Gå til innhold

Blødende dame i sengen til typen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

tynt hvertfall. Hvorfor skal hun sove over hver gang hun har mensen da, og ikke når hun ikke har mensen?

Og hvem i helvete har VENNINNA sovende over når man HAR kjæreste uansett?? Ikke normalt. Hadde blitt sur nok for bare det!

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan godt være han snakker sant med den venninna. Jeg blør ned til madrassen hver j gang jeg menstruerer. Så du burde ta det for god fisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Han sier at hun hadde mensen. Og han og jeg har ikke sex når jeg har mensen. Så da har vell ikke han hatt sex med henne ? Tvilsomt ?

Mulig at folk syns jeg er prippen og urimelig, men jeg mener at når man har kjæreste så har man ikke overnattigngsgjester i sin egen seng lenger. Selv om det er "bare" en venninne", og selv om hun hadde mensen eller ikke.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett så hadde jeg ikke godtatt at han hadde venninner på overnatting i sengen hans. Han har ett gjesterom, så jenta kunne ha sovet der. Vi har vært sammen i 2 år.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig at folk syns jeg er prippen og urimelig, men jeg mener at når man har kjæreste så har man ikke overnattigngsgjester i sin egen seng lenger. Selv om det er "bare" en venninne", og selv om hun hadde mensen eller ikke.

Jeg kunne funnet på å gi en gjest senga mi, og så tatt sofaen selv...

Sier ikke at det er det han har gjort, men det er i alle fall ikke uvanlig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anna nym

Og derfor er det greit at han har venninner til å sove over i samme seng uten å fortelle deg det?

Slutt å være pinlig naiv. Han er en drittsekk, dump ham.

Amen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså... Jeg aner jo ikke, men et forslag;

hvis faktisk ei venninne har sovet over, og blødd, og de har drevet på, så hadde vel faktisk han gjort veldig mye for å fjerne det blodet? fordi det må han jo ha sett/merket??

derfor kanskje positivt at han bare har latt det være, fordi han har tenkt at han har ingenting å skjule/være redd for? :)

huff :klemmer: til deg uansett! aldri gøy å bli usikker sånn her..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Uansett så hadde jeg ikke godtatt at han hadde venninner på overnatting i sengen hans. Han har ett gjesterom, så jenta kunne ha sovet der. Vi har vært sammen i 2 år.

hva..faen? :hakeslepp: :hakeslepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sur fordi han har hatt jenter i sengen sin. Men hvis det kommer frem at han hat gjort noe mer. Så er det over og ut, hvis jeg klarer.

Er bare optimistisk og håper på at noe ikke har skjedd, vil ikke miste han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til dere som kritiserer meg for å være en sjalu kjerring.

Jeg skulle skifte på sengen og vaske leiligheten hans fordi jeg hadde fri i dag ( derfor jeg tenkte at det var lørdag)

Man begynner jo å lure når det er blod på begge sider av madrassen.. Snudde madrassen fordi jeg trodde at der kanskje var jeg som hadde blødd ! Fikk en overaskelse på den andre siden også gitt.

Skjønner deg godt jeg. Hadde nok reagert på samme måte om ikke værre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AB #47 her. Med gjesterom blir ikke det jeg sa aktuelt.

Men snø1: var det ikke du som bodde i fosterhjem og lagde en tråd om at du ikke hadde noe sted å bo? :klø:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett så hadde jeg ikke godtatt at han hadde venninner på overnatting i sengen hans. Han har ett gjesterom, så jenta kunne ha sovet der. Vi har vært sammen i 2 år.

Ikke kast bort tiden din.

Jeg angrer enda på at jeg var naiv og kastet bort 2 av mine år med en drittsekk som minner om han du snakker om nå.

Er ikke verdt det, og slike unnskyldninger kjøper ihvertfall ikke jeg mer. Uansett om han har hatt sex med henne eller ikke, er det fortsatt IKKE akseptabelt å ha venninner sovende over når man har kjæreste. MEN med tanke på blodet, ville jeg ikke engang tenkt to gang over hva han har gjort med henne der. Se deg som heldig som har funnet det ut, også drar du ut å finner deg noe bedre å bruke tiden din på!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Maria_Marihøne

Jeg kunne funnet på å gi en gjest senga mi, og så tatt sofaen selv...

Sier ikke at det er det han har gjort, men det er i alle fall ikke uvanlig.

Nå mente jeg selvfølgelig å ha gjester i sin egen seng når man selv også ligger der da :fnise:

Å låne bort sengen min har jeg ikke noe probem med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til anonym bruker: Jo. Det er meg det. Men hva har det med saken å gjøre? Er snart 18 og han er 20. Tenker du på aldersforskjellen ?

Det med at jeg ikke har noe sted å bo har da ingen ting med han å gjøre ? Kunne uansett ikke bo med han, fordi han bor 2 timer unna skolen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis er det en annen dame som har blødd der. Langt mer sannsynlig enn at en hemoroide har blødd, for hemoroider pleier virkelig ikke å bare blø sånn som det der. Tro meg, jeg har hatt både store og små hemoroider flere ganger gjennom mange år, og jeg har også hatt mange kjærester gjennom mange år. Menn er mye oftere utro enn at de har hemoroider som blør sånn som det der. Om han sier det er hemoroider; krev å få se eller kjenne på den/dem. Det er ingen grunn til å stole på hva han sier, for menn lyver som regel om de tror det er en mulighet for å komme seg unna.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså... Jeg aner jo ikke, men et forslag;

hvis faktisk ei venninne har sovet over, og blødd, og de har drevet på, så hadde vel faktisk han gjort veldig mye for å fjerne det blodet? fordi det må han jo ha sett/merket??

derfor kanskje positivt at han bare har latt det være, fordi han har tenkt at han har ingenting å skjule/være redd for? :)

huff :klemmer: til deg uansett! aldri gøy å bli usikker sånn her..

Når de ikke bor sammen er det nok mest sannsynlig han som skifter på senga hver gang, så han regnet vel med at TS aldri kom til å se det.

Nei, her er det virkelig ugler i mosen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...