Gå til innhold

Hvordan ser fitta di ut?

Fremhevede innlegg

Gjest Eurodice
Skrevet

Ikke nødvendigvis. :fnise:

Nei, det kan jo være ved hjelp av en donor :laugh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det kan jo være ved hjelp av en donor :laugh:

Eller Gud. :lete:

Gjest Eurodice
Skrevet

Eller Gud. :lete:

Jeg mener å huske å ha hørt om en ung jente som het Maria som fikk besøk av en engel. Han sa at hun skulle bli med barn ved guddommelig inngripen. Dette skjedde for over 2000 år siden.

• Liker 2
Skrevet

Jeg hørte at Gud krympet seg selv til mini størrelse og krøp inn hulegangen. :popcorn:

• Liker 2
Skrevet

Er vulva ordet for indre og ytre kjønnslepper da, grei det! :gjeiper:

Hater ordet fitte, skjønner ikke at folk gidder å kalle underlivet sitt for et vulgært skjellsord!

Skjønner ikke at noen vil bruke navnet på et helt fantastisk område som skjellsord jeg.

• Liker 7
Skrevet

Skjønner ikke at noen vil bruke navnet på et helt fantastisk område som skjellsord jeg.

Jeg bruker ikke det om personer, men det hender jeg skriker ut "FITTE!!!" hvis jeg taper i et videospill. :sjenert:

Skrevet

Tja, stort sett ser den ikke veldig mye ut, siden jeg som oftest har på meg klær, og den ikke har utviklet røntgensyn. Huff, nå fikk jeg litt dårlig samvittighet for å begrense utsikten dens såpass mye til daglig. Vanskelig å unngå, riktignok, men det må jo være litt kjedelig der nede :sukk:

• Liker 3
Skrevet

Legger merke til at det er mange som har "tynn sprekk"-varianten her :fnise:

Min ligner på #6, men er ikke så slapp som den på tegningen. Kanskje den egentlig ligner litt mer på #10, men da med lik størrelse på de ytre leppene, og uten mellomrom mellom lårene.

Skrevet

Når du nevner det så sliter jeg med det jeg også, den er liten. (helt sant faktisk)

:fnise: mente at jeg ikke fant den på kartet. :gjeiper:

Skrevet

:fnise: mente at jeg ikke fant den på kartet. :gjeiper:

Da er det lurt med microchip og gps. :fnise:

Skrevet
:fnise: men, altså, mente at jeg ikke kunne finne den på vulva-kartet :sjenert:
Skrevet

hun er blond, blå øyne med langt hår

• Liker 3
Skrevet

Som kåt mann vil jeg bare si at det var synd at ingen hadde nr 28. Jeg synes den var finest, selv om bildene ikke akkurat yter dere rettferdighet. Så mer ut som en liste over kriminelle fitter ... :)

• Liker 12
Skrevet

Synes ikke fitte nr.25 ser helt frisk ut, jeg. Ser ut som om den sitter på en ekstremt tynn kvinne med lang avstand mellom lårene. Ellers må jeg si at jeg noen ganger har bekymret meg for hvordan min egen fitte ser ut. Men etter å ha kikket på denne plansjen, har jeg visst ingenting å frykte. Her var det mange sære dåser ja. :fnise:

joa, den ser helt normal ut, jeg har sett den på både tynne og lubbne kvinner.

Som kåt mann vil jeg bare si at det var synd at ingen hadde nr 28. Jeg synes den var finest, selv om bildene ikke akkurat yter dere rettferdighet. Så mer ut som en liste over kriminelle fitter ... :)

jeg har da hvertfall indre leppene til nr 28(men der slipper ingen mann inn :sjenert: )

Skrevet

"Liste over kriminelle fitter". :skratte:

Bra sagt.

• Liker 6
Skrevet

Jeg finner ingenting som ligner. De tegningene var jo aldeles grusomme! :overrasket:

Men rullet i gull og diamanter er den jo selvfølgelig :jepp:

• Liker 2
Skrevet

Jeg finner ingenting som ligner. De tegningene var jo aldeles grusomme! :overrasket:

Men rullet i gull og diamanter er den jo selvfølgelig :jepp:

Hvis du ikke finner noe som ligner i det hele tatt, insisterer jeg på at du forklarer med ord! :fnise:

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...