Gå til innhold

Er graviditet en ekkel del av samlivet?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Syns det er merkelig at noen ikke vil ha far med jeg da, og at far selv ikke vil. Selvfølgelig vil han ikke stå og se inn i glufsa, men å være der og få med seg opplevelsen og å støtte sin kjære er jo veldig fint. Hadde ikke klart meg uten mannen jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille meg

Hvor mange må sys egentlig?

Er det mange her på kg som har sydd?

Det er virkelig ikke vondt å sy og det gror veldig fort, og som oftest syr de bare noen få sting som faller av seg selv. Det er ikke noe skummelt i det hele tatt :) Så bare ta det helt med ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor måtte du, kjære dagbladet, legge ut denne artikkelen? Jeg tror det er fare for at kvinner og menn fra nå av ikke vil bli gravid :fnise:

PS; Artikkelen er kraftig overdrevet, og det er vel de færreste som opplever graviditeten slik, jeg håper ihvertfall ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artikkelen skildrer jo ganske nøyaktig det som skjer med mange. Noen er uheldige og får nesten alt, mens andre er heldige og får ingenting. Dei aller flest får litt. Skjønner ikkje at det er så masse å bli kvalm av. Dersom folk hadde visst litt meir om dette før fødselen så kanskje ting hadde vært litt lettere å godta?

Eg har et barn, og pga mange sting og brist i halebeinet var sex uaktuelt ei stund. Men etter 6 uker prøvde vi, og det var vondt, rart og også veldig, veldig bra. Og ja, samboer fikk melkespruten midt i fjeset. Og etter det første sekundets overraskelse så holdt vi på å flire oss i hjel :) Takk og pris for at eg har en samboer som ikkje blir frastøtt av sånne heilt naturlige ting!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Og hvis du ikke vil amme fordi det kan lekke fra puppene under sex, ja da burde du kanksje droppe å få barn.

Pumpe i en flaske er jo en ganske fin ting...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gorgonzola

For min del er graviditet en romantisk del avsamlivet.

Selve fødselen med blod, gørr, sying og lystgass er selvsagt alt annet enn sexrelatert men samtidig en opplevelse som gjør at man kommer nærmere hverandre relasjonelt og emosjonelt.

Jeg opplevde betydelig redusert sexlyst rett etter at mor til mine barn hadde født. Det hadde mindre med henne å gjøre og mer med fokuset og jobben det tross alt er å være på alert'en med spedbarn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Problemet var jo å lekke melk under sex.

Ja, og du skrev "hvis du ikke vil amme". Man kan jo pumpe i en flaske så hun unngår å skvette litt under sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har født 3 ganger og sydd 2. Alt gikk fint alle 3 gangene og jeg har det flott i dag :-)

Ikke la dere skremme av slike artikler. Ha sex og fød barn så mye dere orker! Det er flott og en del av livet. Jeg ville aldri vært foruten barna mine, som jeg elsker over alt på jord.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

Hvor mange må sys egentlig?

Er det mange her på kg som har sydd?

sy eller ikke sy...

man kjenner ingenting av det.

de sprayet på noe bedøvelses greier på høna mi før de stakk inn nåla. ingenting å være redd for! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er merkelig at noen ikke vil ha far med jeg da, og at far selv ikke vil. Selvfølgelig vil han ikke stå og se inn i glufsa, men å være der og få med seg opplevelsen og å støtte sin kjære er jo veldig fint. Hadde ikke klart meg uten mannen jeg.

hadde "tvunget" gubben, om jeg så måtte dratt han etter øra inn på fødestua.....

er virkelig ikke synd i dem som sier de ikke vil være med, kun fordi de ikke har lyst, syns det er ekkelt eller ikke tør.

Umodne og egoistiske mannfolk. Er man mann og voksen nok til å plante frøet må man jaggu meg være voksen nok til å høste varene.

De skulle vært i våre sko gjennom alle fødselstimene, da tror jeg nok mange hadde endret holdningen sin et hakk eller to.

(Jeg har født så jeg vet hva jeg snakker om.)

:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vena Cava

hadde "tvunget" gubben, om jeg så måtte dratt han etter øra inn på fødestua.....

er virkelig ikke synd i dem som sier de ikke vil være med, kun fordi de ikke har lyst, syns det er ekkelt eller ikke tør.

Umodne og egoistiske mannfolk. Er man mann og voksen nok til å plante frøet må man jaggu meg være voksen nok til å høste varene.

De skulle vært i våre sko gjennom alle fødselstimene, da tror jeg nok mange hadde endret holdningen sin et hakk eller to.

(Jeg har født så jeg vet hva jeg snakker om.)

:)

WORD :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må alt være så fordømt sexy hele tiden da??

Graviditet og fødsel er som regel en del av samlivet, sånn er det. De fleste menn synes det er helt greit.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må alt være så fordømt sexy hele tiden da??

Graviditet og fødsel er som regel en del av samlivet, sånn er det. De fleste menn synes det er helt greit.

I artikkel sto det at de fleste menn mister tenninga på damen etter å ha vært med på fødselen, de syns det er "ekkelt", får et nytt syn på dama, og får se at underlivet ikke kun er "nytelsesområde" og samme med amming også, brystene blir "matfat"

Utrolig teit artikkel må jeg si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke velge om jeg vil være der eller ikke, derfor bør ikke han kunne det heller. Enkelt og greit!

Joda, dere har jo begge valgt dette da dere ble gravid og beholdt barnet. Men da er det riktig at han også blir med - man er jo sammen om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...