Gå til innhold

Drømmen om en liten spire ❤


Gjest Adeline*Jouvin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje greit å komme seg på venteliste?? :) Er du heldig så blir du gravid før det er deres tur i køen :) Og om ikke så får dere proff hjelp :)

Har ei venninne med PCO som skal begynne på det etter slankeoperasjon.

Nå vet ikke jeg forskjellen på PCO og PCOS, men de har prøvd i MANGE år :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Kanskje greit å komme seg på venteliste?? :) Er du heldig så blir du gravid før det er deres tur i køen :) Og om ikke så får dere proff hjelp :)

Har ei venninne med PCO som skal begynne på det etter slankeoperasjon.

Nå vet ikke jeg forskjellen på PCO og PCOS, men de har prøvd i MANGE år :(

Ja... men er ikke det kjempe dyrt da? Søren altså.. dette suger skikkelig...

Tror det er noe cyster og litt forskjellig som er forskjellen? Ikke sikker selv :fnise:

En gigantisk klem til deg, Adeline!! :klemmer::hjerte:

Tusen takk, Nuttapia:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.. Alle i Norge har krav på 3 forsøk med ivf. Går det ikke på de 3 forsøkene må du betale for fler :)

Det suger skikkelig ja. Kan sende deg tusen klemmer, men vet ikke hvor mye det hjelper :(

Jeg så for meg at vi ALDRI kom til å få det til fordi kroppen min funka jo faen ikke. Var ganske langt nede på denne tid i fjor..

Men plutselig.. Så det er håp. Selv om det kan virke veldig lite akkuratt nå ;)

Men undersøk litt om prøverør.. Så er du på en måte forberedt på "worst case" :)

Sender en liten klem da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Hmmmm.... får forhøre meg litt med gynoen min da i allefall..

Denne TR`en var utrolig snodig. Ikke slik som jeg er vant med.. Nå er det liksom ingenting. Nada. Når jeg pleier å få TR, kommer det som regel masse.. og jeg kjenner det godt på kroppen. Men ikke nå. Bare litt stikk nederst i magan... nei, f*** heller, jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest roseduft

Leit å høre at det ikke gikk denne gangen heller.

Som Kakaoen sier, tillat deg selv å vær lei deg. Det gjør godt å ha en sørge dag og få det ut på den måten..

Jeg var så utrolig lei meg når tr dukket opp sisst, var overbevist om at alle tegn var graviditet! Jeg grein flere ganger, men så gikk det mye bedre dagen etter, og støtten fra sambo var gull verdt..

Vi klarer alltid komme oss over det og er klar for ny pp uansett neste gang, så hold ut og bevar motet, selv om det føles tungt og vanskelig akuratt nå.

Det er visst så mye som skal klaffe annet enn at el finner sted, og sædceller er inni det samme tid. Som kvalitet på alt, og at cellene faktisk skal finne frem og sammensmeltinga skal gå knirkefritt.. Og delinga etter det igjen.. :sukk: vi får holde sammen så godt vi kan denne prøvetida. Er ikke bare bare å være ufrivillig barnløs nei :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Leit å høre at det ikke gikk denne gangen heller.

Som Kakaoen sier, tillat deg selv å vær lei deg. Det gjør godt å ha en sørge dag og få det ut på den måten..

Jeg var så utrolig lei meg når tr dukket opp sisst, var overbevist om at alle tegn var graviditet! Jeg grein flere ganger, men så gikk det mye bedre dagen etter, og støtten fra sambo var gull verdt..

Vi klarer alltid komme oss over det og er klar for ny pp uansett neste gang, så hold ut og bevar motet, selv om det føles tungt og vanskelig akuratt nå.

Det er visst så mye som skal klaffe annet enn at el finner sted, og sædceller er inni det samme tid. Som kvalitet på alt, og at cellene faktisk skal finne frem og sammensmeltinga skal gå knirkefritt.. Og delinga etter det igjen.. :sukk: vi får holde sammen så godt vi kan denne prøvetida. Er ikke bare bare å være ufrivillig barnløs nei :klem:

Nei det er ikke så koselig å være konstant prøver, nei! Men jeg er faktisk ikke så lei meg som jeg ville vært for noen mnd siden. Har klart å distansere meg litt heldigvis. Jeg bare synes det er så rart..rett og slett. Spesielt denne blødningen jeg hadde i dag, men som ikke er her lenger. Beklager detaljer igjen, altså.. men jeg har aldri hatt den mengden med slim før som i dag. Har faktisk aldri hatt slim i det hele tatt :sjenert:

Får se i morgen, da.. om det dukker opp igjen. Skal uansett høre med gyno om jeg får komme innom på et lite visit om noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Nei det er ikke så koselig å være konstant prøver, nei! Men jeg er faktisk ikke så lei meg som jeg ville vært for noen mnd siden. Har klart å distansere meg litt heldigvis. Jeg bare synes det er så rart..rett og slett. Spesielt denne blødningen jeg hadde i dag, men som ikke er her lenger. Beklager detaljer igjen, altså.. men jeg har aldri hatt den mengden med slim før som i dag. Har faktisk aldri hatt slim i det hele tatt :sjenert:

Får se i morgen, da.. om det dukker opp igjen. Skal uansett høre med gyno om jeg får komme innom på et lite visit om noen dager.

Får håpe du får time til gyno og sjekket opp i alt fortløpende da :jepp:

Hvordan har denne syklusen vært..? Fri for pergo eller nor som helst? Hva blir neste steg i prøvingen deres..?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Tenkte å ringe henne i morgen den dag:)

Syklusen har vært full av vonde pupper, stikkinger og murringer i magen.. you know. The ush. Men jeg har gått på Letrozol enkel dose. Den kan man bruke hver mnd. siden den ikke er så "sterk" som pergo ! Og det liker jeg!

Neste steg blir en evt særprøve fra gubben og enda mer letrozol på undertegnede. Skal søren meg få det til! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsjda.. så kjedelig at det endte sånn! hadde virkelig troen på at det klaffet for dere denne mnd! ser du har samlet nytt mot og jeg heier på dere! :):duskedame: blir vel kjekt å høre hva gyno har å si! :)

sender deg mange klemmer! :):klem: ha en fortsatt fin kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest roseduft

Du har hvertfall eggløsning og det hele :) går du på Letrozol pga manglende el, lange sykluser?

Så gubben har ikke sjekket seg nei? .....det er nokk en god idé å finne utav om svømmerene hans er av god kvalitet ja :jepp:

Lykke til med å ringe gyno :) følger med i spenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Jeg går på letrozol pga manglende EL, ja:)

Nå skal jeg i allefall til legen før forestillingen og kjøpe letrozol. Tenkte også at jeg skulle stikke innom apoteket for å kjøpe hostesaft, type slimløsende! :fnise: Har hørt at det kan hjelpe :fnise: Tenkte også å kjøpe rød grapefrukt som jeg skal drikke frem til EL.

Haha... gjett om jeg føler meg litt gjøk når jeg skal bruke kjerringråd for å få en spire :fnise:

Men tenker at det er bedre å prøve det, i allefall. Siden det er noen det har klaffet for ved bruk av dette.

Jaja... Men funker det ikke denne gangen heller, skal gubben få sjekke seg:) Må bare prøve eeeen gang til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenta..

Jeg vil bare legge igjen et spor her, lenge siden jeg har gjort det nå. Jeg er fortsatt fast leser, selv om jeg ikke bidrar med noe.. Jeg krysser fingrene for at spiren snart sitter hos deg. Det er jo et ordentlig skritt i riktig retning at du nå har hatt en runde med EL.. Hvis den positive progresjonen fortsetter fremover blir det snart bare fryd og gammen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Adeline*Jouvin

Ahhh...ja.. håper bare det virkelig var EL :P Begynner å tro at det ikke funker til tider. Men den var nok positiv. Har sjekket den opp med mange andre tester på nettet :fnise:

Da er det de to SISTE forestillingene i morgen! OG bursdagen min! Kunne ikke fått en bedre gave enn aldri mer "Prosessen" :fnise: Begynner å bli ganske lei de samme rutinene, selvom det alltid skjer noe morsomt og nytt hver dag :fnise:

Så i morgen er det fest for klassen hvor vi skal feire at vi er ferdig! Det blir kjempe artig:) Forhåpentligvis siste gangen på en stund jeg kan drikke og hoye litt :)

Men nå må jeg få se til å få gjort noe litt fornuftig. Nei, hvem lurer jeg? Det kommer ikke til å skje noe fornuftig nå. Ikke fra min side i hvertfall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Da var det sødag og eksamensperioden begynner allerede i morgen! Så i dag skal jeg rydde og få litt orden på tingene her hjemme, før jeg skal sitte en hel uke å skrive oppgaver!

Nei, nå er det ikke lenge til juleferien, dere! :danse:

I dag er i allefall siste dagen med letrozol.... og jeg kjenner jeg er litt mer nervøs denne PP enn forrige :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Da var det sødag og eksamensperioden begynner allerede i morgen! Så i dag skal jeg rydde og få litt orden på tingene her hjemme, før jeg skal sitte en hel uke å skrive oppgaver!

Nei, nå er det ikke lenge til juleferien, dere! :danse:

I dag er i allefall siste dagen med letrozol.... og jeg kjenner jeg er litt mer nervøs denne PP enn forrige :sjenert:

Lykke til i eksamensperioden :)

Snart jul ja, en utrolig herlig høytid synes jeg :)

Hvorfor er du nervøs for denne pp? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Vet ikke helt hvorfor jeg er nervøs. Jeg er ikke nervøs, nærvøs.. bare litt...vet ikke. Tenker bare på hva som gjør at det ikke har gått de gangene jeg har hatt EL.. Det må jo være en grunn, liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...