Gå til innhold

Hvordan ser fitta di ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest badeand1

Jeg aner ikke, men jeg er veldig glad i og veldig fornøyd med fitta mi :enig:

Den er iallfall stram og fin, og det er bare de ytre kjønnsleppene som syns.

Nå syns jeg at 2, 6, 10, 13, 14, 17, 19, 20, 21, 22, 24, 25, 29 og 30 var ganske like. Men jeg aner ikke hvem av de jeg er, for jeg har så mye skog ... tar litt tid å få det bort :fnise:

Men, altså, hva er det som henger ut av de andre fittene? Er det normalt altså?

Wow, du kan mye.

Det som henger kalles de indre kjønnsleppene og det er normalt :)

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest uAnonymBruker

Men, altså, hva er det som henger ut av de andre fittene? Er det normalt altså?

Hvis du bruker hue, hva tror du det er som henger utenfor??

Endret av uAnonymBruker
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, ikke nødvendig å være så krasse og spydige. Er det ikke lov å spørre? Har aldri sett noe sånt før ...

Hilsen hun som skrev innlegg nr.20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere kvinner skulle kjøpt vagina-atlaset som finnes. Heter vel noe annet, der har man ekte bilder av fitter, ikke slappe tegninger som på den linken TS viser til.

-Domino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke en fitte, men et underliv eller en vagina. Utover det så er den 6 eller 10...

Endret av Liquorice
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, men finner fint fram til dem på egen hånd :gjeiper:

Du ja, men tydeligvis ikke alle, når noen kan få seg til å spørre om det er normalt at ikke alle er lik seg selv og spørre om det er normalt med store indre kjønnslepper så skjønner jeg at ikke alle kan finne frem til info på egen hånd. jeg og klarer fint å finne frem til slik info på egen hånd, men tydeligvis ikke alle i følge denne tråden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du ja, men tydeligvis ikke alle, når noen kan få seg til å spørre om det er normalt at ikke alle er lik seg selv og spørre om det er normalt med store indre kjønnslepper så skjønner jeg at ikke alle kan finne frem til info på egen hånd. jeg og klarer fint å finne frem til slik info på egen hånd, men tydeligvis ikke alle i følge denne tråden.

Det er veldig enkelt: Du fører hånden din ned mellom... osv... og... DEEEEER !! er den.. :duskedame:

:ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MIn er rullet i gull, og strødd med diamanter :opplyser:

Jøss så rart, det er min også.. :fnise: I tillegg lukter den jordbær, gjør din også det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke, men jeg er veldig glad i og veldig fornøyd med fitta mi :enig:

Den er iallfall stram og fin, og det er bare de ytre kjønnsleppene som syns.

Nå syns jeg at 2, 6, 10, 13, 14, 17, 19, 20, 21, 22, 24, 25, 29 og 30 var ganske like. Men jeg aner ikke hvem av de jeg er, for jeg har så mye skog ... tar litt tid å få det bort :fnise:

Men, altså, hva er det som henger ut av de andre fittene? Er det normalt altså?

Det er de indre kjønnsleppene så klart, hva trodde du at det var? Og ja, det er normalt å ha synlige indre kjønnslepper.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jøss så rart, det er min også.. :fnise: I tillegg lukter den jordbær, gjør din også det?

Jepp, den smaker jordbær også i følge min eks :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn at man er født med store, hengende indre kjønnlepper eller blir den slik etterhvert i puperteten/voksen alder?? Har aldri sett det på jentebabyer ihverfall.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest just words

Det er veldig enkelt: Du fører hånden din ned mellom... osv... og... DEEEEER !! er den.. :duskedame:

:ironi:

Sier du det du... jo jeg sa at jeg var klar over det. Så da er vi enig om det. :jepp: Men takk for tipset du :takke:

Men synes at når noen spør om store kjønslepper er normalt så har en jaggu ikke vont av å se at en vagina enten den er rullet i gull eller sjokolade finnes i flere varianter enn en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...