hunken, han var den snille, den som hjalp alle. Og jenta var blitt den skikkelige deilige RYPA.

Da siste året startet kom de tilbake fra ferie, gutten hadde blitt penere i sommerferien :fnise: og andre jenter ga han oppmerksomhet, i form av flørt osv.

I august 2006, så hadde ei jente lagt ut ett rykte, om at han hadde hatt sex med henne. Hun la ut om detaljer, men ikke bevis. Dette var også en jente som alle stolte på. Så alle trodde jo på henne.

Jenta ble såret, illsint, og snakket med kjæresten sin, han nektet, han hadde jo ikke gjort det. Men etterhvert ble det flere rykter. Og jenta fikk nok, hun dumpet han.

og dere vet hva som skjedde etterpå...

Jenta møtte i begravelsen til gutten.

også jenta som la ut ryktet.

Hun sto å holdt tale for alle sammen. Hun fortalte også at det som hadde blitt sagt, at han hadde hatt sex med jenter i sommerferien/etter skolestart var løgn. Hun hadde håpet på at de bare skulle slå opp. Slik at hun muligens hadde en sjangs på han.

Hun ønsket ikke at det skulle gå så langt..

Så ja.

Kjære Røyskatt.

Det var min historie om det paret jeg kjente.

Du kan si hva du vil om at han hadde psykiske problemer. Noe som jeg VEIT at han ikke hadde.

Du er ikke psykolog så selv om du kjente han og henne, har du overhode ikke kunnskap nok til å påstå noe som helst i den saken! Og det har du ikke her heller.

Det er ganske tydelig at du ikke klarer å forstå det du selv forklarer, 1. du kan ikke vite hva som fikk han til å ta selvmord. 2. Han tok ikke selvmord kun basert på det at kjæresten gjorde det slutt, det lå som du selv skriver andre grunner der, som feks løgner, rykter, etc.

Slutt å lek hobbypsykolog og la TS selv avgjøre om hun vil snakke med eksen eller ikke.

TS: ikke hør på ms kwang, hennes innlegg vil bli moderert bort når tråden blir sjekket av moderatorene her. Snakk med eksen din hvis du vil det, ikke la deg presse inn i noe du ikke er klar for.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Dreamdrops

Om jeg hadde blødd gjennom en madrass som både jeg og typen sover i, ville det falt naturlig for meg og faktisk fortelle det til han. Hallo, kanskje greit med litt rens?

Edit: Åneii, unnskyld! Jeg leste de første innleggene, men så klart ikke alle og fikk ikke med meg at saken var blitt "oppklart". Beklager virkelig!

Endret av Dreamdrops
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ms_kwang

Altså TS, gjør hva du vil.

Jeg bare delte mine erfaringer ut.

Og det er ikke noe galt i det.

Jeg kan jo ikke hate deg for de valgene du tar.

Du er jo ett voksent menneske (eller snart 18) og må jo klare å stå på egne ben.

og uansett, om valget ditt er feil idag, så lærer du av feilene dine.

Er litt sånn, du er nødt å gjøre feile ting i livet for å lære noe av det. :)

Jeg respekterer deg TS for å ta dine egne valg, følg hjertet ditt.

Følg magefølelsen DIN. Ikke hva andre KG brukere mener at du SKAL gjøre, gjør hva som føles rett for deg :)

Så jeg beklager at jeg har tråkket på andre folk her inne.

(men jeg sier det engang for alle. INGEN har rett å dømme meg, eller hva som har skjedd i min tid, dere var der ikke, dere vet ikke hva som skjedde, hadde dere kanskje vært der, så ville dere sagt noe annet. Det er helt greit at du kommer med dine meninger,

Men å angripe meg å mene at jeg tar feil, blir feil av dere også)

:)

Snø1 jeg støtter deg i uansett hva du gjør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hjerneskada drittsekk som har vært utro fortjener ikke en eneste forklaring på noe som helst... Så nei du trenger absolutt ikke å svare han..

Det at han "truer" med selvmord er bare pga han skal få deg redd sånn at du skal svare han og evt ta han tilbake.. TRO meg, er ikke første ganga jeg har erfart det for å si det sånn.

Bare gi blanke f.. i han du! Han er ikke verdt noe som helst... La han syte så mye som han bare orker. Aldri tenk på å ta han tilbake eller bruke noe som helst tid på han mer. Han er IKKE verdt det. ;)

Må også si, sjokkert over hvor mange naive og lettlurte brukere det er her. Skulle ikke vært mulig.

Uansett, klemmer til deg og lykke til videre, du er flink som dumpa idioten. :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Vil bare støtte deg, TS! Knall at du endte forholdet, han fyren trenger du ikke sløse mer tid på.

Prøv å gjør så mye som mulig for å unngå ham - at han tekster deg hele tida er IKKE bra for den mentale prossessen du går igjennom nå. Du skal jo prøve å leve livet ditt uten han, bli vant til singellivet. Og tekstene hans gjør det bare vanskeligere for deg å glemme..

Du kan sperre mobilen din for tekster/telefoner fra spesifikke numre tror jeg (litt usikker på hvordan, tror du må ta kontakt med operatøren din eller finne en app ellernoe..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil bare gi deg et tips ang selvmordstruslene hans - dette er ikke lenger ditt ansvar. Ring moren hans og si at han truer med å ta livet sitt, og at du er bekymret, men føler du ikke er den rette personen til å håndtere det siden dere akkurat har brutt opp.

Han kommer til å få seg en skikkelig vekker når moren ringer og er bekymret og sint, og skjønner at man ikke kødder/truer med sånt. Pluss at du har ditt på det rene, og har videreformidlet bekymringen. To fluer i en smekk.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...