Miss I.W. Skrevet 21. mai 2014 #5001 Del Skrevet 21. mai 2014 Hva likner mest på Cocosa? Kjøpte en kokosolje, men den viste seg å være for kropp og hår. Den er riktignok 100% naturlig,men jeg vet ikke om jeg vil spise den likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #5002 Del Skrevet 27. mai 2014 Nå har jeg gjort noen sommerinnkjøp: Alba Botanica, Natural Very Emollient Sunscreen, Facial, SPF 30 Jeg er veldig fornøyd med denne, og til tross for at den er beregnet for ansiktet bruker jeg den over det hele. Både lukt og konsistens er veldig behagelig. Og skal nå prøve en ny: All Terrain, TerraSport, Sunscreen, SPF 30, Fragrance Free All Terrain, Herbal Armor, Insect Repellant En liten, rimelig og naturlig innsektsspray. Håper den kan gi litt ekstra bekyttelse mot flått når jeg skal til utsatte steder i sommer. Og så vil jeg teste om veps kanskje også misliker disse ingrediensene. Jeg jobber også med å finne aromatiske oljer som naturlige insektsmidler. Jeg har allerede kjøpt eucalyptus, og skal undersøke mer om citronella, peppermynte, kanel, rosmarin m.fl. Anonymous poster hash: a6913...160 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #5003 Del Skrevet 30. mai 2014 Det var da veldig liten interesse for iHerb-tråden da? Nå har jeg akkurat gjort en ny bestilling, og denne gangen med Citronella-olje som også skal virke skremmende på insekter, - spesielt mygg. Anonymous poster hash: a6913...160 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 31. mai 2014 #5004 Del Skrevet 31. mai 2014 Hva likner mest på Cocosa? Kjøpte en kokosolje, men den viste seg å være for kropp og hår. Den er riktignok 100% naturlig,men jeg vet ikke om jeg vil spise den likevel... Cocosa pure (uten smak) eller kaldpresset? Jeg er veldig fornøyd med den fra Jarrows formulas. Den er med kokossmak. Har ikke prøvd noen andre ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 31. mai 2014 #5005 Del Skrevet 31. mai 2014 Takk for tipset, Sullå! Er fersk på akkurat dette området, så jeg vet ikke helt hva jeg er ute etter, men har sett det i så mange lavkarbo-oppskrifter. Finnes Johannesbrødkjernemel hos iHerb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 31. mai 2014 #5006 Del Skrevet 31. mai 2014 Finnes Johannesbrødkjernemel hos iHerb? Søk etter Xanthan Gum, mange bruker det i stedet for johannesbrødkjernemel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #5007 Del Skrevet 31. mai 2014 Skal til å gjennomføre min første iherb-bestilling, og legger D-vitamin i handlekurven. Får så beskjed om at det ikke kan sendes til Norge? Noen som har peil på hvorfor? Anonymous poster hash: 9e1a5...079 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 31. mai 2014 #5008 Del Skrevet 31. mai 2014 Takk for tipset, Sullå! Er fersk på akkurat dette området, så jeg vet ikke helt hva jeg er ute etter, men har sett det i så mange lavkarbo-oppskrifter. Finnes Johannesbrødkjernemel hos iHerb? Du får prøve deg frem! Olje med kokossmak bruker jeg gjerne når jeg baker, eller i müsli. Uten smak bruker jeg til steking (men da bruker jeg egentlig oftest smør), og i morgenkaffen (mikset med smør med stavmiksen). Den med smak kan nok brukes til det meste man bruker annen olje til, men det vil jo gi litt kokossmak Og alle kokosoljene er i fast form under rundt 25 grader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 31. mai 2014 #5009 Del Skrevet 31. mai 2014 Skal til å gjennomføre min første iherb-bestilling, og legger D-vitamin i handlekurven. Får så beskjed om at det ikke kan sendes til Norge? Noen som har peil på hvorfor? Anonymous poster hash: 9e1a5...079 Fordi amerikanske D-vitamintabletter har høyere innhold av D-vitamin enn det som er anbefalt dosering i Norge og da anses det som legemiddel og kan ikke innføres. Eller noe sånt. Siden det er lørdag og sånn må jeg bare si at disse er de beste ostepopene jeg noen sinne har smakt! Jeg er ikke veldig begeistret for ostepop men disse var utrolig gode Anbefales! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #5010 Del Skrevet 31. mai 2014 Fordi amerikanske D-vitamintabletter har høyere innhold av D-vitamin enn det som er anbefalt dosering i Norge og da anses det som legemiddel og kan ikke innføres. Eller noe sånt. Takk for svar Så da kan man med andre ord kun kjøpe D-vitaminer heller, eller i sverige og håpe man ikke blir tatt på grensa? Anonymous poster hash: 9e1a5...079 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 1. juni 2014 #5011 Del Skrevet 1. juni 2014 Takk for svar Så da kan man med andre ord kun kjøpe D-vitaminer heller, eller i sverige og håpe man ikke blir tatt på grensa? Anonymous poster hash: 9e1a5...079 Det er lov å innføre legemidler til eget forbruk i 3 måneder til Norge dersom det er kjøpt i EU/EØS. Vitaminer bør man derfor bestille fra f.eks. UK. Jeg pleier å bruke www.bigvits.co.uk De er pålitelige. Når det gjelder d-vitamin er det relativt enkelt å finne ut om du trenger tilskudd. Gå til fastlegen og be om en d-vitamin-blodprøve (serum 25-hydroxyvitamin D). Det finnes forskjellige nivåer av mangel eller lave nivåer. Det finnes mange studier som viser at å ligge på sommernivåer kan forebygge en rekke andre sykdommer enn det alvorlig mangel fremkaller. Sommernivåer regnes som mellom 100-175 nmol/l i serum. Har du under dette bør du vurdere tilskudd. I Norge får du bare tak i tabletter med 800IU, mens i utlandet får du kjøpt 5000IU. Selv bruker jeg den dosen utenom sommermånedene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miah Skrevet 1. juni 2014 #5012 Del Skrevet 1. juni 2014 Takk for svar Så da kan man med andre ord kun kjøpe D-vitaminer heller, eller i sverige og håpe man ikke blir tatt på grensa? Anonymous poster hash: 9e1a5...079 D-vitaminer opp til 400 IU skal man kunne importere til Norge uten problemer, tror det er grensen. Har gjort det flere ganger selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2shy Skrevet 1. juni 2014 #5013 Del Skrevet 1. juni 2014 http://m.iherb.com/Now-Foods-Vitamin-D-3-Cream-4-fl-oz-118-ml/40277 Deilig lukt, fin til hender og kropp, og gir masse deilig D vitamin! Bruker denne fremfor tilskudd, merker jeg tar opp denne langt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest auroravictoria Skrevet 1. juni 2014 #5014 Del Skrevet 1. juni 2014 http://m.iherb.com/Now-Foods-Vitamin-D-3-Cream-4-fl-oz-118-ml/40277 Deilig lukt, fin til hender og kropp, og gir masse deilig D vitamin! Bruker denne fremfor tilskudd, merker jeg tar opp denne langt bedre Kommer den igjennom tollen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2shy Skrevet 2. juni 2014 #5015 Del Skrevet 2. juni 2014 Kommer den igjennom tollen? Ja. Pleier å bestille 2500 IU i kapsler og har alltid kommet gjennom det også, men kan jo være flaks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #5016 Del Skrevet 2. juni 2014 Ja. Pleier å bestille 2500 IU i kapsler og har alltid kommet gjennom det også, men kan jo være flaks Det er flaks. Det skal du ikke få gjennom. Anonymous poster hash: 6cb82...e39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2shy Skrevet 2. juni 2014 #5017 Del Skrevet 2. juni 2014 Det er flaks. Det skal du ikke få gjennom. Anonymous poster hash: 6cb82...e39 Har bestillt i flere år..noe må man jo gjøre når Norge har tilbakestående regler.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #5018 Del Skrevet 2. juni 2014 Har bestillt i flere år..noe må man jo gjøre når Norge har tilbakestående regler.. Jeg sa ikke at reglene er fantastiske, men det er flaks når du får så høye doser gjennom. Bestiller du eller andre såpass høye doser risikerer du at tollen sender pakken tilbake til iHerb - men du får likevel som regel ikke hele beløpet refundert av iHerb. Den gangen en av mine pakker ikke fikk komme inn i Norge mistet jeg absolutt hele pakken, og fikk ingenting igjen av iHerb. Anonymous poster hash: 6cb82...e39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2shy Skrevet 2. juni 2014 #5019 Del Skrevet 2. juni 2014 Jeg sa ikke at reglene er fantastiske, men det er flaks når du får så høye doser gjennom. Bestiller du eller andre såpass høye doser risikerer du at tollen sender pakken tilbake til iHerb - men du får likevel som regel ikke hele beløpet refundert av iHerb. Den gangen en av mine pakker ikke fikk komme inn i Norge mistet jeg absolutt hele pakken, og fikk ingenting igjen av iHerb.Anonymous poster hash: 6cb82...e39 Kremen koster så lite at jeg bekymrer meg veldig lite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 5. juni 2014 #5020 Del Skrevet 5. juni 2014 Hum... peanøttsmør med honning, lønnesirup og hvit sjokolade (tre glass altså). Og "sunn nugatti". Hum... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå