Gå til innhold

KG: ABB-tilhengernes nye tumleplass?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Per Sandberg skulle aldri beklaget seg, til tross for at hårsåre AP'ere melket videre ved å løpe gråtende ut av salen. Det skyldtes nok heller dårlig samvittighet for at partiet stadig ripper opp i sårene, med nye intervjuer, nye jobber til de overlevende (TV sendt) og en Statsminister som soler seg i glansen som leder for offerpartiet.

Du har rett, Sandberg burde ikke beklaget, men stått på sitt.

Kanskje da ville vi vært kvitt han for all tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå sa vel han derre AUF'eren rett ut at FrP burde ta ansvar for ABBs holdninger... hvis det ikke er lov å reagere på et slikt utspill, så stiller jeg meg heller tvilende til at vi har et demokrati i dette landet noe lenger.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner det ikke, de gikk rundt med seierssmil rundt munnen og flere påtok seg skylda før det var avklart hvem som sto bak, men det er de som har samme musikkstill eller deler noen meninger med han som vi skal rette hatet vårt mot? :roll:

Så drapshandlingene og støtte av drapshandlinger er helt greit da?

*rister på hodet*

Norge er nå et land som var mest aktiv mot den totalitære kristendommen, har sparket ut to nasjoner som undertrykte dem og stemt nei til EU to ganger. Jeg synes det bare er usselt når man flytter mennesker isteden for verdier.

Hvem gikk rundt med et smil rundt munnen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sa vel han derre AUF'eren rett ut at FrP burde ta ansvar for ABBs holdninger... hvis det ikke er lov å reagere på et slikt utspill, så stiller jeg meg heller tvilende til at vi har et demokrati i dette landet noe lenger.

Men er det noen som har tatt ordet for da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette klippet fra Dagsrevyen viser at 100 somaliske familier mottar 15.000 netto pr barn pr mnd. Somaliske kvinner har i snitt fire barn (3,8) Det betyr at en slik familie kan motta utrolige 60.000 netto i måneden. Med de øvrige ytelsene (og det er mange), så vil en slik familie enkelt ha 800.000 netto i året. Hvor mye må DU tjene for å ha en slik netto?

Det er utrolige 80 millioner i året bare for disse 100 som nå er mistenkt. Alle muslimer kan gjøre det samme og likevel være troende muslimer. Systemet er slik at de gifter seg i moskeen under sharialoven. De gifter seg også offisielt etter norsk lov pga oppholdstillatelse etc. De får så barn. Deretter skilles de etter norsk lov. Da blir moren enslig forsørger. Etter sharialoven er de fortsatt gift. Det er den eneste loven de virkelig respekterer. Eksperimentet kan gjentas flere ganger pr mann. Halvparten av alle somaliske barn er født UTENFOR ekteskap! I svært mange tilfelle er barnefaren den samme mannen som moren skilte seg fra. Det vi ser her er bare toppen av isfjellet. Dette er en metode som har vært i bruk i årevis.

Tror nok ikke man blir kvitt Per Sandberg med det første...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Per Sandberg skulle aldri beklaget seg, til tross for at hårsåre AP'ere melket videre ved å løpe gråtende ut av salen. Det skyldtes nok heller dårlig samvittighet for at partiet stadig ripper opp i sårene, med nye intervjuer, nye jobber til de overlevende (TV sendt) og en Statsminister som soler seg i glansen som leder for offerpartiet.

Sandberg sa at AP hadde spilt ofre. Det er jo feil. For AP spilte ikke ofre, de var ofre for denne terroraksjonen. Både i regjeringskvartalet og på Utøya. Hvis han hadde sagt at AP hadde utnytttet det som skjedde 22. juli politisk, så hadde han ikke trengt å beklage. For det er jo riktig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandberg sa at AP hadde spilt ofre. Det er jo feil. For AP spilte ikke ofre, de var ofre for denne terroraksjonen. Både i regjeringskvartalet og på Utøya. Hvis han hadde sagt at AP hadde utnytttet det som skjedde 22. juli politisk, så hadde han ikke trengt å beklage. For det er jo riktig.

Først sier han tydelig at INGEN har spilt ofre. Så velger han feil ord og kommer med det du siterer her. Han prøver i tillegg å rette opp feilen ved å si at AP faktisk var ofre.

Det er ordbruken jeg tror (og håper) han beklaget, ikke selve meningen bak det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I januar kom boken Svindel uten grenser: En reise i svart drosjeøkonomi, skrevet av Aftenposten-journalistene Einar Haakaas og Kjetil Sæter (heretter H&S).

Ifølge H&S var omkring 2500 drosjeeiere og sjåfører involvert i skatte- og trygdesvindel, hvorav minst 570 hadde fått utbetalt trygd mens de kjørte (svart). Selv om også etnisk norske sjåfører er involvert, og regnskapsfører Henry Amundsen står sentralt i svindelen, fremgår det klart at norskpakistanere er klart overrepresentert. Allerede i første setning i forordet gjør forfatterne klart at dette er spesielt vanskelig for dem: ”Hvordan formidler man at tre av fire drosjesvindlere er norskpakistanere uten at det fremstår som fremmedfiendtlig?”

Forfatterne klarer stort sett å følge opp sin erklærte intensjon – om på tross av dette problemet å ”formidle den virkeligheten vi ser”, uten å la seg avspore av politisk korrekthet.

http://www.minervanett.no/2011/11/16/svindel-uten-grenser/

Som sagt.. tror nok ikke man blir kvitt Per Sandberg med det første...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandberg sa at AP hadde spilt ofre. Det er jo feil. For AP spilte ikke ofre, de var ofre for denne terroraksjonen. Både i regjeringskvartalet og på Utøya. Hvis han hadde sagt at AP hadde utnytttet det som skjedde 22. juli politisk, så hadde han ikke trengt å beklage. For det er jo riktig.

Nei det var ikke AP som var offer for 22/7. En rekke unge (og noen voksne), samt Norge i sin helhet var offer.

Jeg trodde de fleste var underforstått med at Sandberg mente AP spilte politisk mynt på tragedien; Hvilket forsåvidt er en ganske ufyselig ting å gjøre. De fikk jo omtrent hele valgkampen for seg selv som følge av det her også.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Quislinger
Det er til å bli flau av.

Ja, du har med viten og vilje feigt postet dette her og ikke under "Ris, ros og spørsmål som omhandler forumet" ettersom visse statiske fakta angående bl.a. trygdesvindel og overfallsvoltekter ikke kan bortforklares med annet enn ett feigt skinnangrep på de som er i mot vårt demokratiske samfunnfunn, altså på en måte så man ikke kan ta igjen nærmest som den terroren som en selv mener at man blir utsatt for... snufs.

Typisk at denne politiske adferden bedrives ut i fra feighet, bekvemmelighet og ikke minst sløvsinnethet. Det er ikke til åå stikke under en stol at somalierene er gruppen som er lite integrert i storsamfunnet og har svært lav yrkesdeltagelse. Samtidig ser man at de er svært avhengige av offentlig støtte, og mange ser ut til å drive bevisst utnytting av systemet. For eksempel er det påfallende mange somaliske «alenemødre» uten jobb, som påfallende ofte fortsetter å få barn med eksmannen.

I USA.. hva gjør somalierne der og hvorfor er det slik?

Gjør man innvandrere en bjørnetjeneste ved å gjøre det mulig å leve dette isolerte velferdslivet? Jeg tror det. For det første bidrar det til å bygge opp under innvandrerfiendtlige holdninger hos etniske nordmenn. Spørsmål rundt forholdet mellom velferdsordninger og innvandring kommer til å bli et av de store temaene i det tiåret vi snart går inn i, samma hvor mye noen sutrer om at det er så synd i de at de faktisk greier og klikke på en hyperlink og etter en stund bli utsatt for noe så fremmed som å faktisk føle noe og det for en politisk sak... slik blir altfor sterk kost.

Den slepphendte pengetildelingen kan trolig forklares med et politisk ønske om å gjøre tilpasningen til et liv i Norge lettere for antatt svake grupper. Men den er også preget av fremmedfrykt, frykt for å stille de samme krav til innvandrerorganisasjoner som til det alminnelige organisasjonslivet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner det ikke, de gikk rundt med seierssmil rundt munnen og flere påtok seg skylda før det var avklart hvem som sto bak, men det er de som har samme musikkstill eller deler noen meninger med han som vi skal rette hatet vårt mot? :roll:

Så drapshandlingene og støtte av drapshandlinger er helt greit da?

Islamofili i et nøtteskal.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det er slitsomt å lese uten avsnitt, så da putter jeg dem inn.

Ja, men det du lager er ikke avsnitt.

Du gjør sånn her.

Bytter linje etter hver setning.

Det er utrolig slitsomt å lese.

Derfor hopper jeg over innleggene dine.

Kan du ikke lage normale avsnitt? Noen sammenhengende setninger og deretter avsnitt: enter x 2= et riktig avsnitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...