Gå til innhold

Skravletråd 2012


rhubarb

Anbefalte innlegg

Mi er sløv om dagen hun også, kjenner godt med liv innimellom, men ikke like ofte som før. Tipper hun er prega av varmen også :) sliter faktisk overhodet ikke med varmen, jeg synes bare det er godt :) tenk at du er på termin da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har jeg hatt regelmessige rier hvert 10-20 minutt fra ca kl 8-13, så dabbet det av.... kommet et par innimellom etter det. er det noe jeg kan gjøre for å få det igang igjen?? vil ha mer rier....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste rådet jeg vil gi er å slappe av og samle krefter, det trenger du når fødselen er i gang for real :) slik dreiv jeg på med førstemann, så jeg gikk meg en lang tur den kvelden før jeg la meg tidlig, og det var jeg glad for, om natta begynte det på igjen, og da på ordentlig, og da ble det fødsel, 15 timer etter. Så veldig glad jeg passet på å sove når jeg kunne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt regelmessige rier hvert 10-20 minutt fra ca kl 8-13, så dabbet det av.... kommet et par innimellom etter det. er det noe jeg kan gjøre for å få det igang igjen?? vil ha mer rier....

Så spennende med termin og regelmessige rier! :)

Du kan jo prøve å gå en liten tur? En sykesøster tipset meg om det, men jeg har ikke orket å gå ut. Kansje senere i kveld..

Men som angelou sier, så er det nok lurt å sove godt også, og kansje ikke legge ut på langtur. :)

De siste dagene har jeg ikke sovet godt faktisk. Jeg blir så stresset av besøk, og av familie, at jeg måtte si ifra om at jeg behøvde ro. Fryktelig følsom for tiden, og vil bare være alene med besøk og med mannen, og orker ikke mer oppmerksomhet, snakk og pjatt om hva jeg vil og tenker og ønsker om fødselen,og navn og ditt og datt..nei nå skal jeg bare roe ned. Kjenner godt på modningssmerter i disse dager, og da er det godt å tasse rundt her hjemme i behagelige klær og bare være avslappet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at man går inn i en slags dvale, mer enn nok med meg og mitt om dagen jeg også ;) passe på å sove litt hver dag, bare sånn i tilfelle ting plutselig setter i gang :) ikke for det, jeg har egentlig hatt planer de fleste dagene denne uka ;) idag og i morgen er planleggingsdag i barnehagen, så i dag har jeg hatt barnepike til vesla og en hel dag sammen med eldstemann, og i morgen blir det omvendt :)

Ingen følelse for at det skjer noe med det første hos meg iallefall :) ingen av de andre har kommet før termin, så tipper at det ikke skjer denne gangen heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var hos jm idag, alt var bra. Hodet ned men ikke festet.

Skal på ul i morra, for å få det helt bekreftet med leie - hadde seteleie sist, og vil bare bli beroliget.

Blir artig å se suppa ingen, og forhåpentligvis få bekreftet at det ER en jente der inne ;)

Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riene har tatt seg opp igjen og er mer intense nå. en rie varte i over 2 min!! men tiden mellom varierer en del. har lest om mange som har hatt rier som har dabbet av uten at det har blitt fødsel med det første, men dette gjelder vel de som er en del før termin?? (håpe).. rart om det ikke skjer mer snart nå. har ikke orket å gå tur idag, men vært litt i aktivitet. skal slappe av resten av kvelden til jeg bare sovner, så håper jeg at jeg våkner til flere rier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er i gang for din del, snart mor! Her hadde jeg rier som dabbet av og ikke førte til noen fødsel (etter termin) med det første, men håper på det motsatte for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå her enda. men tenker å ringe føden om ikke lenge. har hatt rier med ca 10 min mellom i hele natt, men klarte å sovne mellom ALLE sammen!! så jeg er ganske uthvilt. i morgentimene har tiden mellom blitt kortere alt fra 2-10 min. men vanskelig når det varierer sånn. Jeg har også begynt å blø... vet at det er vanlig, men hvor mye skal det være? synes dette er vanskelig.. hvor ligger grensen for å ringe??? jeg holder jo ut litt til hjemme. spesielt når tiden mellom riene varierer.

du er jo like langt du blåmor.. spennende å se om vi får samtidig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi fikk ei perfekt lita frøken tirsdag 14. august. :) Nå er vi hjemme fra sykehuset, litt rart å være utenfor de trygge rammene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spennende med litt rier på gang, regner med vi ikke hører noe fra deg her snart mor - før det hele er over! :) Vi koser oss hjemme med gutten vår. Det er virkelig stas med baby igjen. Fødselshistorien kommer ila. kvelden - skriver den inn i dagboka mi - for de som er nysgjerrige.

Lykke til til dere som går og venter på nurkene :).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...