Gå til innhold

Hvordan ser fitta di ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest just words

Er det sånn at man er født med store, hengende indre kjønnlepper eller blir den slik etterhvert i puperteten/voksen alder?? Har aldri sett det på jentebabyer ihverfall.....

Ja den forandrer seg i puberteten.. kan heller aldri huske å ha sitt baybyer med store inndre kjønnslipper... Men nå har jeg heller ikke sitt baybyer med erigerte peniser på 11-20 cm heller.. Så tja puberteten kan spille en rolle på kroppens utvikkling

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det sånn at man er født med store, hengende indre kjønnlepper eller blir den slik etterhvert i puperteten/voksen alder?? Har aldri sett det på jentebabyer ihverfall.....

Jeg vil tro at kjønnsleppene forandre seg når man kommer i tenårene, akkurat slik som man får pupper.

De kommer i alle variasjoner og fasonger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men den blir jo ikke slik fordi den er ergrert eller at vi er opphisset. Gutter får ereksjon helt fra de er nyfødte, men de er jo ikke store selvfølgelig... Penisene til menn forandre seg vel mest i størrelse når de blir eldre, den forandrer ikke så mye form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke en fitte, men et underliv eller en vagina. Utover det så er den 6 eller 10...

Du mener vel vulva.

:fnise: Jeg har nemlig lært fra Trekant at vagina er bare hullet hvor babyen kommer ut.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men den blir jo ikke slik fordi den er ergrert eller at vi er opphisset. Gutter får ereksjon helt fra de er nyfødte, men de er jo ikke store selvfølgelig... Penisene til menn forandre seg vel mest i størrelse når de blir eldre, den forandrer ikke så mye form.

Kjønnsleppene forandrer også størrelse, ikke form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vulva ordet for indre og ytre kjønnslepper da, grei det! :gjeiper:

Hater ordet fitte, skjønner ikke at folk gidder å kalle underlivet sitt for et vulgært skjellsord!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjønnsleppene forandrer også størrelse, ikke form.

Bare at de indre blir større eller vokser ut av de ytre...på en måte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vulva ordet for indre og ytre kjønnslepper da, grei det! :gjeiper:

Hater ordet fitte, skjønner ikke at folk gidder å kalle underlivet sitt for et vulgært skjellsord!

Ja, fordi vulva er latin for dobbel dør. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke fitte nr.25 ser helt frisk ut, jeg. Ser ut som om den sitter på en ekstremt tynn kvinne med lang avstand mellom lårene. Ellers må jeg si at jeg noen ganger har bekymret meg for hvordan min egen fitte ser ut. Men etter å ha kikket på denne plansjen, har jeg visst ingenting å frykte. Her var det mange sære dåser ja. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sier du det du... jo jeg sa at jeg var klar over det. Så da er vi enig om det. :jepp: Men takk for tipset du :takke:

Men synes at når noen spør om store kjønslepper er normalt så har en jaggu ikke vont av å se at en vagina enten den er rullet i gull eller sjokolade finnes i flere varianter enn en

Var jo bare en spøk da... men den var kanskje upassende...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Du mener vel vulva.

:fnise: Jeg har nemlig lært fra Trekant at vagina er bare hullet hvor babyen kommer ut.

Det må jo ha vært en viss behagelig aktivitet i hullet, som kan føre til en baby :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eurodice

Er vulva ordet for indre og ytre kjønnslepper da, grei det! :gjeiper:

Hater ordet fitte, skjønner ikke at folk gidder å kalle underlivet sitt for et vulgært skjellsord!

Vulva er hele det ytre av kjønnsorganet, fra venusberget til skjeden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er rullet i gull og strødd med diamanter :opplyser:

Dårlig gjort å nevne de diamantene, tenk på dem som bare har gullmus da...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...