Gå til innhold

Hvordan ser fitta di ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det var om mulig et enda dummere innlegg, mye misunnelse på oss med stramme lepper her!! :fnise: Har du en kilde for dette våset?

misunnelig på hva, på hvordan 8 åringer ser ut, tenner ikke på små barn så tror ikke det nei..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

misunnelig på hva, på hvordan 8 åringer ser ut, tenner ikke på små barn så tror ikke det nei..

Nei, du er kanskje ikke misunnelig. Jeg er en av de som du syn ser ut som en 8 åring nedentil, men det er ikke noe gale med følsomheten der nede skal jeg si deg. ;)

Jeg syns ikke synd på meg selv. Jeg er fornøyd med det jeg har, og jeg ville ikke hatt større indre kjønnslepper over større ytre. Jeg er veldig glad i sprekken min som den er tenk. :popcorn:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott for deg, jeg sier hva jeg mener og det er jo en ærlig ting. Knall i padden at du e fornøyd med den slik den er..Og så mye gøy som jeg og min vagina har hatt sammen kunne jeg aldri ha forandret på hun heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

misunnelig på hva, på hvordan 8 åringer ser ut, tenner ikke på små barn så tror ikke det nei..

Jeg forbinder noen ganger indre store kjønnslepper med gamle damer, det ser jo litt "slitent" ut når ting henger og slenger. Da vil jeg heller se ut som en prepubertal jente nedentil, stram og fin. :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig vitsen med å slenge dritt om hvordan andre ser ut nedentil? Jeg synes både store, indre kjønnslepper og små, inder kjønnslepper er fint. Det viktigste må vel uansett være at det fungerer og er friskt.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes høne nr.18 har veeeldig lange indre kjønnslepper. De henger og dingler, akkurat som den skinnfilla som høns har hengende på undersiden av nebbet:) Er det pga. slike fitter man har fått uttrykket "høne" om denne kroppsdelen? Nr. 18 likner jo faktisk på ei høne... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har størrelse noe særlig å si for nytelsen da? Dersom man er "mindre" nedentil kan det jo være at man har like mange nerver, bare at de er mer konsentrert på ett område. Altså kan det være minst like deilig som for de som har "mye fitte".

Hilsen en med underliv som nr 6 og uten problem kan få 5-6 gode orgasmer på én time ;)

Jeg synes det høres veldig lite ut med 5-6 orgasmer på en time :biggrin:

Fra begeistrede kjærester og seksualpartnere har jeg alltid fått høre at jeg har mye større kjønnsdrift enn exene deres, og de uttrykker også overraskelse og stor begeistring over at jeg kommer så lett og så mye som jeg gjør, noe de hevder exen(e) ikke gjorde. Jeg har egentlig aldri tenkt over dette med forskjeller i vevsmengde som blir stimulert, men når jeg ser her hvor vanlig det tydeligvis er å knapt ha klitt og indre lepper (d.v.s. å mangle en stor samling med følsomt vev på utsiden av vagina) har jeg ikke store problemer med å se sammenhengene.

At det skal være store individuelle forskjeller i nervetetthet i kjønnsleppene og at nervene skal ligge tettere hos de som har lite vev enn hos de som har mye vev, det har jeg svært liten tro på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det høres veldig lite ut med 5-6 orgasmer på en time :biggrin:

Jeg kan få fler, men da må jeg gå inn for det. Derfor skrev jeg 5-6 uten problemer ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som bare har en liten sprekk har et spørsmål til dere som har mer på utsiden.

Husker en venninne klagde over at den ene kjønnsleppen hadde viklet seg inn i stringtrusa, og man må jo gjerne ha litt lengde før noe slikt kan skje :fnise: Mine er små, og ligger beskyttet innenfor de ytre kjønnsleppene slik at de ikke gnisser mot noe, men kan en sjelden gang "brette seg" litt feil, slik at det blir ubehagelig. Skjer dette oftere med dere som har store/lange indre kjønnslepper - altså at leppene lettere "slår krøll på seg"? Lurer også på om det er ubehagelig når lepper og klitoris gnisser mot klærne. Silketruser er vel greit nok, men hva med stive olabukser, liksom?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det høres veldig lite ut med 5-6 orgasmer på en time :biggrin:

Fra begeistrede kjærester og seksualpartnere har jeg alltid fått høre at jeg har mye større kjønnsdrift enn exene deres, og de uttrykker også overraskelse og stor begeistring over at jeg kommer så lett og så mye som jeg gjør, noe de hevder exen(e) ikke gjorde. Jeg har egentlig aldri tenkt over dette med forskjeller i vevsmengde som blir stimulert, men når jeg ser her hvor vanlig det tydeligvis er å knapt ha klitt og indre lepper (d.v.s. å mangle en stor samling med følsomt vev på utsiden av vagina) har jeg ikke store problemer med å se sammenhengene.

At det skal være store individuelle forskjeller i nervetetthet i kjønnsleppene og at nervene skal ligge tettere hos de som har lite vev enn hos de som har mye vev, det har jeg svært liten tro på.

jeg har som 28 og mindre sexualdrift enn vanlig, men skal indrømme jeg får orgasme omtrent i det sekundet noen kommer borti kjønnet mitt.

Jeg som bare har en liten sprekk har et spørsmål til dere som har mer på utsiden.

Husker en venninne klagde over at den ene kjønnsleppen hadde viklet seg inn i stringtrusa, og man må jo gjerne ha litt lengde før noe slikt kan skje :fnise: Mine er små, og ligger beskyttet innenfor de ytre kjønnsleppene slik at de ikke gnisser mot noe, men kan en sjelden gang "brette seg" litt feil, slik at det blir ubehagelig. Skjer dette oftere med dere som har store/lange indre kjønnslepper - altså at leppene lettere "slår krøll på seg"? Lurer også på om det er ubehagelig når lepper og klitoris gnisser mot klærne. Silketruser er vel greit nok, men hva med stive olabukser, liksom?

har aldri opplevd det før, men nå i en alder av 36 fikk jeg meg noen truser hvor jeg ofte får det problemet, og at skrittet i trusa i tilleg er for smal til å dekke indre kjønnsleppene, de faller hele tia på utsiden, så den trusa gikk i søpla etter noen gangers bruk.... :sjenert: ca en gang i året har jeg opplevd at klitoris har vært fremme så jeg har fått vondt. men fremtredene klitoris er en svært stor fordel under lesbisk saksing, så jeg elsker klitorisen min likevel!!! :rodmer::rodmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forbinder noen ganger indre store kjønnslepper med gamle damer, det ser jo litt "slitent" ut når ting henger og slenger. Da vil jeg heller se ut som en prepubertal jente nedentil, stram og fin. :fnise:

Viss du mener en jente på 8 ser bedre ut en en dame er det noe som skurer i mine ører, men men. Hadde jeg vært mann hadde jeg fått på meg buksene fortere enn svint, som sagt tenner ikke på barn.. Jeg er stolt over å være dame og at kroppen min ser deretter ut også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Viss du mener en jente på 8 ser bedre ut en en dame er det noe som skurer i mine ører, men men. Hadde jeg vært mann hadde jeg fått på meg buksene fortere enn svint, som sagt tenner ikke på barn.. Jeg er stolt over å være dame og at kroppen min ser deretter ut også.

du er fryktelig nedlatende mot andre kvinners kjønn! :tristbla::nei:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en diskusjon! Jeg er også en av dem som ikke har synlige indre kjønnslepper når jeg står oppreist, men det betyr da ikke at de er ikke-eksisterende eller at de ikke har følsomhet. Jeg har heller aldri opplevd å tenke (eller få høre av menn) at jeg dermed ser ut som et barn eller at dette på noen måte skal minske seksualdriften min. Hvor får dere dette fra? :klo:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg tenker når jeg leser denne tråden er at jeg er glad jeg ikke har komplekser for mitt eget underliv...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest nobilian

Det første jeg tenker når jeg leser denne tråden er at jeg er glad jeg ikke har komplekser for mitt eget underliv...

***

Det har du ingen grunn til, nei. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er fryktelig nedlatende mot andre kvinners kjønn! :tristbla::nei:

Er jeg?? Alle er ærlige her i denne tråden, folk kaller kvinner med indre kjønnslepper for hengefitter. Men når jeg faktisk er ærlig så blir det problem, vet du hva jeg mener det jeg mener at folk ikke tåler det får jo være opp til de. Ingen som har sagt at det jeg mener er fasiten, men det er min personlige mening, den må jeg da få lov å ha.

Noen synes store, svulme indre kjønnslepper er fint og noen mener ikke det er fint. Jeg synes som sagt at folk med en liten sprekk ser ut som barn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

***

Det har du ingen grunn til, nei. :)

Haha, i to sekunder der begynte jeg å lure på om vi har hatt sex! Men så tenkte jeg at du sikkert bare var politisk korrekt og mener alle damer har flotte underliv :gjeiper:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! Å sammenligne menn som liker korte indre kjønnslepper med pedofile blir jo like idiotisk som å sammenligne menn som liker lange indre kjønnslepper med nekrofile. Om dere virkelig skal begynne å diskutere hva som er best kan dere i hvert fall argumentere skikkelig.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...