AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #81 Del Skrevet 17. november 2011 Selvfølgelig har jeg ikke morsinstinkt. Det sier seg jo selv ettersom jeg ikke har barn. Nå er det faktisk sånn at kvinner er født med morsinnstinkt, det er ikke noe som utvikles etter man har fått egne barn. Se på småjentene i barnehagen som leker med babyborn dukker, kler på dem, skifter bleie, koser med dem, mater dem. Det er ikke tilfeldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppa_ Skrevet 17. november 2011 #82 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg setter det at ungen ikke ender opp hjerneskadd i fokus. Personlig så må jeg si at jeg synes det at en unge skal være kobla til puppen i mer eller mindre 24 timer i døgnet i mange måneder er en ekstremt kvalmende og kvelende tanke. Og jeg skjønner godt at menn mister tenninga på damer som har født og ammer. Finnes det noe mindre sexy? Det er somregel bare sånn den første tiden med amminga. Min mann syns forresten jeg har blitt mer sexy etter å ha født to barn, og han har ikke noe imot større ammepupper heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 17. november 2011 #83 Del Skrevet 17. november 2011 DEt kan got være menn får problemer, men hva med oss? Jeg følte meg kjempeekkel lenge etterpå, og føler enda at kroppen ikke er som den var før. Mannen min derimot, har ikke problemer i det hele tatt, og skjønner ikke hva jeg snakker om. Hva med å ofre frykten for å miste sexlysten for en stund, for dama sin skyld? Det handler om å gi og ta i et forhold og da syns jeg at han slipper litt lett unna mens jeg må gi og gi og gi. Nei vet du hva nå syns jeg du er ego. Greit nok at svangerskap og fødsel er en større belastning for kvinnen men det betyr jo ikke at mannen ikke kan slite fordet. Skal han tvinge seg selv til å ha sex med deg mot sin vilje bare fordi du ikke skal føle deg ekkel? INGEN skal presses til sex om de ikke ønsker å ha sex. Da syns jeg han skal få lov å få tid på seg til å kunne se på underlivet til kvinnen som noe seksuelt eter han faktisk har sett det han har sett. Er ikke sikkert han synes du er ekkel, men at tanken på at det har kommet et barn derfra gjør at det blir vanskeligere for han å se på en kvinnes underliv som noe seksuelt på en stund. Hva er det mer du må gi og gi som du mener han bare tar? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #84 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg setter det at ungen ikke ender opp hjerneskadd i fokus. Personlig så må jeg si at jeg synes det at en unge skal være kobla til puppen i mer eller mindre 24 timer i døgnet i mange måneder er en ekstremt kvalmende og kvelende tanke. Og jeg skjønner godt at menn mister tenninga på damer som har født og ammer. Finnes det noe mindre sexy? Nå vil jeg tørre å påstå at de fleste menn som faktisk elsker dama si ikke begynner å tenke at hun er ekkelt, og det er forresten ikke så uvanlig at det ikke blir sex de første ukene, kvinnen har vært gjennom mye og barselsperioden er som kjent travel og det blir lite søvn. Og uttalelsen din om at "finner det noe mindr sexy?" vitner om at grunnen til at du ikke vil ha vaginal fødsel og amming er for at mannen din ikke skal synes at du ikke er sexy. For et overfladisk menneske du er! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 17. november 2011 #85 Del Skrevet 17. november 2011 Nå tror jeg nå heller det handler om innstilling. Det at enkelte menn blir "ødelagte" etterpå, er kanskje fordi de ikke forbereder seg godt nok på hva som skal skje. Hva med å lese litt på forhånd, det er masse nyttige artikler på internett om fødsel, og på bibliotek fins det bøker. Det er jo ikke alle kvinner som vil føde heller, men de gjør det og de kommer ut av det sterkere etterpå. Mannfolka som feiger ut kan heller prøve? Det er jo ikke sånn at de på død og liv må henge over høna hennes og kikke inn i hullet når ungen kommer ut. Det tror jeg nok er for spesielt interesserte.... Jeg og min gubbe hadde ikke lyst på sex lenge etter fødselen, det tok 6-7 uker, og det er helt normalt, og er egentlig ikke så lang tid. Jeg tror heller ikke det er så veldig mange menn som får varige men av å være i samme rom som sin fødende kone =p OK, kan sikkert hjelpe for noen, men ikke alle tror jeg. Det er noe hvert par bør ta opp for seg selv. Kan en slik løsning fungere så er jo ingenting bedre - men syns det blir feil å sette en mal som skal fungere for "alle". Og i og med at dette oppgis som årsak til at forhold ender i skilsmisse etter svangerskap og barn, så hadde det kanskje vært en ide å finne ut hvor man sto før man gikk av sted og lagde barn? Dumt å fa barn med en mann hvis forholdet er dømt til å mislykkes uansett.. Men en del damer går inn i forholdet med lukkede øyne og holdningen "han forandrer seg nok når vi kommer så langt". Og det skjer jo ofte ikke... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #86 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg vil heller ikke føde og amme, vil jo at mannen vil skal syns jeg er sexy og ville ha sex med meg, selv om det kun er noen dager siden jeg hadde fødsel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #87 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg setter det at ungen ikke ender opp hjerneskadd i fokus. Personlig så må jeg si at jeg synes det at en unge skal være kobla til puppen i mer eller mindre 24 timer i døgnet i mange måneder er en ekstremt kvalmende og kvelende tanke. Og jeg skjønner godt at menn mister tenninga på damer som har født og ammer. Finnes det noe mindre sexy? Er det så mye mer sexy med damer som traver rundt og blander flasker og tørker gulp dagen lang da? (det blir mer gulp av morsmelk-erstatning) Damer putter geita inn i melkemaskinen (brystpumpa) hver annen time? Eller damer som syns at å mate sitt eget barn på en måte som har blitt gjort siden menneskets opprinnelse er kvalmende? Jeg vil tro det er flere som syns at DET er usexy.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppa_ Skrevet 17. november 2011 #88 Del Skrevet 17. november 2011 Eneste grunnen til at vi har pupper er jo for å amme. Det er ikke fordi mannen skal ha noe å tenne på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 17. november 2011 #89 Del Skrevet 17. november 2011 Eneste grunnen til at vi har pupper er jo for å amme. Det er ikke fordi mannen skal ha noe å tenne på. Der tar du feil. pupper er til for begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 17. november 2011 #90 Del Skrevet 17. november 2011 Er det så mye mer sexy med damer som traver rundt og blander flasker og tørker gulp dagen lang da? (det blir mer gulp av morsmelk-erstatning) Damer putter geita inn i melkemaskinen (brystpumpa) hver annen time? Eller damer som syns at å mate sitt eget barn på en måte som har blitt gjort siden menneskets opprinnelse er kvalmende? Jeg vil tro det er flere som syns at DET er usexy.... Prøver du å påstå at unger som blir amma aldri gulper? Nevøen min blir amma og når han var helt liten rant det som en foss utav han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vena Cava Skrevet 17. november 2011 #91 Del Skrevet 17. november 2011 Nei vet du hva nå syns jeg du er ego. Greit nok at svangerskap og fødsel er en større belastning for kvinnen men det betyr jo ikke at mannen ikke kan slite fordet. Skal han tvinge seg selv til å ha sex med deg mot sin vilje bare fordi du ikke skal føle deg ekkel? INGEN skal presses til sex om de ikke ønsker å ha sex. Da syns jeg han skal få lov å få tid på seg til å kunne se på underlivet til kvinnen som noe seksuelt eter han faktisk har sett det han har sett. Er ikke sikkert han synes du er ekkel, men at tanken på at det har kommet et barn derfra gjør at det blir vanskeligere for han å se på en kvinnes underliv som noe seksuelt på en stund. Hva er det mer du må gi og gi som du mener han bare tar? Jeg har da ikke sagt noen ting om å presse han til sex? hvor kom det fra? Og nå er det jo ikke alle som bokstavelig talt ser ungen komme ut av hullet, de fleste sitter oppe ved hodet til dama og alt de ser er ungen når den er ute. Sitter jo ikke å glor på hullet utvide seg centimeter for centimeter..... Jeg mener nå at man kan jo ikke vite hvordan man reagerer før man har prøvd. En førstegangspappa kan jo prøve? Og hvis det virkelig var så ille at han svimte av og kasta opp, så må han nå bare gå ut. Men jeg tror jeg hadde følt meg litt lei meg, og forlatt. Mannen skal liksom være den man er tryggest på av alle man har rundt seg, og når han da forsvinner hav har man igjen da. mamma, nei takk svigermor, ihvertfall ikke osv osv hadde blitt alene der inne da. Er glad min mann var der for meg når jeg trengte det mest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppa_ Skrevet 17. november 2011 #92 Del Skrevet 17. november 2011 Der tar du feil. pupper er til for begge deler. Melkekjertlene vi er født med er iallefall ment til å brukes til amming. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppa_ Skrevet 17. november 2011 #93 Del Skrevet 17. november 2011 Prøver du å påstå at unger som blir amma aldri gulper? Nevøen min blir amma og når han var helt liten rant det som en foss utav han. Kan du ikke lese? Det blir MER gulp av MME. Ingen har sagt at mm barn ikke gulper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 17. november 2011 #94 Del Skrevet 17. november 2011 Melkekjertlene vi er født med er iallefall ment til å brukes til amming. Og hvordan blir man gravid? Jo med sex. hvorfor tenner man på hverandre jo pga kroppsdeler. Jeg vet pupper er til for amming, men samtlige forskere vet også at de i tillegg er til for at mann skal tenne. Det er ikke uten grunn at menn tenner på pupper. Det er noe instinktivt som ligger bak det skal jeg si deg. Bare så det er sagt så er ikke jeg enig i at amming er ekkelt, im just saying. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 17. november 2011 #95 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Melkekjertlene vi er født med er iallefall ment til å brukes til amming. Ja. Men får å få noen å amme må mennene først ville ha sex med deg. Og der har puppene som kjent en utmerket funksjon... Vi skrev visst samtidig, Betty Endret 17. november 2011 av Flair Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #96 Del Skrevet 17. november 2011 Kan du ikke lese? Det blir MER gulp av MME. Ingen har sagt at mm barn ikke gulper signerer Nuppa_ ..... orker ikke skrive , er trøtt. men les innlegget før du svarer er du snill. :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 17. november 2011 #97 Del Skrevet 17. november 2011 Kan du ikke lese? Det blir MER gulp av MME. Ingen har sagt at mm barn ikke gulper So? likevel poengterer du at gulp er ekkelt. Selv om ungen gulper likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppa_ Skrevet 17. november 2011 #98 Del Skrevet 17. november 2011 Ja. Men får å få noen å amme må mennene først ville ha sex med deg. Og der har puppene som kjent en utmerket funksjon... Vi skrev visst samtidig, Betty Pupper er ikke avgjørende for om man får sex eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uAnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #99 Del Skrevet 17. november 2011 Puppene og underlivet mitt er til for at jeg skal kunne bruke pent undertøy, ikke for unger, aldri i verden. Det er bra andre jenter setter barn til verden så ikke populasjonen lider noen nød for at jeg holder meg langt unna reprodusering 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 17. november 2011 #100 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Pupper er ikke avgjørende for om man får sex eller ikke. De bidrar. Og hva vet du egentlig om det? Endret 17. november 2011 av BettyBoop28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå