Gå til innhold

Drømmen om en liten spire ❤


Gjest Adeline*Jouvin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Adeline*Jouvin

Tusen takk!

Da er jeg klart til å trosse regnet og dra til skolen for å gjøre meg klar. Skulle ønske jeg kunne sove lenger for en gang skyld, men det skjer ikke før neste helg. Akk ja..

Over til det mer interessante: Jeg har nå hatt ømme bryster i 13 dager (begynte ca rett etter el), har også som nevnt tidligere hatt stikkinger og menssmerter noen dager etter el, og veldig økt hvit tykk utflod :sjenert: I tillegg til å ha følt at jeg er litt... støl i magen.. uten å være støl...

Jeg vet at det kan være tegn, alt det der.. men jeg velger å overse det,jeg.. Selvfølgelig håper jeg... men jeg prøver å la vær... kanskje jeg ikke blir så skuffet når TR..... OM tr kommer, mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

en liten eventuell rettelse....mine to siste sykluser har vært på 33 dager. Nå er jeg på dag 34. Vet ikke helt hvorfor kalenderen har framskjøvet datoene..hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke ta en teeest???? Jeg føler jo sååå at det er noe her. Hvertfall med de symptomene, OG en dag på overtid :popcorn:

Masse masse lykke til idag :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er spennende ja :) Men føler alle bygger opp forventningene enormt nå. Håper ikke du føler enormt press??

Husker bare hvor skuffa jeg ble selv når jeg var sikker på at den satt, men fikk negativ test :(

Men håper jo du slipper skuffelsen ;)

Lykke til på premieren i kveld. Break a leg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VIl gjerne følge deg her :blomst:

leste igjenom de 15 første sidene av boken din, men nå er jeg så trøtt at jeg stuper :natti: Så jeg leser resten av den i morgen :ler: Håper du får en god natt søvn kjære deg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

God morgen, dere!

Haha... jeg synes dere er søte som synes dette er så spennende, jeg:) Jeg klarer selv ikke å tenke sånn på det. Jeg tør rett og slett ikke å teste, jeg :sjenert:

Er jo på dag 36 i syklusen nå.. men jeg tror fremdeles ikke på kroppen min..og brystene mine er ikke så ømme lenger uansett :fnise:

Nei..huff....synes dette er kjempe kjedelig.. vil teste, men vil ikke teste!!! AAARHHH!!!

Nå skal vi ha forestillinger for skoleklasser. Gleder meg til vi er ferdig og jeg kan få lov til å slappe litt av. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner godt at du er litt redd for å teste. Men uansett resultat så merka du jo på kroppen og EL testene at medisinene funker. Og det er jo noe positivt oppi det hele, uansett resultat :)

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Jeg skjønner godt at du er litt redd for å teste. Men uansett resultat så merka du jo på kroppen og EL testene at medisinene funker. Og det er jo noe positivt oppi det hele, uansett resultat :)

Lykke til :)

ja...men jeg er jo litt sånn som ikke tror på kroppen min lenger da. Sånn som i dag, feks, har jeg hatt litt menssmerter og hatt litt sting/stikk (vet ikke hvordan jeg skal forklare det) i magen og underlivet.

Da jeg var på toalettet rett før forestillingen da jeg trodde TR kanskje hadde kommet, var det en god del slim med blod:/ Hva er det som skjer, liksom? ahhh...

Edit: Skrvieleif

Endret av Adeline*Jouvin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Adeline*Jouvin

Herregud, altså....det er jo helt håpløst jo :sjenert:

Skjønner ikke hvorfor det ikke klaffet nå heller..selv om jeg tydligvis hadde EL... Skjønner det bare ikke.

Har holdt et øye med på hva kroppen har funnet på siden EL. og det har vært sinnsyke ømme pupper, litt menssmerter noen dager etter EL, en god del (mer enn vanlig) hvit utflod og smerter i korsryggen, og i dag, dette slimet med litt blod. (jaja... sorry for detaljene, blabla :fnise: ).... Jeg skjønner det bare ikke.. :bond::dry::frown::murvegg:

Og jo... tok en test i sted. Trenger vel ikke nevne at den var negativ... men der gjorde jeg det, gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig da :klemmer:

Er ikke lett å forstå seg på kroppen sin. Kjenner på skuffelsen..

Har mannen din blitt testa?? At han har supre svømmere??

Er jo ikke noe anna å gjøre enn å hive seg rundt en runde til med medisiner. Kanskje kroppen trenger litt tilvenning til et nytt liv med EL?

Tok du forresten blodprøve for å bekrefte at du hadde hatt EL??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Nei, jeg fikk ikke dratt til legen. Hadde så mye skole da. Men har heller aldri fått så sterk positiv el test heller da. Tenkte å ringe tilbake til gyno i morgen for å få en evt dobbel dose.

Får høre hva hun har å si da...uff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tillatt deg selv å være lei deg og trist i dag. Og se om hodet ditt klarer å tenke at imorgen er det en ny dag :) Dette går til slutt..

Er det en mulighet for at dere kan komme på venteliste for prøverør??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...