Snjó Skrevet 22. januar 2012 #201 Del Skrevet 22. januar 2012 Oi, henvisningen til UL ble jo sendt inn på onsdag for min del, og jeg har allerede fått innkallingen i posten! Har vært borte siden onsdag, og når jeg kom hjem idag lå den i posten og ventet på meg.. Så jeg skal på UL den 9. februar, da er jeg 18+3, og det er bare 2,5 uke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julibaby Skrevet 23. januar 2012 #202 Del Skrevet 23. januar 2012 Å så gøy Chaya! Jeg skal på Ul 6. februar, er da 18+2 så vi ligger jo veldig likt 2 uker til i dag, gleder meg veldig! Vi skal på Riksen, noen andre? Ellers er formen mye bedre, så deilig å fungere godt på jobb igjen! Men blir innimellom veldig svimmel og får hodepine...men er vel normalt vil jeg tro. Prøver å drikke masse vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 23. januar 2012 #203 Del Skrevet 23. januar 2012 Heldige dere er som snart skal på UL da Det blir stas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totta72 Skrevet 23. januar 2012 #204 Del Skrevet 23. januar 2012 UL er superspennende:) Var på tidlig UL på Rikshospitalet onsdag og torsdag i forrige uke. Var først inne 2 ganger (1/2 t pause imellom) på onsdag, men ikke snakk om at knøtten ville samarbeide sånn at de fikk tatt mål av nakkefolden. Den lille satt på rompa og vi så bl.a at den suttet på totten, veldig søtt og fikk bilde av det også Torsdag var det riktig vinkel slik at mål ble tatt, og alt ser supert ut:) Ny ordinær UL 23 februar, er da 18+2. Ellers er fortsatt kvalmen her, endel bedre, men kvalm på kveldene. Kaster ikke opp hver dag lenger, og vekten opp 1/2 kg, kommer garantert verktøkning fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snjó Skrevet 23. januar 2012 #205 Del Skrevet 23. januar 2012 Nå venter jeg bare på å se om jeg ikke kjenner liv snart... Er en smule utålmodig.. Det begynner jo å bli på tide, er jo 16 uker idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julibaby Skrevet 24. januar 2012 #206 Del Skrevet 24. januar 2012 Så bra at alt så bra ut Totta72! Og at kvalmen er på vei bort, ingenting bedre enn det:) Jeg gleder meg også helt utrolig masse til å kjenne liv! Er 16+3 i dag, men snakket med en kollega og hun kjente det ikke før uke 22...da kan nok jeg bli rimelig utålmodig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 24. januar 2012 #207 Del Skrevet 24. januar 2012 Jeg var hos legen, og hun skrev på papirene mine at jeg var 12 uker på vei, men selv har jeg talt 11, så nå forstår jeg ingenting. Teller legene annerledes enn på terminkalkisene på nett? Vet dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julibaby Skrevet 24. januar 2012 #208 Del Skrevet 24. januar 2012 Hmm kanskje hun mente at du er i uke 12 (altså 11+X)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 25. januar 2012 #209 Del Skrevet 25. januar 2012 (endret) 11+X ? Er det uke 12? I dag er jeg litt sur på sjefen. Ikke bare kom han med "Du får ruge videre du da" etter møtet i dag, men jeg føler også at han presser meg til å gjøre det offisielt at jeg er gravid nå i neste uke. Dette fordi det passer med "planleggingen" han skal gjøre med de andre ansatte. Allerede på fredag vil han fortelle det til en kollega av meg. Litt småirritert, men sånn er det vel..Det kommer vel ut før eller senere..sukk. Jeg har ikke noe behov for å gjøre det offisielt, ikke før magen vises.. Endret 25. januar 2012 av lillevill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julibaby Skrevet 25. januar 2012 #210 Del Skrevet 25. januar 2012 Jeg tror det. Altså 11 hele uker også noen dager inn i uke 12. Min lege er heller ikke så veldig nøye på akkurat hvilken dag jeg er på. Så dumt at sjefen din er sånn da..han kan ikke kreve at du offentliggjør det. Hvis han er sjef kan han vel finne på noe som passer med "planleggingen"? Begynner å bli litt spent på kjønnet til knøttet i magen jeg, vi har bestemt oss for at vi vil vite det hvis de kan se det på ord.UL. Hva tenker dere andre? Har begynt å strikke på et babyteppe (har nesten aldri strikket før, men fant en lett oppskrift og litt hjelp). Veldig koselig å lage noe til den lille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 25. januar 2012 #211 Del Skrevet 25. januar 2012 Ordinær UL 20.februar her, da er jeg 18+1. Vi skal vite kjønn hvis h*n vil vise seg da, visste med M, og det synes jeg var veldig greit, både i forhold til innkjøp, men også at jeg følte at jeg ble enda mer knyttet til han når jeg kunne omtale han som nettopp han. Dessuten er jeg altfor nysgjerrig til å vente, det er vel mest det det handler om 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 25. januar 2012 #212 Del Skrevet 25. januar 2012 Vi skal vite - hvis vi får da kunne ikke se det på UL med de to første Vært hos legen idag, sykmeldt ut neste uke, så håper formen bedrer seg. Og da ble det første kontroll også, litt fjernt når det er så tidlig synes jeg, men, men - skal på tidlig UL om ei uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
håpefullprøver Skrevet 25. januar 2012 #213 Del Skrevet 25. januar 2012 Det er med tungt hjerte at jeg forlater dere, jenter! Har mistet knøttet mitt i dag! Merket at jeg blødde når jeg stod opp i dag tidlig, og når jeg kom meg til legen så han ikke noe tegn til liv! Skal på kvinneklinikken på fredag for å få det bekreftet, siden legen ikke kunne si noe med 100% sikkerhet! Masse, masse lykke til videre til dere alle sammen! Ønsker dere alt godt og håper det går bra med dere og babyene deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rhubarb Skrevet 25. januar 2012 Forfatter #214 Del Skrevet 25. januar 2012 Håpefullprøver Så utrolig leit! Pass på hverandre, må være vondt å oppleve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmor Skrevet 25. januar 2012 #215 Del Skrevet 25. januar 2012 Å nei Håpefullprøver. så trist, merker at jeg føler med deg nå. kan jo være et lite håp da. lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 25. januar 2012 #216 Del Skrevet 25. januar 2012 Å, nei Så fryktelig trist Var ikke du ganske langt på vei også? Og vært på UL ? Nei, uff, krysser alt jeg har for at det fortsatt er liv i lille spira di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 25. januar 2012 #217 Del Skrevet 25. januar 2012 Så trist håpefullprøver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 25. januar 2012 #218 Del Skrevet 25. januar 2012 Huff, det var trist å høre håpefullprøver!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julibaby Skrevet 25. januar 2012 #219 Del Skrevet 25. januar 2012 Nei og nei så trist håpefullprøver Ta godt vare på deg selv framover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totta72 Skrevet 25. januar 2012 #220 Del Skrevet 25. januar 2012 Kjempetrist å høre håpefullprøver!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå