Gå til innhold

KG: ABB-tilhengernes nye tumleplass?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært borte fra KG en god stund.

Hva er det som skjer med dette forumet? Oversvømt av Fjordmann/Breivik-sympatisører som agiterer for sitt syn uten å gå inn i debatt annet enn for å rakke ned på andre, mer eller mindre rasistiske oppgulp, kvinneforaktende innlegg, total mangel på respekt for berørte etter 22/7 (rammet sier du? Du bare spiller offer. Nå er vi så jævla lei den sutringa di! Get over it, du skal bare mele din egen kake!) og generelt ubehagelige innlegg med mer eller mindre subtile trusler om vold. Protesterer folk får man beskjed om at man bare ønsker tannløs konsensus, mens de selv utgir seg for å diskutere i noe som i beste fall kan kalles skinndebatter der målet tydeligvis er å spy ut mest mulig hatpropaganda.

Jeg synes forumledelsen bør ta en runde på om de virkelig ønsker å i alle disse rottene en åpen mikrofon for å spre hatbudskapet sitt. Slik det er nå består politiske debatter av en blanding av rasister, ABB-sympatisører, Frp- ere og misogynister. Det er til å bli flau av.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hva har respekt for de etterlatte, å gjøre med den typen generalisering over meningsytringer og politisk ståsted du viser her? sett mange relativt sinte innlegg fra folk langt ute på høyre siden, som viser mye større respekt for de etterlatte, enn det du gjør med slike ytringer.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært borte fra KG en god stund.

Hva er det som skjer med dette forumet? Oversvømt av Fjordmann/Breivik-sympatisører som agiterer for sitt syn uten å gå inn i debatt annet enn for å rakke ned på andre, mer eller mindre rasistiske oppgulp, kvinneforaktende innlegg, total mangel på respekt for berørte etter 22/7 (rammet sier du? Du bare spiller offer. Nå er vi så jævla lei den sutringa di! Get over it, du skal bare mele din egen kake!) og generelt ubehagelige innlegg med mer eller mindre subtile trusler om vold. Protesterer folk får man beskjed om at man bare ønsker tannløs konsensus, mens de selv utgir seg for å diskutere i noe som i beste fall kan kalles skinndebatter der målet tydeligvis er å spy ut mest mulig hatpropaganda.

Jeg synes forumledelsen bør ta en runde på om de virkelig ønsker å i alle disse rottene en åpen mikrofon for å spre hatbudskapet sitt. Slik det er nå består politiske debatter av en blanding av rasister, ABB-sympatisører, Frp- ere og misogynister. Det er til å bli flau av.

Helt enig, debattnivået er ofte lavmål, og oversvømmes av innlegg som dreier seg om muslimer og innvandring. Lite innlegg om andre aktuelle saker i nyhetsbildet/verden forøvrig. Men, det er vel kanskje representativt for kg brukere? Og da er det kanskje greit at det ihvertfall kommer frem? Eller kanskje ikke... Uansett er ikke dette noe som kun gjelder kg, men nettfora generelt. Jeg mener det ihvertfall er viktig at hatefulle ytringer mot f.eks enkelte folkegrupper (enten det gjelder hudfarge, religion, seksuell legning eller annet) bør imøtegås. Slik sett er det bra at det kommer frem på et nettforum som dette. Men jeg deler reaksjonen din, og er sjokkert over hvor lite nyanserte og hatefulle noen mennesker kan være.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva har respekt for de etterlatte, å gjøre med den typen generalisering over meningsytringer og politisk ståsted du viser her? sett mange relativt sinte innlegg fra folk langt ute på høyre siden, som viser mye større respekt for de etterlatte, enn det du gjør med slike ytringer.

Hæ?! Hvordan i all verden klarer du å lese hovedinnlegget slik? :klo:

Jeg er forøvrig enig med hovedlinnlegger.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullstendig og 100% enig med trådstarter.

Jeg synes det er bra med debatt, men både vinklinger og nivå på mange av debattene her inne er bare trist, og vitner om at mange ikke har skjønt eller lært noen verdens ting etter 22. juli.

Det er mulig det blir for komplisert og tungt å skulle gå inn og moderere i endel av disse trådene, og det har jeg stor forståelse for, men da er KG nesten nødt til å knytte til seg en person som har mer enn generell peiling.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo hende du har opplevd det litt annerledes enn meg, men jeg har ikke merket spesielt mye oppgulp eller hatpropaganda. Det finnes annerledes meninger, blant annet har Christian kommet med besvarelser totalt forskjellig fra flere andre brukere. Jeg synes det er like interessant å lese begge sider og mener de for all del skal fortsette diskusjonene. Trusler, personangrep og usaklige innlegg skal selvsagt ikke godtas.

Og jeg synes det er helt utrolig hvordan du klarer å flette inn FRP her også. Propagandaen ligger på din side. ;)

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, diskriminering blir sikkert å resultere i færre emomordere :sarkasme:

Jeg har vært borte fra KG en god stund.

Hvor er det blir sympatisert med massedrap av barn/ungdom?

Klassekamp/rasekamp/kjønnskamp skal uansett behandles med likhet, like ille så.

hatbudskapet

Slik det er nå består politiske debatter av en blanding av rasister, ABB-sympatisører, Frp- ere og misogynister.

EPISK ironi! :goodbye:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

total mangel på respekt for berørte etter 22/7

AP har en total mange på respekt for de berørte.

Hvem skapte ABB tror du?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AP har en total mange på respekt for de berørte.

Hvem skapte ABB tror du?

Her kommer de krypende, ja.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AP har en total mange på respekt for de berørte.

Hvem skapte ABB tror du?

Fy faen.... Helt utrolig.

Vil du vite hvem som skapte ABB? Jo, det er de som hele tiden, uansett sak, skal dra fram og sverte og legge skyld på etniske minoriteter (les: brune mennesker med annen kultur- og religionsbakgrunn), som drar fram disse i enhver sammenheng, vrir på fakta og statistikker, ikke unndrar seg løgner som virkemiddel, setter disse opp mot svake grupper, motarbeider integrering, og kontinuerlig lar det dryppe og dryppe med negative holdninger. Så massivt, at til slutt tror enkelte at det er den hele og fulle sannheten de prediker.

Sånn blir folk som ABB skapt. Sammen med en nokså spesiell psyke og en barndom litt utenom det vanlig, selvsagt.

Ikke tro at Carl I, Siv og gjengen er uskyldige tilskuere til slik galskap og holdninger som vokser fram. De er langt på vei ansvarlige.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

frp har da ingenting med abb å gjøre. han er en ekstrem kristen

Er han egentlig det? Jeg har inntrykk at han bruker kristen som en identitet som står i motsetning til muslim. Ikke at han faktisk er så troende. Det skrev han vel også noe om i manifestet sitt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å se at trollene ikke sulter ihjel i dag heller :)

Forøvrig er det usmakelig å mobbe & stigmatisere landets nest største parti på den måten. (ref. sist stortingsvalg,dvs. maktfordeling på stortinget nå)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er han egentlig det? Jeg har inntrykk at han bruker kristen som en identitet som står i motsetning til muslim. Ikke at han faktisk er så troende. Det skrev han vel også noe om i manifestet sitt.

har du lest manifestet? :sleeping: vi får bare være enig i at vi er uenige da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer de krypende, ja.

Hehe, først sprer du hat og deretter overfører du det på meningsmostandere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser manifestet og han gir tydelig uttrykk for at det er mer kulturen som følger med kristendom enn selve religionen han liker. Så jeg ville ikke kalt ham kristen ekstremist.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ABB = Klassisk herskergudsdyrker etter mitt syn. Jeg har lave forventninger til de.

etniske minoriteter (les: brune mennesker med annen kultur- og religionsbakgrunn),

AHAHAHAHAHAHA!

Etniske minoriteter er etniske grupper i undertall i en omstendighet.

Nordiske er en minoritetsgruppe i de fleste moskeène f.eks.

Sånn blir folk som ABB skapt.

Jeg tror trakkasering skaper disse sinnataggene jeg. AP = Reformert kommunistparti.

Å legge skylda på internettroll, dramainnlegg, QQ-innlegg, flamebaiting = Absurd.

Ikke tro at Carl I, Siv og gjengen er uskyldige tilskuere til slik galskap og holdninger som vokser fram. De er langt på vei ansvarlige.

Hvis vi skal være sånn så vil jeg minne om at sosialismen ga oss holocaust/gulag. :filer:

Endret av Norna
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser manifestet og han gir tydelig uttrykk for at det er mer kulturen som følger med kristendom enn selve religionen han liker. Så jeg ville ikke kalt ham kristen ekstremist.

Det er det jeg mener også. Skriver han ikke noe om at han ikke engang er sikker på at han tror på en Gud?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ABB = Klassisk herskergudsdyrker etter mitt syn. Jeg har lave forventninger til de.

AHAHAHAHAHAHA!

Etniske minoriteter er etniske grupper i undertall i en omstendighet.

Nordiske er en minoritetsgruppe i de fleste moskeène f.eks.

Jaja, ikke alle etniske minoriteter har innvandrerbakgrunn, men jeg tror du egentlig forsto utmerket godt at det var de det ble siktet til akkurat i denne sammenhengen, eller hva?

Imponerende at en slik bagatellmessig detalj er det som får deg til å ta fram de digre bokstavene og virkelig skratte høyt og frenetisk. Det sier jo mest om deg og det nivået du befinner deg på. ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...