mysan Skrevet 25. november 2011 #81 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Snipp. Dobbelt. Endret 25. november 2011 av mysan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest outlandish Skrevet 25. november 2011 #82 Del Skrevet 25. november 2011 Jeg lurer på hvorfor man blir stemplet som ABB-sympatisør fordi om man har noen av de samme tankene som ham når det kommer til innvandringspolitikken her i landet. Eeeh- Fordi da sympatiserer man med synet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #83 Del Skrevet 25. november 2011 Jeg kjenner mange mennesker med innvandrerbakgrunn, men ingen av dem er "religiøst overtriske" som du kaller det, eller har et kvinnesyn fra helvete. Noen av dem er til og med høyt utdannet! Så flott da. Da antar jeg at du ikke har problemer med å bosette deg på Holmlia, la barna dine gå på en skole hvor 80 % av elevene er fremmedspråklige og kan lite norsk i 1. klasse. Og du ville selvfølgelig heller ikke ha problemer med en litt hissig, somalsk svigersønn! Og du storkoser deg sikkert på Grønland etter 1900 hver kveld! Se realitetene i ansiktet, det forekommer massig segregering her til lands. Så vellykket innvandring? Think not. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 25. november 2011 #84 Del Skrevet 25. november 2011 Eeeh- Fordi da sympatiserer man med synet. Eeeh - ja, men hva han gjorde på Utøya har ingen ting med det synet å gjøre. Og det er DET man henviser til når man forsøker å kneble folk med det argumentet. At han velger å ta livet av folk for å få frem sitt syn, er like forkastelig i mine øyne, som i de aller fleste andre innvandringskritiske menneskers øyne. Det finnes sikkert noen få der ute i dette lange landet, som syntes det var helt på sin plass og markere sitt syn på den måten, men da snakker vi om enkelte skrudde individer, og ikke folk flest med et kritisk syn på politikken som føres i dag. Snørr og barter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #85 Del Skrevet 25. november 2011 Eeeh- Fordi da sympatiserer man med synet. Outlandish; kanskje du skal lese noen bøker om politikk og sånt før du uttaler deg som om du har peiling. På noe som helst egentlig. Det finnes mange mennesker og mange syn. Du kan ikke undertrykke en spesifikk gruppe og tro at det ikke oppstår diskusjoner. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest outlandish Skrevet 25. november 2011 #86 Del Skrevet 25. november 2011 SOg du ville selvfølgelig heller ikke ha problemer med en litt hissig, somalsk svigersønn! Så fint at du vet hvordan folk er bare ved å se på dem og gjette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest outlandish Skrevet 25. november 2011 #87 Del Skrevet 25. november 2011 Outlandish; kanskje du skal lese noen bøker om politikk og sånt før du uttaler deg som om du har peiling. På noe som helst egentlig. Det finnes mange mennesker og mange syn. Du kan ikke undertrykke en spesifikk gruppe og tro at det ikke oppstår diskusjoner. ... Hvilken gruppe var det jeg undertrykte igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 25. november 2011 #88 Del Skrevet 25. november 2011 Tråden er ryddet for innlegg skrevet av en utestengt bruker og svar til disse. Iah, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 25. november 2011 #89 Del Skrevet 25. november 2011 ... Hvilken gruppe var det jeg undertrykte igjen? Du insinuerer at folk som deler ABB's syn på innvandringspolitikken er som ham. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest outlandish Skrevet 25. november 2011 #90 Del Skrevet 25. november 2011 Eeeh - ja, men hva han gjorde på Utøya har ingen ting med det synet å gjøre. Og det er DET man henviser til når man forsøker å kneble folk med det argumentet. At han velger å ta livet av folk for å få frem sitt syn, er like forkastelig i mine øyne, som i de aller fleste andre innvandringskritiske menneskers øyne. Det finnes sikkert noen få der ute i dette lange landet, som syntes det var helt på sin plass og markere sitt syn på den måten, men da snakker vi om enkelte skrudde individer, og ikke folk flest med et kritisk syn på politikken som føres i dag. Snørr og barter. Jeg syns det er rimelig merkelig å konsekvent løsrive Breiviks syn fra handlingene hans jeg da. Siden hans handlinger er en direkte konsekvens av han syn på verden og sine medmennesker. Du kan heller si du har sammenfallende oppfatninger, og samtidig innrømme at de har resultert i ren faenskap, enn å hele tiden drive å ta handlingen til Breivik ut av sin sammenheng, så du kan stille deg inn i rekkene av hans meningfeller med god samvittighet. At du, med flere, ikke greier å ta til deg/dere det røde flagget Breiviks handlinger er, er intet mindre en dystert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 25. november 2011 #91 Del Skrevet 25. november 2011 frp har da ingenting med abb å gjøre. han er en ekstrem kristen Han har vel svært lite med kristne å gjøre også, annet enn at han ser på seg selv som kristen? Lenin var vel ateist, men jeg har vel ikke så mye til felles med han, for å ta ett dumt eksempel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest outlandish Skrevet 25. november 2011 #92 Del Skrevet 25. november 2011 Du insinuerer at folk som deler ABB's syn på innvandringspolitikken er som ham. Dere deler jo for pokker de samme oppfatninger. Da må dere makte og stå for det også. Eller så får dere faktisk ta avstand fra dem, dersom dere ikke deler dem allikevel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #93 Del Skrevet 25. november 2011 Dere deler jo for pokker de samme oppfatninger. Da må dere makte og stå for det også. Eller så får dere faktisk ta avstand fra dem, dersom dere ikke deler dem allikevel. SV har enda ikke tatt avstand fra sin motstand mot krigen mot Serbia, en motstand de deler med Breivik og som var en utløsende faktor for radikaliseringen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #94 Del Skrevet 25. november 2011 Han har vel svært lite med kristne å gjøre også, annet enn at han ser på seg selv som kristen? Lenin var vel ateist, men jeg har vel ikke så mye til felles med han, for å ta ett dumt eksempel. Du har jo en del felles tankegods med Lenin og Stalin siden du hevder du er for gratis skole og helsevesen, og du er enig med Hitler at motorvei og barnetrygd er fornuftig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #95 Del Skrevet 25. november 2011 Vi blir påvirket fra mange hold opp gjennom livet, ABB har både blitt påvirket av Ap, Frp, og andre hold - skal du peke på en som har skyld på dette, så bør du og skal du peke på den som har skylden nemlig gjerningspersonen selv. Jeg mener at, bl.a, misbruk av rasismebegrepet og trakkasering skapte ABB. Jeg tror 90% av ungdommen som ble skutt ville kommet seg ut av sosialismen. Husk at hele det norske samfunnet var nasjonalsosialistisk. Og SA-ungdommen på sosiale leirer ble skutt uten å vite hva de var med på. Nei...AP skal be om unnskyldning. De regiserer vold, diskriminering og undertrykking av motstanderne. Klassisk sosialisme. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #96 Del Skrevet 25. november 2011 Dere deler jo for pokker de samme oppfatninger. Da må dere makte og stå for det også. Eller så får dere faktisk ta avstand fra dem, dersom dere ikke deler dem allikevel. Og du er ikke særlig hjernevasket. Lykke til med oppvåkningsprosessen. Hvor mye av Breiviks oppfatninger har du satt deg inn i? Annet enn å følge norske nyheter.. Vet du overhodet hva kulturmarxisme betyr? Vet du hvordan det oppstod? Og hvorfor? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest outlandish Skrevet 25. november 2011 #97 Del Skrevet 25. november 2011 Outlandish; kanskje du skal lese noen bøker om politikk og sånt før du uttaler deg som om du har peiling. På noe som helst egentlig. Det finnes mange mennesker og mange syn. Du kan ikke undertrykke en spesifikk gruppe og tro at det ikke oppstår diskusjoner. Alt som er å vite i verden står ikke mellom to permer i en bok. Og det er ikke forenelig med demokrati og ytringsfrihet å kreve at folk skal ha lest de rette bøkene før de får lov å delta. So f off. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest outlandish Skrevet 25. november 2011 #98 Del Skrevet 25. november 2011 Og du er ikke særlig hjernevasket. Lykke til med oppvåkningsprosessen. Hvor mye av Breiviks oppfatninger har du satt deg inn i? Annet enn å følge norske nyheter.. Vet du overhodet hva kulturmarxisme betyr? Vet du hvordan det oppstod? Og hvorfor? Hva mener du egentlig det er jeg skal våkne opp til? Hvor viktig det var å utrydde barn og ungdommer og sprenge kunstgjødsel til helvete midt i hjerte av Oslo, sånn at man i framtiden kan innføre et rent, kynisk segregert, europeisk emperialistisk samfunn? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 25. november 2011 #99 Del Skrevet 25. november 2011 Jeg mener at, bl.a, misbruk av rasismebegrepet og trakkasering skapte ABB. Jeg tror 90% av ungdommen som ble skutt ville kommet seg ut av sosialismen. Husk at hele det norske samfunnet var nasjonalsosialistisk. Og SA-ungdommen på sosiale leirer ble skutt uten å vite hva de var med på. Nei...AP skal be om unnskyldning. De regiserer vold, diskriminering og undertrykking av motstanderne. Klassisk sosialisme. Men du kommer fremdeles ikke unna at det er mange faktorer opp gjennom hans oppvekst som har påvirket ham. Dermed kan du heller ikke legge skylden på ett enkelt parti, da det ikke var utelukkende dette som formet han. Jaha, det du tror og det som ville ha skjedd er to ulike ting. Dessuten så vil vi aldri få svar på dette fordi disse uskyldige ungdommene nettopp ble myrdet. Nei Ap skal ikke be om skyldning, ingen skal be om unnskyldning. Utrolig nok lever vi i et veldig ulikt samfunn, selv om vi er i samme land. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest outlandish Skrevet 25. november 2011 #100 Del Skrevet 25. november 2011 SV har enda ikke tatt avstand fra sin motstand mot krigen mot Serbia, en motstand de deler med Breivik og som var en utløsende faktor for radikaliseringen. Ja, da får du ta å maile til Kristin og mede din bekymring.Kall inn til pressekonferranse, og se om håndterer det ørlittegrann bedre enn en viss Siv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå