Gå til innhold

Drømmen om en liten spire ❤

Gjest Adeline*Jouvin

Anbefalte innlegg

Gjest Adeline*Jouvin

Hehehe, fantastisk vittig! Vi får passe på å skive opp alle tomater vi kommer over :fnise:

Ja! For all del! Vil ikke at verden skal gå under før jeg har gått i pennalet :fnise:

I kveld har jeg vært hos min elskede venninne! Endelig! Vi bor ca 30 min fra hverandre så det er ikke alltid vi får

Sett hverandre :skravle:

Det var kjempe koselig! Er det èn person her i verden jeg ville hatt rundt meg for resten av livet, så er det denne damen!

Good times, good times!

Nå ligger jeg i sengen å venter på at mannebeinet skal komme seg inn på soverommet og opp i sengen! Liker ikke å ligge her alene :sjenert:

I morgen er det søndag.. Så da er jeg nødt til å gjøre noe produktivt. Hater søndager med mindre jeg føler jeg føler jeg har brukt dagen til noe! Det er noe med søndager, altså...

Og på mandag er det jobb.. Etter 11 dager fri.. Huff.. Begynner å bli lei av jobben... Og det er ikke braaa :sjenert:

Meeen, den tid, den sorg! Får bare bite i det sure eple (dog surt eple er ganske godt), og jobbe til mammaperm... Når den tid kommer, selvsagt :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest PurpleLady

Ååå, det er så godt med sånne venninner! De er gull verdt! Min er igjen i Oslo, så vi sees ikke så ofte lenger...

Hehe, jeg liker heller ikke å ligge alene... eller å legge meg til å sove før mannen gjør det :sjenert: For da våkner jeg uansett når han kommer inn... For han hvisker alltid høyt "PurpleLady, sover du???" :fnise: Han er jo søt og da!

Hva jobber du med? Og hvor lenge har du jobbet der? Det er så kjedelig når man er lei av jobben! Jeg er veldig heldig og har en jobb jeg trives godt i nå, men allikevel frister det innimellom å ringe og si at jeg er sjuk... selv om jeg aldri gjør det, for det har jeg ikke samvittighet til! Hehe. Du får holde ut Adeline*Jouvin! :heiajente: Forresten, jeg er enig med deg at sure epler smaker godt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Sant! Jeg maser alltid på gubben om at han må komme og legge seg :fnise: og han blir litt lei til tider...

Jeg jobber som kokk på en pizzarestaurant! Det er en helt grei jobb, siden jeg kun jobber på dagtid, og det er veldig godt miljø, men blir bare så lei til tider av å alltid STINKE pizza og av å bli skitten :sjenert:

Men jeg er litt den typen som kan bli fort lei, da.. Er ikke overbegeistret over rutiner og føler jeg har for mye potensiale til å bli noe her i livet annet enn èn i mengden.. :sjenert:

Drømmen min her i livet er jo å kunne jobbe selvstending, eller i det minste med noe jeg elsker. Mest av alt vil jeg jobbe på scenen! Sette opp revyer o.l. Ellers kunne jeg tenke meg å bli forfatter, fotograf.. Ja..

Men jeg aner jo ikke hvor jeg skal begynne! Verden er jo så stor! Hvor skal jeg gå? Jeg er skolelei av natur også :fnise:

:sjenert:

I dag våknet vi IGJEN alt for sent. Tenkte å dusje, men har ingen rene håndklær igjen :tristbla:

Men må finn en elle annen måte! For nå må jeg gå å stelle meg før mamma skal hente meg! Vi skal på julemarked på skolen til min yngste lillebror :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

:goodbye: Da var jeg kommet hjem fra en kjempe koselig julemesse med min mor! Har kjøpt hjemmelaget syltetøy, type bringebær og sjokoladeflarn! Åååh! Sistnevnte er så godt! Skal spare det til når det nærmer seg jul:)

Ellers, har jeg fått opp julestake/advendtstake, røde lys osv. Stilen min interiør-messig, er litt romantisk, men i juletiden, så går jeg rett på tradisjonelle ting. Lune farger:)

Nå sitter gubben i sofan ved siden av meg og skrver ferdig en innlevering. Det er i grunn ganske kjedelig rundt eksamensperiodene.. For vi "ser" så lite til hverandre da :sjenert:

I morgen er det som sagt jobb... Jeg må rett og slett bare manne meg opp og drite oppi og meg er lei eller ikke. Det finnes nå verre ting.. Kunne vært uten jobb...

Dessuten, så går tiden så fort uansett. Plutselig er det jul og så er det januar før vi vet ordet av det!

Men før det blir januar, skal jeg først vente å se om jeg får tante rød på besøk! Hun ventes 8. Desember!! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PurpleLady

Åh, det hørtes koselig ut med julemesse! Kjører du rødt nå i advent også, eller bytter du farger?

Vi får håpe at TR ikke dukker opp! Og lykke til på jobben i morra, prøv å tenke på ting du liker, i stedet for det du misliker, så blir dagen litt bedre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Åh, det hørtes koselig ut med julemesse! Kjører du rødt nå i advent også, eller bytter du farger?

Vi får håpe at TR ikke dukker opp! Og lykke til på jobben i morra, prøv å tenke på ting du liker, i stedet for det du misliker, så blir dagen litt bedre ;)

Takk! Skal gjøre mitt beste:)

Nei, jeg har egentlig ikke tenkt igjennom det.. Tror jeg bare beholder det jeg har og evt kjøper mer når vi kommer litt inn i desember:)

Krysser fingrene:)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adeline*Jouvin

Nå ligger jeg på sofan, som en eller annen slask! Har akkurat spist pizza fra Dolly og drukket bruuus, mens jeg ser på film. Har nesten ikke spist i dag, så nå føler jeg meg fæææl :gjeiper: For å si det enkelt, er pizzaen nesten borte! :sjenert:

Ellers ligger jeg å tenker på at jeg gjerne skulle trykket fast forward! Jeg vil hoppe over to uker og endelig få vite om jeg tester positivt eller negativt! Jeg prøver jo å la vær å tenke på det, men av og til begynner jeg å lure-om vi ikke traff blink denne gangen, når skjer det da? Og hvordan blir svangerskapet? Går det bra de første mnd? Æææ! Så mange tanker og så lite svar! :sjenert:

Jeg vil så gjerne fremover i livet, men samtidig vil jeg ikke være en som ikke lever i nuet!

Nei, nå ble jeg litt for tankefull, her jeg sitter.. Ligger.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Hei, boblebrus! ( skriver på iPhone og navnet ditt ble først boblerus og så boblebrud :fnise: )

Tenkte på deg i dag og lurte på hvor du hadde tatt veien! Får opp sånn "nytt innlegg"- greier når noen har skrevet nye innlegg i forumet.

Hadde ikke du en dagbok?

Haha, boblebrud! Kanskje det får være tittelen på bryllupsdagboka hvis kjæresten frir til meg en vakker dag :ler:

Joda, jeg har en dagbok. Men jeg slettet den forrige og opprettet ny, så her er linken på den nye :) Det er (som vanlig) masse tekst og tanker som kanskje ikke alltid er så interessant, men da vet du i allefall at jeg fremdeles har en dagbok :nigo:

Kjenner meg igjen i å være lei av jobben. Men tiden går fort, og det er jo bedre å ha en "drittjobb" enn å være arbeidsledig :)

Vi får krysse fingrene for at TR ikke dukker opp! Skjønner godt at det er masse tanker oppi hodet ditt, men du får prøve å fokusere på andre ting mens du venter (selv om det er lettere sagt enn gjort :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Takk for link! Skal besøke!

Ja... Nei... Den som sa at livet var en dans på roser må ha sniffet noe lugubert!

Sitter faktisk å hører på radion nå, der de snakker om å leve i nuet, faktisk! Og døden... :sjenert:

Men DET skal jeg inne begynne med nå :gjeiper:

Skal prøve mitt beste å slappe av! Er jo bare stress å ikke gjøre det. Og det gidder jeg ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Nå sitter jeg godt plantet i sofan, som vanlig! :fnise: Kjæresten min har kjøpt MELKESJOKOLADE til meg! Så er jeg fornøyd!

Ellers sitter jeg her å tenker og tenker og tenker på hvor inderlig glad jeg blir om testen viser positiv!

Mamma drømte at jeg viste henne en test som var positiv og at jeg gråt av glede :fnise: mest sannsynlig er det nok det som skjer, ja :rodmer:

Akk.... Åh! Vil teste NÅ, jo! NÅÅÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adeline*Jouvin

God morgen:)

Akkurat nå sitter jeg på legekontoret og venter på at mitt navn skal bli ropt opp. Har en time hos gynekologen i dag! Min første gang! Så jeg vil egentlig bare sjekke om alt er som det skal der nede siden jeg selv føler at jeg ikke har styr på hva som skjer der.

Sånn som i går, tenkte jeg: nei! Tenk hvis jeg ikke har en syklus på 28 dager! NB! Detaljert! "hvorfor har jeg den fargen på utfloden"?

Nei, jeg blir ikke klok på meg selv. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Håper det gikk bra hos gynekologen! Skal selv bestille en time etter jul (har heller aldri vært hos gyn før :sjenert: ), før eller siden må man jo bare. Og greit å sjekke at alt står bra til :)

Blir spennende når du skal teste! Jeg krysser fingrene og sender over masse babystøv! (er det ikke det disse prøverne sier? :fnise: ) Tenk så herlig hvis det har klaffet for dere allerede nå :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Adeline*Jouvin

Håper det gikk bra hos gynekologen! Skal selv bestille en time etter jul (har heller aldri vært hos gyn før :sjenert: ), før eller siden må man jo bare. Og greit å sjekke at alt står bra til :)

Blir spennende når du skal teste! Jeg krysser fingrene og sender over masse babystøv! (er det ikke det disse prøverne sier? :fnise: ) Tenk så herlig hvis det har klaffet for dere allerede nå :strix:

Det gikk ganske greit hos gyn:) var veldig ekkelt når hun "jekket" meg opp med sånn spect..something :sjenert:

Men eller så alt bra ut! Tok celleprøve og blodprøver også. Men det får jeg ikke svar på før om noen uker sikkert..

Hehe, babystøv ja! Har lest det rundtom så jeg tror det stemmer :fnise: Takk takk!

Åh! Jeg er så spent, skremt og alt det der! TENK om det klaffer... :rodmer:

__________________________________________________________________________________________I dag tidlig etter legebesøket dro jeg en tur på biblioteket og lånte tre bøker og to serier. Livet med Larkins og en annen jeg ikke husker navnet på.

Har begynt på den ene boken, som heter "stjerne, stjerne" og handler om et ektepar i Japan som giftet seg kun fordi foreldrene ville det.

De er verken forelsket eller intime, da han er homofil og hun er alkoholiker :fnise:

Det er en ganske artig bok, i grunn. Ikke for lang og ikke for kort. Men jeg begynner med den korteste boken. Den tredje er nemlig schvææær :gjeiper:

Etter biblioteket, dro jeg på cafè for å kjøpe frokost til meg og min tante, som jeg kjørte hjem til for å spise mens vi så på en film :)

Har vært skikkelig segen i hele dag, så da jeg kom hjem la jeg meg ned på sengen, dempet belysningen, tok radioen på volum 2 og la meg ned i sengen med et teppe for å lese den første boken. Og klokken 14:00 slukner jeg og våknet èn time senere etter å ha drømt at jeg plukket blomster i forskjellige hager :sjenert:

Deretter, kjørte jeg og fikk refundert beløpet for et vaffelgjern som var rævva og gikk på trening minuttet etter!

Jeg har altså trent i dag! Tenker at jeg vil bli i litt god form før en liten spire skal bo i meg :fnise:

Da jeg kom hjem, så jeg en episode av Hotel Cæsar og lagde blåbærpannekaker som var skuffende, da jeg kjøpte frossne blåbær slik at hele røren ble BLÅ! Så jeg kunne ikke se når pannekakene var godt nok stekt.

Nå er jeg tilbake i sengen igjen for å lese litt mer i boka mi:)

Jobb i morgen og på torsdag! Kjære Gud, la dagene få fort slik at det kan bli heeeelg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...