Gå til innhold

La Traviatas dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Huff så kjedelig at du er syk ennå vennen min! Og kjedelig å måtte avbestille fotograferingen også da! Men det viktigste nå er jo at du blir bra igjen.

Også er jeg så glad du kommer til Bergen, og at vi kan møtes. Det blir jo kjempetrivelig jo! Håper inderlig at vi får det til!

Pass på deg selv.

Klem Bragegullet og stryk magen.

Stor klem fra Charmina :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ps:takk for fine ord i boka mi, det er godt å ha deg :klem:

Skrevet

Innom med en god bedring klem her også jeg :klem: Kan ikke få for mange av dem!

Skrevet (endret)

Stor klem til Charmina og Lille Ballerina! :klem:

Fikk avbestilt fotograferinga, og fikk ny time 17. november! Det er neste torsdag.

Var så dårlig tidligere i dag, kasta opp og greier. Men nå har jeg fått i meg litt suppe og det var godt.

Har fått den nye Mehlum-boka i posten i dag og gleder meg til å lese den :)

Lenge siden jeg har kost meg med en ordentlig krim!

Fortsatt feber og vondt i kroppen. Blir hjemme i morgen, og så skal mannen levere og moren min hente i barnehagen, så får jeg slappet ordentlig av i hvert fall!

Og gjett hva: Brage gikk 4 skritt i stad! :klappe::hoppe:

Endret av La Traviata
Skrevet

Yayyy! :klappe: Ikke lenge før han løper fra mamma nå :-D

Skrevet

:) Bra gjort av Brage! Snart løper han ja! :)

Du må nyte dagen i morgen!

Bli frisk!

Skrevet

Oj :overrasket: har han begynt å gå :klappe::klappe: Flinke gutten! Det er så artig når de begynner å gå synes jeg. De er jo så utrolig søte når de stabber rundt sånn! Tror det er en liten stund til Martine begynner med det ennå!

Ja :hoppe: jeg vil treffe deg når dere kommer! Vi får sende noen Pmèr når det nermer seg og avtale tid og sted. Lørdag formiddag hadde vært toppers!Tenk at Martine og Brage endelig kan få møtes - utrolig kos!!!!!

håper du kommer deg snart vennen min og ikke blir syk i hele helgen. I morgen når guttene er dratt får du bare flate ut og nyte den totale ro!

Pass godt på deg selv nå!

Stor klem fra Charmina :klem:

Skrevet

Hurra for Brage!! Tenk - nå går han for fulle mugger snart. Springer rundt og er høyt og lavt. :ler:

Mehlumboka er bra så det er bare å glede seg. :tommel:

Skrevet

Ja, det er nok ikke lenge til han går for alvor!

Han tør å slippe seg mer nå, og er i "startgropa" for å si det sånn!

Har fortsatt litt feber, og er slapp og trøtt. Mariekjeks er det eneste jeg kan spise for tida...

Jaja, det gir seg nok. Skal kose meg med bok og sofa straks.

God fredag til dere som er innom! :klem:

Skrevet

God bedring! Håper du blir i bedre form til helgen! :klem:

Skrevet

Takk for det, søndagsengel? og Soul! :klem:

Ikke helt på topp ennå dessverre... men klarer å spise litt mer i dag!

Snørrete og fæl, og hoster. Slapp og fullstendig uten ork...

Men det er deilig med helg likevel!

God lørdag til dere som er innom! :kyss:

Skrevet

God lørdag og god bedring til deg! Hold deg varm på føttene ;)

Skrevet

God bedring vennen min, håper virkelig at du kommer deg snart nå! Kan jo ikke ha det sånn kan du skjønne!

Gleder meg sånn til vi skal treffes!

Håper du får en kjempefin helg vennen!

Ta vare på deg selv!

Stor god bedrings klem fra Charmina :klem:

Skrevet

Hei og takk for hilsener, Lille Ballerina, Charmina og iingvild! :klem:

Nå ble jeg straks i bedre humør! :kose:

Og så har jeg akkurat fått bestilt billetter til Harry Potter og ildbegeret neste søndag! :hoppe:

JIPPI!!!! :danse:

Gleder meg som en unge til å se den filmen!!! :-D

Skrevet

Huff er du syk du da, da må du passe på å slappe av så du blir fort frisk igjen. Ikke noe særlig dette nei.

Så morsomt at Brage har begynt å ta noen skritt! Det har faktisk Maren gjort nå også. Hun har sluppet seg noe få ganger å gått 2-3 skritt. Men tror det går enda litt tid før hun går ordentlig da... Men veldig morsomt er det!

Her er vi utslåtte etter barnebursdag og lader bare opp til voksenbursdag i morgen. Veldig koselig da.

God bedring da vennen :klem:

Skrevet

Jeg er helt ferdig med kostymet til premieren kommende fredag :sjarmor: Gleder meg også :grine2:

Skrevet

Heisann Silje:) og Lille Ballerina! :klem:

Så gøy at Maren prøver seg på å gå hun også Silje:)! Den jenta er jammen tidlig ute!

Oi, har du sydd kostyme til HP-premiere LB? IMPONERT!!! :Nikke:

Hvem skal du forestille?

Nå skal vi snart ha pizza her... kjenner at matlysten begynner å komme tilbake, og med litt føde innabords føler jeg meg med en gang mye bedre! Dette går nok rette veien! :tommelsmil:

God lørdagskveld dere! :klem:

Skrevet

Hei hei!

Huff så kjedelig å lese at du er syk... Håper du ble litt bedre etter litt pizza i kroppen :)

Her er det fotball i kveld. Har leid to filmer som jeg vil se, men mannen vil så kjedelig fotball. Er så lenge for meg å vente. Er utolmodig og jeg kan med hånda på hjertet si at jeg IKKE liker forball.

Så artig med Harry Potter da! blir sikkert kjemte gøy. Jeg tenkte å dra meg på kino å se " I hennes sko" eller noe sånnt. Den tror jeg er koselig.

I morgen er det klubb der vi skal ta med oss barna. Gleder meg for jeg har ikke sett de siden i sommer. Tenker de har forandret seg alle sammen!

Ha en super lørdag!!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...