Gå til innhold

Hvordan ser fitta di ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Herregud for en diskusjon! Jeg er også en av dem som ikke har synlige indre kjønnslepper når jeg står oppreist, men det betyr da ikke at de er ikke-eksisterende eller at de ikke har følsomhet. Jeg har heller aldri opplevd å tenke (eller få høre av menn) at jeg dermed ser ut som et barn eller at dette på noen måte skal minske seksualdriften min. Hvor får dere dette fra? :klo:

Ja, ikke sant? :fnise:

Jeg kan selvfølgelig gå med på at "liten sprekk"-varianten er den som minner mest om et barns underliv, men å beskylde kjæresten min (som forøvrig er yngre enn meg) for å være pedofil blir rimelig i overkant, føler jeg. Jeg er en voksen kvinne, uavhengig av hvor gamle diverse kroppsdeler måtte se ut. Hva med kvinner med små bryster? Det må jo være som å ligge med et barn det også, for slik så mine bryster ut da jeg var 10 år gammel. Eller hva med venninnen min som bruker størrelse 35 i sko? At hun bruker barnestørrelse er vel en ganske god indikasjon på hennes manns tilbøyeligheter (:sarkasme:).

Helt greit å foretrekke store lepper fremfor små, og helt greit å være glad for at man har akkurat den varianten man har, men hvorfor rakke ned på de som har en annen variant?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AB, slutt å fokuser så jævlig på hvordan underlivet til barn ser ut. Det er det som er ekkelt. :eeeh: Vi er alle forskjellig nedentil. Det er helt greit om du er fornøyd med deg selv, men det er vi også.

Nuff said. :enig:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian

Haha, i to sekunder der begynte jeg å lure på om vi har hatt sex! Men så tenkte jeg at du sikkert bare var politisk korrekt og mener alle damer har flotte underliv :gjeiper:

***

Da gikk det etter planen. :gjeiper:

Ellers er det min mening at man ikke bør ha komplekser for slikt man ikke kan noe for, selv om det jo er lettere sagt enn gjort.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. kanskje kjønnsleppene henger ut etter barnefødsler?

Tror aldri jeg har sett sånt før jeg :fnise:

Jeg er 19 år, har aldri født og har lepper som henger utenfor sprekken.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg vet ikke. Jeg synes fitta mi er fin som den er:P har aldri sittet å tenkt på hvordan en fitte bør se ut. Den duger, og det gjør alle andre fitter her inne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet ikke. Jeg synes fitta mi er fin som den er:P har aldri sittet å tenkt på hvordan en fitte bør se ut. Den duger, og det gjør alle andre fitter her inne.

Problemet er at det synes å være en rimelig felles oppfatning av at

1) Jenter har all mulig rett til å prate nedlatende om gutters penis-størrelse, og det er også fullt akseptabelt, og oppfordres faktisk til(!) å avvise/dumpe gutte hvis penis-størrelsen går ut over følelsen i vagina under sex.

2) Gutter har ingen rett overhodet til å prate nedlatende om, og det anses som nedlatende og fullstendig uakseptabelt å avvise/dumpe en jente pga underlivets utseende, til tross for at dette faktisk kan ha stor innvirkning på guttens tenningsnivå.

Spørsmået er hvorfor det er slik? Hvorfor har kvinner denne "særrettigheten"? Dette ser vi også i andre tråder hvor penisstørrelse diskuteres heftig.

"Alle har rett til et godt og fungerende sexliv" er hovedargumentet for å gjøre det slutt med en mann som har for liten penis. For meg er dette merkelige greier. Man kan altså ha et flott liv, elske hverandre og ha det godt på mange mulige måter, men så gjør kvinnen det slutt pga penisstørrelsen, og høster anerkjennelse for dette.

Vel, hvis en mann ikke blir tent av en kvinne fordi underlivet f.eks. ser ut som en krigssone i Afghanistan eller hanekammen til Jussi fra "Gubben og Katten", så er dette direkte uhørt og fullstendig uakseptabelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg bi, så jeg uttaler meg om begge kjønn. Hvis man finner sin kjæres underliv avtennende og frastøtende, er det selvfølgelig en ærlig sak å gå. Klart det. Men hvis man er skikkelig forelska har man en tendens til å synes at alt er vakkert uansett. Da tror jeg ikke det spiller så stor rolle.

Hvis man virkelig går fra noen fordi pikken er liten eller fitta er skeiv, synes jeg det er hyggeligere å ikke fortelle personen det. Det kan gi komplekser. Og, som denne tråden viser, er smaken forskjellig. Vedkommende fortjener noen som elsker hele dem, med det kjønnsorganet de har blitt utstyrt med.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan få fler, men da må jeg gå inn for det. Derfor skrev jeg 5-6 uten problemer ;)

Det høres fortsatt veldig lite ut. Her er det 5-6 orgasmer uten problemer i løpet av 2-5 minutter, litt avhengig av om mannen må pause eller ikke.

Har vanligvis ingen problemer med truser og kjønnslepper, men har opplevd å få gnagsår av for smale truser hvor leppene har havnet delvis på utsiden. Klitoris og trange dongribukser kan noen ganger være et problem. Smertefullt når den harde sømmen strammer til over leppene og klitten, f.eks. når man setter seg på huk :S

Om det var noen her som begynte å rakke ned på utseendet til andre kvinners kjønn så må det være de som regelrett skrøt av å ha småjentesprekk (jeg hadde også det før jeg ble kjønnsmoden ;) ) mens de kalte kvinner med synlige kjønnslepper for slaskefitter, biffgardiner, "minner om den ekle rød greia på hodet til høner" og hengefitter. (Sannsynligvis de samme prepubertale jentungene som deltar i en annen tråd om tema)

Må forøvrig legge til at størrelse og form på kjønnsleppene ikke har noen sammenheng med diameter og dybde av vagina, i fall noen skulle assosiere den heller uflatterende benevnelsen "slaskefitte" med noe slapt :filer: (jeg har til eksempel fått spørsmål om jeg ikke kunne prøve å slappe av litt mer, for jeg var så trang at han fikk vondt. Jeg var faktisk både kåt og våt, men han var litt over snittet stor da :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

Jeg har bare en sprekk og er ikke overvektig nei ;)

Skjønner ikke hvorfor dette blir til en krangel over hva som er penest og mest funksjonelt. Fitte er fitte og kommer i flere former. Jeg er glad i min som den er, og jeg hadde vært like glad i den om den hadde større indre kjønnslepper enn den har nå.

Mind your own damn pussy.

Endret av Raindrops
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som bare har sprekk; er dere overvektige?

Nei :) Det er veldig stramt og flatt der nede (ikke antydning til bollemus (uten at det er noe galt i å ha bollemus)), så det er ikke slik at de ytre leppene henger ned fordi de er fulle av fett/kjøtt og dermed dekker de indre leppene. Klitoris og indre kjønnslepper er små, og dekkes enkelt av de ytre leppene, selv om de er stramme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere som bare har sprekk; er dere overvektige?

64 kg og 1,76 cm høy, nei er ikke overvektig. Hvorfor skulle jenter med stramme indre lepper være det?? Virker mer logisk om det var motsatt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare en sprekk og er ikke overvektig nei ;)

Skjønner ikke hvorfor dette blir til en krangel over hva som er penest og mest funksjonelt. Fitte er fitte og kommer i flere former. Jeg er glad i min som den er, og jeg hadde vært like glad i den om den hadde større indre kjønnslepper enn den har nå.

Mind your own damn pussy.

Fordi kvinner av ukjente grunner har ekstreme behov for å rakke ned på andre kvinners kropper. Jeg tror det har med en medfødt usikkerhet å gjøre... Skulle nesten tro det var forbudt for kvinner å være glad i sin egen kropp.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

64 kg og 1,76 cm høy, nei er ikke overvektig. Hvorfor skulle jenter med stramme indre lepper være det?? Virker mer logisk om det var motsatt.

"Stramme" er vel litt misvisende ordbruk, da stram er en betegnelse man vanligvis bruker om diameter i selve vagina. "Små" blir vel en mer riktig betegnelse å bruke når man snakker om leppene.

Mer logisk om det var omvendt?! De indre leppene kan vel ikke legge på seg fett? Jeg har iallefall ikke noe fettvev i dem, men de svulmer ved opphisselse, noe det vanlige hudkledde vevet rundt ikke gjør. Disse ytre leppene kan dog påvirkes mer av fettprosent. Derfor jeg spør, som i: er det klitoris som er så liten at den ikke syns, eller er det de ytre leppene som er så feite at de dekker over en normal klitoris?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...