Gå til innhold

Hvordan ser fitta di ut?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis du ikke finner noe som ligner i det hele tatt, insisterer jeg på at du forklarer med ord! :fnise:

Jeg sa ikke "i det hele tatt", men jeg syntes ikke noen av dem lignet nevneverdig nei, enten er dem jo skeive, eller så henger ting for mye, eller så er det noe rart med låra. Var liksom ikke noen mellomting mellom de helt stramme og de som har synlige indre kjønnslepper.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, jeg synes litt synd på alle dere som bare har en sprekk. Størrelsen på klitoris og indre kjønnslepper har med all sannsynlighet en lineær sammenheng med antallet nerveceller der. Jo flere nerveceller, jo sterkere stimuli :rodmer:

Finner ingen som likner veldig. Mine indre kjønnslepper kan likne på flere av de store indre kjønnsleppene når den er slapp, men når jeg er kåt blir leppene mye mer volumøse enn på noen av disse bildene. Klitorisen min likner nr 23, kanskje enda litt større. Ytre kjønnslepper er små, som på 21.

Skrevet

Huff, jeg synes litt synd på alle dere som bare har en sprekk. Størrelsen på klitoris og indre kjønnslepper har med all sannsynlighet en lineær sammenheng med antallet nerveceller der. Jo flere nerveceller, jo sterkere stimuli :rodmer:

Finner ingen som likner veldig. Mine indre kjønnslepper kan likne på flere av de store indre kjønnsleppene når den er slapp, men når jeg er kåt blir leppene mye mer volumøse enn på noen av disse bildene. Klitorisen min likner nr 23, kanskje enda litt større. Ytre kjønnslepper er små, som på 21.

Nå er det nå ikke variasjon i verken størrelse eller fasong som vises på disse tegningene.

• Liker 2
Skrevet

Nå er det nå ikke variasjon i verken størrelse eller fasong som vises på disse tegningene.

Jeg mente størrelse eller fasong på klitoris.

• Liker 2
Skrevet

Nr 10. Ingen synlige lepper på meg! :)

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke synes synd på min lille sprekk, er strålende fornøyd med den selv. For alt du vet så kan det jo hende jeg har rullegardiner som indre kjønnslepper :fnise:

• Liker 6
Skrevet

Denne er bedre http://www.the-clitoris.com/n_html/v_image1.htm

Jeg har etter dette en kombi "clamshell/oyster" (åpen clamshell?), med store lepper som er "frilled" i slapp tilstand og tykke og "smooth" når jeg er kåt. Klitten er langt over gjennomsnittet stor, om man skal dømme fra disse bildene. Jeg :rodmer: fitta mi!

Alle dere som har så liten klitt og så små indre lepper at de ikke engang vises; hvordan kommer dere? ..som i hvor ofte, hvor fort, hvor mange ganger etter hverandre, hvor intenst o.s.v.? Og hvordan står det til med kjønnsdriften? Som i; hvor kåt, hvor ofte? Kanksje vanskelig å sammenlikne, ettersom alle bare kjenner sine egne orgasmer, men.. Det er jo så mange som klager over at de sjelden kommer under samleie. Rart om det ikke skulle være en sammenheng :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Er jeg som skrev lenger opp her, nr 10 som ikke har synlige lepper. Jeg kommer fort, og jeg trur ikke jeg får noe dårligere orgasmer selvom jeg ikke har synlige lepper! For meg er musa mi perfekt :P

• Liker 7
Skrevet

Her var det mange med små skjulte indre lepper.

De som ligner mest er nr 27 og nr 28.

• Liker 3
Skrevet

Har størrelse noe særlig å si for nytelsen da? Dersom man er "mindre" nedentil kan det jo være at man har like mange nerver, bare at de er mer konsentrert på ett område. Altså kan det være minst like deilig som for de som har "mye fitte".

Hilsen en med underliv som nr 6 og uten problem kan få 5-6 gode orgasmer på én time ;)

• Liker 3
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Jeg har heller ikke noe synlig på utsiden, men kan helt fint komme både fort og mange ganger, intenst og herlig. Det er jo ikke som om hele musa er et ubrukelig brakkland bare fordi man ikke har noe som synes utenpå :D

• Liker 8
Skrevet

Husk at det meste av klitoris er skjult! For det meste er musa mi som.... nr. 29, kanskje, men når jeg er kåt kommer litt av de indre kjønnsleppene til syne... Velkommen inn! ;) Én ting er i alle fall sikkert, diamanter og gull kan dere ha for dere selv, jeg er i alle fall ingen luremus! :D

Skrevet

Synes synd på oss?? Det finnes overhodet ingen dokumentasjon på at de som har store indre kjønnlepper har et bedre sexliv/får bedre orgasmer enn de med små. Det blir like dumt som å si at en mann med liten/middels penis har mindre nytelse enn en med stor! Tull!

• Liker 4
Skrevet

Jeg har ikke en fitte, men et underliv eller en vagina. Utover det så er den 6 eller 10...

Underlivet ditt består av mye mer enn en vagina.

Skrevet

Jeg har tilnærmet lik nr 21. Jeg synes av og til at det ser ut som klitoris stikker ut mellom leppene som en liten tunge, og at musa mi er på nippet til å si noe... Har for øvrig nærmest ingen indre kjønnslepper og en mellomstor klitoris og kommer som et skudd - både alene og sammen med andre. Som noen sa så ligger mesteparten av klitoris skjult, og jeg kan ikke huske å ha lest noe om at de som har stor klitoris har mer nytelse. Har de med stor penis (stort penishode?) mer nytelse?

Gjest shirelle
Skrevet (endret)

-

Endret av shirelle
Gjest shirelle
Skrevet

Dust

• Liker 12
Skrevet

Dust

Hvorfor i all verden skriver du dust her? Desto nærmere klitten desto mer følsomhet. Og tross alt så er de indre nærmere klitten enn de ytre.

Og desto nærmere kuk hode en kommer desto mer følsomhet. ( og ja alle er forskjellige noen er mer følsomme på et punkt enn andre men i det store å det hele så er jo kuk hode følsomt for mennene, og klitten for kvinnene) Slik er det jo, i alle fall for de fleste. Det er ikke bare meg og hun andre anonyme som mener det, de fleste sexologer mener også dette. Når min kjæreste stimulerer mine ytre kjønnslepper kunne han like gjerne klødd meg på ryggen i forhold til når han koser med mine indre kjønnslepper. Altså ytre greit nok, indre mye mer og klitten høydepunkt, angående følsomhet. Vel vel… En får være som en er.

Min personlige mening er at kvinner som ikke har indre kjønnslepper minner om jenter som ikke har kommet i puberteten..

• Liker 3
Skrevet (endret)

Hvorfor i all verden skriver du dust her? Desto nærmere klitten desto mer følsomhet. Og tross alt så er de indre nærmere klitten enn de ytre.

Og desto nærmere kuk hode en kommer desto mer følsomhet. ( og ja alle er forskjellige noen er mer følsomme på et punkt enn andre men i det store å det hele så er jo kuk hode følsomt for mennene, og klitten for kvinnene) Slik er det jo, i alle fall for de fleste. Det er ikke bare meg og hun andre anonyme som mener det, de fleste sexologer mener også dette. Når min kjæreste stimulerer mine ytre kjønnslepper kunne han like gjerne klødd meg på ryggen i forhold til når han koser med mine indre kjønnslepper. Altså ytre greit nok, indre mye mer og klitten høydepunkt, angående følsomhet. Vel vel… En får være som en er.

Min personlige mening er at kvinner som ikke har indre kjønnslepper minner om jenter som ikke har kommet i puberteten..

Det var om mulig et enda dummere innlegg, mye misunnelse på oss med stramme lepper her!! :fnise: Har du en kilde for dette våset?

Endret av Liquorice
  • Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...