Gå til innhold

Er graviditet en ekkel del av samlivet?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop28

tror nok jeg hadde blitt sur om mannen ikke hadde syntes jeg var tiltrekkende lengre hvis jeg ble gravid.

jojo jeg skjønner jo den men hadde det ikke vært dumt om han BARE syntes du var sexy når du var gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vena Cava

Vet det men syns det er litt merkelig, man blir jo om ikke feit, men man blir stor.

er ikke alle som legger på seg. jeg hadde bare magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

er ikke alle som legger på seg. jeg hadde bare magen :)

Jojo men hva er forskjellen på den og en diger ølvom på en mann egentlig? Hvis man ser bort ifra grunnen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jojo jeg skjønner jo den men hadde det ikke vært dumt om han BARE syntes du var sexy når du var gravid?

ofcourse! da hadde han fått hørt det!

stakkars mann..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jojo jeg skjønner jo den men hadde det ikke vært dumt om han BARE syntes du var sexy når du var gravid?

Da hadde du kanskje ikke blitt gravid ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Da hadde du kanskje ikke blitt gravid ??

du har et poeng... men tenk om han forventet at jeg skulle føde sånn 7 barn fordi han foretrakk meg som gravid liksom..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vena Cava

Jojo men hva er forskjellen på den og en diger ølvom på en mann egentlig? Hvis man ser bort ifra grunnen.

ølvommen er myk og dvask og har ingen naturlig forklaring sett bort fra at mannen er glad i øl og ikke tenker på kroppen sin.

gravidmage er stram og rund og fin, og det ligger en liten baby inni :)

Endret av Muff.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

ølvommen er myk og dvask og har ingen naturlig forklaring sett bort fra at mannen er glad i øl og ikke tenker på kroppen sin.

gravidmage er stram og rund og fin, og det ligger en liten baby inni :)

Nå sa jeg hvis man ser bort ifra grunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har et poeng... men tenk om han forventet at jeg skulle føde sånn 7 barn fordi han foretrakk meg som gravid liksom..

:ler::ler::ler::ler: Stor pluss til deg !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

Nå sa jeg hvis man ser bort ifra grunnen.

en gravidmage er rund og stram, ølvommen er slapp og myk og formløs. henger bare der og dingler. ikke pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

en gravidmage er rund og stram, ølvommen er slapp og myk og formløs. henger bare der og dingler. ikke pent.

Gravidmagen er ikke rund og stram før på slutten, i begynnelsen har man fleskemage når magen begynner å komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

men har ikke mye imot litt vomm så lenge det ikke tar helt av.

litt vomm tyder bare på at mannen ikke er selvopptatt og blånøye på sitt eget utseende.

noe som er ganske så tiltrekkende.

mann skal være mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

Gravidmagen er ikke rund og stram før på slutten, i begynnelsen har man fleskemage når magen begynner å komme.

hehe nei :gjeiper:

med mindre man har litt ekstra på kroppen fra før ja.

men jeg fikk ikke mer flesk rundt magen selv om jeg var gravid tidlig i svangerskapet.

var akkurat som før, bare med en liten hard kul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gravidmagen er ikke rund og stram før på slutten, i begynnelsen har man fleskemage når magen begynner å komme.

Det er kun hvis man har fleskemage fra før av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Det er kun hvis man har fleskemage fra før av.

ikke nødvendigvis.

Men ok. nytt argument

Det er ikke seksuelt fordi det ligger et uskyldig barn inni der og det ville være ekkelt å tenne på det. For det er ingenting seksuelt med en baby.

Endret av BettyBoop28
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke nødvendigvis.

Nei men da må man opparbeide seg fleskemage iløpet av graviditeten. Man får ikke plutselig en dissende fleskemage når man blir gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ikke nødvendigvis.

Men ok. nytt argument

Det er ikke seksuelt fordi det ligger et uskyldig barn inni der og det ville være ekkelt å tenne på det. For det er ingenting seksuelt med en baby.

Det er jo ikke barnet man skal tenne på og ha sex med?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

ikke nødvendigvis.

Men ok. nytt argument

Det er ikke seksuelt fordi det ligger et uskyldig barn inni der og det ville være ekkelt å tenne på det. For det er ingenting seksuelt med en baby.

men barnet ligger INNI magen, er ikke akkurat som det ligger og ser på når kuken kommer inn og ut av "boligen" hans/hennes :P

ungen merker ingen forskjell på om man løper en tur opp trappa eller om man har seg en runde i senga.

blir det samme som å gi opp sex så lenge barna ligger i samme hus. for tenk om de hører noe.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke nødvendigvis.

Men ok. nytt argument

Det er ikke seksuelt fordi det ligger et uskyldig barn inni der og det ville være ekkelt å tenne på det. For det er ingenting seksuelt med en baby.

Hallooo, Betty, du drar det vel litt langt nå ? Det der argumentet tror du ikke på selv en gang ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Det er jo ikke barnet man skal tenne på og ha sex med?

Nei men jeg skjønner om noen menn har problemer med å tenne seksuelt på en gravidmage når han vet det er en baby der og at han kanskje er redd for å poke borti babyen mens man har sex. Vet det er irrasjonelt, men av og til tenker man irrasjonelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...