Gå til innhold

Dere som er sammen med FEITE folk..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Er så enig med ts.

FEITE folk er kvalme. Nasty. Selv veier jeg 120kg og er 190 høy. Har dog drevet med bodybuilding men det er en stund siden. Fortsatt er jeg så mandig som man kan bli, jævla bulldoser og sterk som faen.

Men liker ikke at jeg har fått litt ekkelt flesk på kroppen min. Feite folk har så nasty lathetsskap og egoisme. Feks, når jeg vet jeg ikke burde kjøper jeg en pose smash for å kose meg. Mens andre går ut og spiller fotball for å kose seg. Jeg åpner smashposen og putter en smash i munnen selv om jeg vet at jeg blir feitere til tross for at jeg vil ned i vekt. Det er en nasty selvmotsigelse og avstøtende egenskap.

Ja, hvorfor skulle jeg ikke innrømme det? Skal jeg sitte å kjeske på med flesk og late som om jeg er en av de uheldige som har dårlig forbrenning? Finnes ikke noe slikt, bare mennesker som innrømmer sine problemer for seg selv og de som unnskylder sin kost med at de ikke kan bli tynne og at alt er forutbestemt for at de skal bli feite.

Dessuten må jeg dusje hver jævla dag for å ikke stanke av svette, baller og annen faenskap. Det trengte jeg ikke da jeg var slank. Ja, det er normalt å dusje hver dag, men dersom en tynn person ikke dusjer på 2 dager begynner han ikke å STANKE alt fleskefaenskap. Han begynner kanskje istedenfor å bare lukte litt smått. Ting flesker på meg og jeg blir filleristet av å jogge pga alt flesket. DET ER EKKELT!

Men, siden jeg er så fuckings mandig og rå så får jeg pult nesten alle de damene jeg ønsker. Men, i mitt tilfelle er det min sjarm og personlighet de blir tiltrukket av, og ikke at jeg er slank og pen. Jeg har et pent ansikt og jeg er jævla macho i kroppen så sånn sett er jeg ikke en feit og ekkel ballongfaen men et mannfolk av karakter.

FEITE FOLK ER EKKELT OG SVETTETE OG NASTY.

Og siden jeg syntes dette har jeg bestemt meg for å begynne å trene igjen, fordi jeg ikke ønsker å være fuckings nasty!

Grunnen til at jeg banner og steiker litt og skriver som en udannet idiot er fordi jeg blir delvis pissed off av alle idiotene her inne som snakker om flesk som noe flott eller om at det er innsiden som betyr noe. For det stemmer ikke, det er ingen grunn til å miste så taket på viljestyrken at man bevisst flesker på seg kiloer og svettefaenskap. Det er bare ekkelt.

Ta ansvar som jeg gjør, inni dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

med mindre du kun har <15kg~ fettmasse ville jeg definert deg som feit også. :)

Anonym poster: e65bce2b85c7395037077e3baae2b63f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sanne__

Har dere sett den You tube videoen "Your man" med Josh Turner?

Hovedpersonene er jo slanke og nydelige men de tykke mørkhudete vi ser som tar seg en svingom er jammen meg også nydelige.

Og de gjør meg så glade....!!

Noe med mangfoldet og at man ikke kan være herre over følelsene sine.

Og jeg har selv sett at tykke personer som har slanket seg har fått en helt annen utstråling og ikke nødvendigvis alltid til det bedre.

Det er et tema som aldri kan bli ferdig reflektert og det finnes ingen fasit fordi vi endrer oss livet gjennom og det vi ikke likte igår kan bli hva vi etterstreber i morgen og de vi trodde vi kjente forstår ikke noe som helst.

Viktigst er det at vi er oss selv uavhengig av hva andre måtte mene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så enig med ts.

FEITE folk er kvalme. Nasty. Selv veier jeg 120kg og er 190 høy. Har dog drevet med bodybuilding men det er en stund siden. Fortsatt er jeg så mandig som man kan bli, jævla bulldoser og sterk som faen.

Men liker ikke at jeg har fått litt ekkelt flesk på kroppen min. Feite folk har så nasty lathetsskap og egoisme. Feks, når jeg vet jeg ikke burde kjøper jeg en pose smash for å kose meg. Mens andre går ut og spiller fotball for å kose seg. Jeg åpner smashposen og putter en smash i munnen selv om jeg vet at jeg blir feitere til tross for at jeg vil ned i vekt. Det er en nasty selvmotsigelse og avstøtende egenskap.

Ja, hvorfor skulle jeg ikke innrømme det? Skal jeg sitte å kjeske på med flesk og late som om jeg er en av de uheldige som har dårlig forbrenning? Finnes ikke noe slikt, bare mennesker som innrømmer sine problemer for seg selv og de som unnskylder sin kost med at de ikke kan bli tynne og at alt er forutbestemt for at de skal bli feite.

Dessuten må jeg dusje hver jævla dag for å ikke stanke av svette, baller og annen faenskap. Det trengte jeg ikke da jeg var slank. Ja, det er normalt å dusje hver dag, men dersom en tynn person ikke dusjer på 2 dager begynner han ikke å STANKE alt fleskefaenskap. Han begynner kanskje istedenfor å bare lukte litt smått. Ting flesker på meg og jeg blir filleristet av å jogge pga alt flesket. DET ER EKKELT!

Men, siden jeg er så fuckings mandig og rå så får jeg pult nesten alle de damene jeg ønsker. Men, i mitt tilfelle er det min sjarm og personlighet de blir tiltrukket av, og ikke at jeg er slank og pen. Jeg har et pent ansikt og jeg er jævla macho i kroppen så sånn sett er jeg ikke en feit og ekkel ballongfaen men et mannfolk av karakter.

FEITE FOLK ER EKKELT OG SVETTETE OG NASTY.

Og siden jeg syntes dette har jeg bestemt meg for å begynne å trene igjen, fordi jeg ikke ønsker å være fuckings nasty!

Grunnen til at jeg banner og steiker litt og skriver som en udannet idiot er fordi jeg blir delvis pissed off av alle idiotene her inne som snakker om flesk som noe flott eller om at det er innsiden som betyr noe. For det stemmer ikke, det er ingen grunn til å miste så taket på viljestyrken at man bevisst flesker på seg kiloer og svettefaenskap. Det er bare ekkelt.

Ta ansvar som jeg gjør, inni dere.

Du kan trene deg gul og blå,men du vil alltid være nasty.Hvorfor ? Pga måten du snakker om tykke folk.

Det er nasty det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så enig med ts.

FEITE folk er kvalme. Nasty. Selv veier jeg 120kg og er 190 høy. Har dog drevet med bodybuilding men det er en stund siden. Fortsatt er jeg så mandig som man kan bli, jævla bulldoser og sterk som faen.

Men liker ikke at jeg har fått litt ekkelt flesk på kroppen min. Feite folk har så nasty lathetsskap og egoisme. Feks, når jeg vet jeg ikke burde kjøper jeg en pose smash for å kose meg. Mens andre går ut og spiller fotball for å kose seg. Jeg åpner smashposen og putter en smash i munnen selv om jeg vet at jeg blir feitere til tross for at jeg vil ned i vekt. Det er en nasty selvmotsigelse og avstøtende egenskap.

Ja, hvorfor skulle jeg ikke innrømme det? Skal jeg sitte å kjeske på med flesk og late som om jeg er en av de uheldige som har dårlig forbrenning? Finnes ikke noe slikt, bare mennesker som innrømmer sine problemer for seg selv og de som unnskylder sin kost med at de ikke kan bli tynne og at alt er forutbestemt for at de skal bli feite.

Dessuten må jeg dusje hver jævla dag for å ikke stanke av svette, baller og annen faenskap. Det trengte jeg ikke da jeg var slank. Ja, det er normalt å dusje hver dag, men dersom en tynn person ikke dusjer på 2 dager begynner han ikke å STANKE alt fleskefaenskap. Han begynner kanskje istedenfor å bare lukte litt smått. Ting flesker på meg og jeg blir filleristet av å jogge pga alt flesket. DET ER EKKELT!

Men, siden jeg er så fuckings mandig og rå så får jeg pult nesten alle de damene jeg ønsker. Men, i mitt tilfelle er det min sjarm og personlighet de blir tiltrukket av, og ikke at jeg er slank og pen. Jeg har et pent ansikt og jeg er jævla macho i kroppen så sånn sett er jeg ikke en feit og ekkel ballongfaen men et mannfolk av karakter.

FEITE FOLK ER EKKELT OG SVETTETE OG NASTY.

Og siden jeg syntes dette har jeg bestemt meg for å begynne å trene igjen, fordi jeg ikke ønsker å være fuckings nasty!

Grunnen til at jeg banner og steiker litt og skriver som en udannet idiot er fordi jeg blir delvis pissed off av alle idiotene her inne som snakker om flesk som noe flott eller om at det er innsiden som betyr noe. For det stemmer ikke, det er ingen grunn til å miste så taket på viljestyrken at man bevisst flesker på seg kiloer og svettefaenskap. Det er bare ekkelt.

Ta ansvar som jeg gjør, inni dere.

Heihei trolleKalkun eller hva vi skal kalle deg! Blitt tjukk over natta? 😊 Den "sjarmen" klarer du ikke å kamuflere bak AB....

Anonym poster: b665478a62d1422a9973c75721a33b7e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Jeg skjønner det ikke selv, tror nok det dreier seg om at feite folk ikke for noe bedre.. Men det er jo til syvende og sist det indre som teller, selv om det høres klisjé ut. Jeg hadde aldri i mitt liv kunne vært sammen med en overvektig person, da jeg ikke finner feite mennesker tiltrekkende.

Tror også at mange assosierer feite mennesker med usunn livsstil, noe som rett og slett er av-støtende.

Anonym poster: 6a83b172cf1e5adac36174733e5e02cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Lite spørsmål som jeg lurer forferdelig mye på.

Dere som er sammen med FEITE folk, da mener jeg 100+ (på kvinner ihvertfall).. HVORFOR? Hva finner dere attraktivt med en sånn kropp?

Er fullt klar over at virkelig store damer og menn kan være hyggelige osv, men selv så kan jeg ikke skjønne hvordan en kan ha seg til å ha sex med en så overvektig person..? Er du veldig overvektig selv og kan ikke få bedre, eller hva er det?

Det er ikke ment fornærmende, jeg bare skjønner det ikke..

Hvorfor? Fordi jeg ikke har slike fordommer som det du har!

Anonym poster: 386c73e92d1683b3a68bf7a7f2d6ea8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...