Gå til innhold

Drømmen om en liten spire ❤


Gjest Adeline*Jouvin

Anbefalte innlegg

Gjest Adeline*Jouvin

GRATULERER SÅ MASSE!!! Hehe, jeg begynte nesten å gråte når jeg leste at du har fått positiv test! Klump i halsen og våte øyer og greier... Lykke til! :gravid::hoppendeglad:

Hehe, tusen takk! Jeg begynte å gråte da jeg leste den første kommentaren etter jeg la ut bildene :fnise:

Men særiøst.. Det har enda ikke gått opp for meg.. jeg tror ikke på det , liksom.

Viste bildet til mamma i dag og hun fikk et mildt sjokk og begynte å klemme meg mens jeg spurte om det var en positiv test, noe hun mente det var :fnise:

Tester igjen i morgen, jeg. Så får vi se om det gir samme resultat :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest boblebrus

Hva ER det jeg ser?? :hoppe: Jeg har jo fulgt med på dagboken din lenge, så jeg ble skikkelig glad nå jeg også! :ler: Så utrolig morsomt, gratulerer så mye! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Tusen takk for alle gratulasjoner, jenter! Men må ærlig innrømme at det er skikkelig rart å lese dette. For jeg tror nemlig ikke på at det skjer. Men det er nok ikke unaturlig for de som har prøvd en stund.. Kommer til å tro på det hvis jeg får samme resultat med de to andre testene :sjenert:

Men hvis dette stemmer, så er jeg i allefall (beregnet utifra første dag i siste mens) 4+1 uke på vei...ca.

HVIS det stemmer da..

Skulle tro at det var mer tankekjør i topplokket enn det det er nå, egentlig. Har vært så trøtt i dag, at jeg ikke tenker på stort annet enn å ta kvelden <3

Ellers er brystene mine ømme og fæle, og har hatt litt.. hva skal jeg si..stråleing/stikking/iling i underlivet.. og litt svaaake murringer.

NY test i morgen i allefall! Oppdaterer dere da!

GOOOOOD

NATT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Ååååååå...så kjekt!!!! :) GRATULERER SÅ MYE!! :klem:

Testes selv endelig positivt for 4 dager siden, og kan fremdeles ikke tro det selv med 4 positive tester 4 dager på rad!

Håper spirene våre klamrer seg godt fast og at vi går en god tid i møte :hjerte:

Skal bli spennende å følge med deg videre!

God klem til deg, og god natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adeline! Hurra! Gratulerer! Endelig er det din tur!

Jeg følte jeg måtte inn å se fordi nå er det no, og jaggu var det det! Det er jo ikke tvil i havet om at den er positiv! P.O.S.I.T.I.V!!!!!!!! Hurra! :)

Endret av Orchideae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adeline*Jouvin

Hei! Tusen takk i gjen for alle gratulasjoner!! :)

I dag har jeg vært skikkelig trøtt. Var på besøk hos venninnen min som har termin på fredag, hvor jeg lå i sofaen mesteparten av tiden og holdt på å sovne :fnise:

Fikk sagt det til henne i dag, da. Hun fikk et stort sjokk da vi nettopp hadde snakket om det for 3 dager siden, hvor jeg sa at jeg ikke hadde særlig troen lengre....

Tok enda en test i dag da. Ikke bare graviditetstest, men også en eggløsningstest som ble knallpositiv med en gang. Først da har det gått litt opp for meg at dette faktisk skjer meg :fnise:

Men her er g.testen jeg tok i dag:

post-17276-0-90422400-1355940562_thumb.j

Ringte til gyno i dag, da og bestilte time til jeg kommer hjem. Da får jeg ta en ultralyd og greier. Da vil jeg også være i uke 8.

Nå bare krysser jeg fingrene på at den lille spiren inni der holder seg fast så godt den bare kan. Men jeg har troen på at det skjer. For hver dag som går er det 1 dag nærmere målet. Har jo vært gravid før. Mistet i uke 3, ca. Så jeg har jo ikke vært gravid "så" lenge før som jeg er nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Dette er så fortjent, kjære deg <3

Tusen takk :hug:

Jeg er fult klar over at det er tidlig å si det enda. Men jeg synes liksom at familien vår fortjener å få vite det på denne måten, i stedet for på sms eller over telefon. Mamma var helt enig da.. så jeg gjør som hun sier:)

Hun er ganske sikker også på at dette vil holde. Jeg bare har den følelsen. Rart. Men trygt. Men selvfølgelig; man vet jo aldri.

Svigermor begynte å grine da vi fortalte det da! Det var super skjønt. Satt der og var på gråten selv. Gubben gjorde det til en gjettelek :fnise:

Min eldste lillebror på 15 ville nesten ikke tro på meg npr jeg sa han skulle bli onkel, min yngste lillebror på 11 ble kjempe glad og fortstod at de ikke måtte si det til flere folk, og jeg forklarte hvorfor og sånn.

Og min far, som egentlig er en barsking, men en fløyelsmyk mann på innsiden ble ganske paff når jeg sa han skulle bli bestefar. Og når vi skulle gå, kunne jeg skimte et par tårer i øynene hans :sjenert:

Han er jo egentlig min stefar,da. MIn mor ble sammen med han da jeg var 12. Men han er som en far for meg og han kaller meg for sin datter når han snakker om meg. Han er en helt fantastisk mann :)

Så nå har vi altså sagt det til våre foreldre. Senere i julen skal jeg fortelle det til mormor og morfar som bare er i 60- årene, at de skal ble OLDEFORELDRE. Det er ganske sykt, altså. :fnise: Lurer på hvordan de kommer til å ta det. For min morfar har en tendens til å bli veldig faktabasert. Han kan finne på å si: Ja, men er du klar for dette da? Du vet det er slitsomt, du vet det er dyrt....osv. :fnise:

Alt det er jo sant, men vi er jo ikke 16 år. Vi vet jo hva det vil si å være foreldre. Eller ikke helt da. Man får det gjerne litt mer for seg når man først har blitt det, men ...dere skjønner :fnise:

Ja, dere.. det BLIR en test i morgen også. Bare så dere vet det :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Ja, endelig!! Men på en måte føles det ut som om jeg lurer de når jeg sier det. For jeg synes det er så rart selv :fnise:

Hadde en halvtimes prat med min mor i sted siden jeg har hatt noen litt vonde stikk ved skambeinet av og til når jeg står. Men utifra google og min mor så er det visst noe med livnmor og noen tråder? :fnise: livmortråder? Nei, nå husker jeg ikke helt. Men helt ufarlig. Det føles heller ikke farlig. Det er jo tross alt et par ting som er i ferd med å skje der inni, så litt stikk og aktivitet må en jo bare regne med :fnise:

Men da tar jeg endelig kvelden etter å ha gått rundt som en zombie i hele dag !

Elsker å sovezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

ZzZ :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, endelig!! Men på en måte føles det ut som om jeg lurer de når jeg sier det. For jeg synes det er så rart selv :fnise:

Hadde en halvtimes prat med min mor i sted siden jeg har hatt noen litt vonde stikk ved skambeinet av og til når jeg står. Men utifra google og min mor så er det visst noe med livnmor og noen tråder? :fnise: livmortråder? Nei, nå husker jeg ikke helt. Men helt ufarlig. Det føles heller ikke farlig. Det er jo tross alt et par ting som er i ferd med å skje der inni, så litt stikk og aktivitet må en jo bare regne med :fnise:

Men da tar jeg endelig kvelden etter å ha gått rundt som en zombie i hele dag !

Elsker å sovezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

ZzZ :hallo:

Ligamentsmerter :Nikke: Livmor er en stor muskel veitu, så nå jobber hu innherdig for å vokse og gjøre plass til lillebabyen din :rodmer:

Ikke strekk deg ut for fort, og krøk deg litt sammen hvis du skal nyse, det hjelper på vonde ligamentsmerter. :)

Sove hører absolutt til med i graviditeten :fnise:

Så sov godt, søte du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååå.. jeg er vekk fra forumet i 2 dager og da skjer det masse jo.

Gratulerer såååååå mye Adeline. Begynte å grine når jeg leste det. Skikkelig hormonella ;)

Blir en suuuuper jul dette. Nå må bare spira klore seg fast for alt det er verdt.

Gleder meg til å følge deg videre :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Ååååå.. jeg er vekk fra forumet i 2 dager og da skjer det masse jo.

Gratulerer såååååå mye Adeline. Begynte å grine når jeg leste det. Skikkelig hormonella ;)

Blir en suuuuper jul dette. Nå må bare spira klore seg fast for alt det er verdt.

Gleder meg til å følge deg videre :rodmer:

Hehe :) Tusen takk!

____________________

I morges var jeg våken klokken 05: ett eller annet. Jeg gikk opp på kjøkkenet og lagde meg noe mat og la meg ned i sofan og så på Shameless, tusslet ned i sengen igjen og sovnet klokken 7 til 10. For en gangs skyld er jeg faktisk ikke trøtt før klokken bikker 12! :fnise:

Puppene mine var helt forjæ*** når jeg våknet i dag!! Føles seriøst ut som om en elefant har tråkket på kun puppene mine. Lurte på om jeg skulle kjøpe meg en skikkelig deilig bh som støttet skikkelig...da ville jeg ALDRI tatt den av meg. For å gå uten BH er jo helt grusomt :fnise:

I dag reiser jeg forresten på en liten jentetur med min tante! Det blir en skikkelig edru tur for min del,selvfølgelig :fnise: Men vi skal få det ganske så koselig fordi om! Gleder meg!

Snakket også med en venninne i går som ville ha vinkveld etter jul! Mehe... jeg sa bare ja,jeg. Så får vi ta det der i fra :)

Men nå skal jeg løse litt kryssord før vi setter oss på toget:)

Vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Et lite spørsmål... Jeg har jo hatt mensmurringer en god stund nå, men fra i går av har det sluttet. Er det normalt at det slutter? Kanskje det kommer tilbake igjen?

Undrer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Adeline*Jouvin

Skal forresten kjøpe en test fra apoteket i dag... bare for å være ekstra teit :fnise: Synes det hele er ganske forvirrende,jeg!

Men jeg ser sånn på det. Sist jeg var gravid, mistet jeg ca i uke 3 eller noe. Og i dag er jeg ca 4+5. Så for hver dag som går er det èn dag lengre enn forrige gang. Har heller ikke hat noen skumle smerter. Men klarer fremdeles ikke tro på at testene viste positivt :sjenert:

Men om testen fra apoteket i dag blir positv, DA tror jeg kanskje at jeg tror på det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du kose deg på jentetur, Adeline! :jepp:

Her hos meg gikk murrungene opp og ned, og ble plutselig borte. nå er de tidvis tilbake igjen ;)

Puppevondten min sluttet litt etter 1.trim tror jeg, og puppene er ikke lenger vonde nå i det hele tatt, og de produserer råmelk.

Kos deg og slapp av :klemmer:

:strix: Du er gravid, søta :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...