CathrineMic Skrevet 4. november 2012 #701 Del Skrevet 4. november 2012 Deiligt å ligge i sengen hele dagen da Jeg lå også lenge i sengenm til 4 tiden eller noe sånt Det blir spennende å se om du hadde El da, selvom jeg er ganske sikker på det mtp testen Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 4. november 2012 #702 Del Skrevet 4. november 2012 Deilig med sløvedag! er enig med CathrineMic over her og tror nok du gar hatt el! men greit å være heelt sikker! ååå! dette er såå spennende Adeline! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 5. november 2012 #703 Del Skrevet 5. november 2012 Ja! Spennende er det! Nå skal jeg snart tusle til skolen! I dag får vi utlevert roller (forhåpentligvis) og jeg gleder meg! Elsker å jobbe med den regissøren vi har! Vi fikk et lite sjokk i går da vi innså at vi faktisk ikke har så mye penger som vi burde. Leiligheten vi bor i og alt som følger med koster mye mer enn det vi får inn på konto hver mnd. Og egentlig har vi kun 100 kroner til mat hver mnd, men siden vi har sparekonto har vi tatt fra den. Men nå minker det på den også. Så nå skal vi virkelig gå inn for å spare her! jeg har bursdag snart, da.. så da ønsker jeg meg penger. Enkelt og greit. Jeg vet i allefall at svigermor ikke vil at bursdagepengene skal brukes på noe annet enn hva jeg trenger (les:klær, interiør osv), men nå TRENGER vi penger til å overleve, liksom. Jeg gir blanke F i en genser. Det er ikke det jeg trenger Synes nå bursdagsbarnet kan få bruke pengene på akkurat det som trengs, jeg. Men vi skal alltids klare oss. Foreldrene til kjæresten er ekstremt hjelpsomme. De har hjulpet oss veldig mye i det siste. Så nå skal vi sette opp budjetter i hytt og pine. Og jeg, som er ELENDIG med penger, skal bare sette over stipendet mitt til kjæresten, slik at han kan forvalte de på best mulig måte Seriøst. Meg og penger? Dårlig kombo Gleder meg bare til han er ferdig å studere, slik at han kan få seg en god jobb og vi slipper å leve på firstprice produkter Vel, nå må jeg stikke! Vi skrives senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 5. november 2012 #704 Del Skrevet 5. november 2012 Ha en herlig dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 5. november 2012 #705 Del Skrevet 5. november 2012 Ha en herlig dag Den var ganske så herlig, takk! I dag fikk vi utdelt rollene! Jeg hadde ingen forhåpninger om hvilken rolle jeg ville ha, men regissøren ga meg en av de litt større kvinnelige rollene som er med i flere scener *litt stolt* Så nå har jeg endelig klart å lære meg replikkene til min første scene. Siden premiæren er allerede den 17.nov, er det bare til å stå på! Så jeg har faktisk akkurat kommet hjem fra skolen! Var der helt til 8 i dag... 11 timer, det.. Så når jeg skulle ta bussen hjem, fikk jeg helt panikk når jeg ikke fant kortet mitt i jakken, sprintet opp på butikken for å se om jeg hadde lagt det der, og kom på at jeg hadde lagt kortet mitt i sekken min. YEh.... og når jeg kom tilbake var bussen min kjørt. Og da var jeg ganske stresset Men jeg fikk en skikkelig merkelig følelse i magen da. Akkurat som menssmerter! Synes det var skikkelig rart. Men det fikk forholdsvis fort over. Besyndelig.. Nå ligger jeg i allefall under min varme dyne. Tenkte kanskje å lese litt mer i manuset. Men har litt lyst å se på en serie også! What to do... what to doooo... Vel, jeg kommer tilbake raskere enn lynet! ShallaBais! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 6. november 2012 #706 Del Skrevet 6. november 2012 Grattis med rolle Oooh, menssmerter ja! Kanskje det er noe som fester seg nedi der, Adeline?? Ca en uke etter EL nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 7. november 2012 #707 Del Skrevet 7. november 2012 Grattis med rolle Oooh, menssmerter ja! Kanskje det er noe som fester seg nedi der, Adeline?? Ca en uke etter EL nå? Ja, det var en veldig rar følelse, altså.. pleier liksom ikke å få det når jeg løper til vanlig. Jeg er vel ikke helt sikker på når EL egentlig var,da.. men hvis jeg fikk positiv test på fredag den 2.november, antar jeg at egget ble sluppet da? eller dagen etterpå? Meh.. .kanskje jeg er 5 dpo, da? kanskje 6? Kanskje 4? Ikke helt sikker jeg, altså! Ah! 11 timers skoledag for tiden! Opp klokken 6 hver morgen! Tør ikke komme for sent Jeg har en rolle som skal være veldig fysisk med hovedrollen. Egentlig skal det være masse kyssing og hopping i høyet Han som spiller hovedrollen er en herlig fyr. Han har kjæreste,da.. så han sa det at han helst ville slippe å kysse, hvis det var mulig. Og jeg kan være enig der. Man kan spille ømmhet og alt det der på mangen andre måter også. Det er på en måte litt mer spenning i det. Men med mindre regissøren sier at det absolutt er nødvendig, så gjør vi det ikke. Skal respektere sine medskuespillere Så i går, mens ALLE så på, skulle vi spiller scenen vår. Den scenen hvor vi skal brenne av lyst for hverandre. Ahhh.. det var litt pinlig å stå der, helt inntil ham, klå og stryke på alle kroppsdeler omtrent. Men samtidig er det teit å si at man ikke vil.. eller tør. Det er det som egentlig er litt deilig. Å bare hoppe ut i det, liksom. Jeg tror det kan bli gyslig bra, rett og slett. Det var ganske mye spenning i luften når vi holdt på og jeg føler at regissøren har god tro på oss. Men han jeg spiller mot er skikkeig høy i forhold til meg, som bare er 1.64. Så det er litt tidig. Blir sikkert mer tafsing i dag, for å si det sånn. Blir masse snakk om teateret nå for tiden.. men det er jo det jeg gjør hele dagen.. så noe annet ville vært et mirakel, egentlig. Kommer ikke hjem før 9-10 tiden på kvelden og får ikke tid til så mye før jeg legger meg og står opp grytidlig igjen. Men sånn er det! Og det er ganske gøy! Vel, jeg sjekker innom i morgen tidlig igjen! Dere må ha en herlig dag videre! For det skal jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 7. november 2012 #708 Del Skrevet 7. november 2012 Ja, det var en veldig rar følelse, altså.. pleier liksom ikke å få det når jeg løper til vanlig. Jeg er vel ikke helt sikker på når EL egentlig var,da.. men hvis jeg fikk positiv test på fredag den 2.november, antar jeg at egget ble sluppet da? eller dagen etterpå? Meh.. .kanskje jeg er 5 dpo, da? kanskje 6? Kanskje 4? Ikke helt sikker jeg, altså! Jupp, siden den ble hvit ganske fort etterpå, så hadde du nok EL 1. ell 2.nov, tror jeg Spennende!! Gøy med litt tafsing! Jeg tror ikke jeg hadde klart å tafse uten å fnise og bli rød, gitt Ha en herlig dag, og kos deg! Ikke tenk for mye på baby-ting Slapp av og lev livet som normalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 7. november 2012 #709 Del Skrevet 7. november 2012 Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 7. november 2012 #710 Del Skrevet 7. november 2012 Så spennende med skuespill da. Tror jeg hadde slitt med å holde meg alvorlig om jeg skulle klå på en anna en :gjeiper: Er dette et skuespill dere skal spille for publikum eller bare for noen spesielle?? Ble litt nysgjerig nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 7. november 2012 #711 Del Skrevet 7. november 2012 Så spennende med skuespill da. Tror jeg hadde slitt med å holde meg alvorlig om jeg skulle klå på en anna en :gjeiper: Er dette et skuespill dere skal spille for publikum eller bare for noen spesielle?? Ble litt nysgjerig nå Ja, det er dødsgøy! Man kan ikke annet enn å hoppe rett ut i det når regissøren først har satt deg i en rolle han vil se deg i, tenker jeg:) Det ble en del fnising fra oss begge første gangen. Men det blir nok bedre etterhvert. Man må tenke på at det skal være så troverdig som mulig Jeg storkoser meg i allefall! Vi skal spille for publikum,ja! Først er det kanskje litt studenter fra UiA, men folk utenifra kommer også. Skal ha forestillinger 2 ganger om dagen i en uke! Puh!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 7. november 2012 #712 Del Skrevet 7. november 2012 Hørtes spennende ut! Selv er jeg for sjenert til å drive med skuespill og rollespill Aldri likt å delta i underholdning å slik iforbindelse med skole, og ellers også..hehe.. Men godt du liker deg og koser deg! Kan tenkes at det blir litt fnising ja, men virker som dette er noe du trives veldig godt med og liker. Så kan tenke meg stykket deres er veldig bra Ha en fortsatt god kveld Spennende med deg i dpo-land da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 7. november 2012 #713 Del Skrevet 7. november 2012 Ja, det er dødsgøy! Man kan ikke annet enn å hoppe rett ut i det når regissøren først har satt deg i en rolle han vil se deg i, tenker jeg:) Det ble en del fnising fra oss begge første gangen. Men det blir nok bedre etterhvert. Man må tenke på at det skal være så troverdig som mulig Jeg storkoser meg i allefall! Vi skal spille for publikum,ja! Først er det kanskje litt studenter fra UiA, men folk utenifra kommer også. Skal ha forestillinger 2 ganger om dagen i en uke! Puh!! Oi så spennende da.. Når skal dere ha forestillinger?? Blir vel midt i nybaby tia mi kanskje, men ellers så hadde jeg vurdert å komme å se på deg. Spennende med noe alternativt som skjer i denne byen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 8. november 2012 #714 Del Skrevet 8. november 2012 Oi så spennende da.. Når skal dere ha forestillinger?? Blir vel midt i nybaby tia mi kanskje, men ellers så hadde jeg vurdert å komme å se på deg. Spennende med noe alternativt som skjer i denne byen Oi så spennende da.. Når skal dere ha forestillinger?? Blir vel midt i nybaby tia mi kanskje, men ellers så hadde jeg vurdert å komme å se på deg. Spennende med noe alternativt som skjer i denne byen Åh! Det hadde vært artig! Og litt skummelt, hehe! Vi skal ha premiere lørdag 17.november, faktisk:) Så det er ikke lenge igjen! Mener vi skal ha forestillinger hver dag fra da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 8. november 2012 #715 Del Skrevet 8. november 2012 Hørtes spennende ut! Selv er jeg for sjenert til å drive med skuespill og rollespill Aldri likt å delta i underholdning å slik iforbindelse med skole, og ellers også..hehe.. Men godt du liker deg og koser deg! Kan tenkes at det blir litt fnising ja, men virker som dette er noe du trives veldig godt med og liker. Så kan tenke meg stykket deres er veldig bra Ha en fortsatt god kveld Spennende med deg i dpo-land da! Nei, det er ikke for alle.. det har vi fått erfare et pag ganger allerede. To stykker som sluttet i oppsetningen. Den ene sluttet fordi han var lei av å bli hakket på. Men.... han gjorde heller ikke mye for å forbedre seg. Men ja, dette er noe jeg trives utrolig godt med. Det gjør liksom ingenting at vi er på skolen i 11 timer. Vi har det så gøy sammen uansett. Og det å stå på en scene med en så dyktig regissør er en drøm! Hehe! Jeg er SÅ glad jeg ikke er akademiker! Da hadde det tørnet helt for meg Føles ut som jeg er ny-forelsket, liksom! Ja...DPO-Land, ja! Dette er, som dere sikker skjønner den beste måten å tilbringe dpo-tiden sin på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 14. november 2012 #716 Del Skrevet 14. november 2012 hvordan går det her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 15. november 2012 #717 Del Skrevet 15. november 2012 Det lurer jeg også på? Dpo-land enda ? Hvordan går det med skuespillingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 16. november 2012 #718 Del Skrevet 16. november 2012 Hei, jenter! Er utrolig travelt for tiden! Har vært på skolen opptil 13 timer om dagen denne uken. Øving hele tiden. Og i dag var det generalprøve. Personlig er jeg ikke så veldig fornøyd. Men det gikk bedre enn øvingen tidligere i dag... Men får se på premieren i morgen om det bedrer seg litt! Er skikkelig sliten. Det skal være visst! Kalenderen min sier i allefall at det er 4 dager igjen til IKM... Har hatt ømme bryster kjempe lenge nå. Men det har jeg jo hatt før også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 16. november 2012 #719 Del Skrevet 16. november 2012 Oi, allerede er det premiere tid Tiden går aaaalt for fort Håper det blir bra Oooh, spennende Jeg håper det er en spire er på vei inni der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 16. november 2012 #720 Del Skrevet 16. november 2012 Masse lykke til på premieren imorra. Kunne godt tenkt meg å se på, men jeg skal kalve til tirsdag, så det passer litt dårlig :gjeiper: Gleder meg til videre oppdateringer fra deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå