Gå til innhold

Dere som er sammen med FEITE folk..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hm.. Lite spørsmål som jeg lurer forferdelig mye på.

Dere som er sammen med FEITE folk, da mener jeg 100+ (på kvinner ihvertfall).. HVORFOR? Hva finner dere attraktivt med en sånn kropp?

Er fullt klar over at virkelig store damer og menn kan være hyggelige osv, men selv så kan jeg ikke skjønne hvordan en kan ha seg til å ha sex med en så overvektig person..? Er du veldig overvektig selv og kan ikke få bedre, eller hva er det?

Det er ikke ment fornærmende, jeg bare skjønner det ikke..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han var ikke feit, men i øvre grense på bmi da vi møttes. Han koser seg med samboer så da gikk vekta opp til 120 kg. Ikke ok.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke den første som har stilt meg det spørsmålet :)

Jeg er ei veldig slank, markert og godt trent jente som setter hard fysisk aktivitet og trening høyt. Jeg har en fysisk aktiv jobb, og trener også på fritiden.

Kjæresten min er 190cm høy, veier rundt en 125kg, og er en del større enn meg kan man si, på alle måter. Likevel elsker jeg ham, finner ham tiltrekkende og utrolig sexy! Han er veldig pen å se på, maskulin, kjekk, absolutt ikke sånn barnslig feit i ansiktet, og godt bygget selv om det nå er mest fett da.

Så jo, jeg kunne sikkert fått, det som i dine øyne er, "bedre", og jeg er ikke feit selv. Men jeg elsker nå denne her da :)

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønnhet er ikke en objektiv størrelse. Du er opptatt av kropp, andre er mer opptatt av ansikt (og man kan jo ha et pent ansikt, selv om kroppen er overvektig) og andre igjen tenner ikke på kropp isolert sett, men på kroppen som sitter på et menneske med en personlighet som tiltrekker dem. Du kommer med en logisk feilslutning når du tror at alle fungerer som deg og at det må være en grunn (for eksempel at de er overvektige selv) til at de har en overvektig kjæreste.

TS her.. Det har du HELT rett i! Og DERFOR spør jeg, fordi jeg ikke er tankeleser og lurer faktisk på hva som driver personen som velger å være sammen med en veldig overvektig person :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Lite spørsmål som jeg lurer forferdelig mye på.

Dere som er sammen med FEITE folk, da mener jeg 100+ (på kvinner ihvertfall).. HVORFOR? Hva finner dere attraktivt med en sånn kropp?

Er fullt klar over at virkelig store damer og menn kan være hyggelige osv, men selv så kan jeg ikke skjønne hvordan en kan ha seg til å ha sex med en så overvektig person..? Er du veldig overvektig selv og kan ikke få bedre, eller hva er det?

Det er ikke ment fornærmende, jeg bare skjønner det ikke..

Du er ingen fett fettishist.

Jeg har en kamarat som liker damer som er skrapa, selv synes jeg normalvekt og lett overvekt er vakrere, og andre igjen legger mer skjønnhet på vektskåla.

Fint at folk er forskjellige, og tiltrekkes av forskjellige folk, for da slipper alle å slåss om den samme.

En annen sak er at kroppen til partner kan forandre seg med tiden, men det er ikke så viktig, når man først har blitt glad i ett menneske.

Min kjære har deilig kropp, og enda mer imponerende intellligens og personlighet. Jeg vet hvem jeg liker. Sånn er det bare.

Endret av I Grosny
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg bare skjønner det ikke..

Der har vi nok svaret på "problemstillingen" din: du skjønner det ikke. Overvektig partner er ikke et problem for en del av oss andre.
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke den første som har stilt meg det spørsmålet :)

Jeg er ei veldig slank, markert og godt trent jente som setter hard fysisk aktivitet og trening høyt. Jeg har en fysisk aktiv jobb, og trener også på fritiden.

Kjæresten min er 190cm høy, veier rundt en 125kg, og er en del større enn meg kan man si, på alle måter. Likevel elsker jeg ham, finner ham tiltrekkende og utrolig sexy! Han er veldig pen å se på, maskulin, kjekk, absolutt ikke sånn barnslig feit i ansiktet, og godt bygget selv om det nå er mest fett da.

Så jo, jeg kunne sikkert fått, det som i dine øyne er, "bedre", og jeg er ikke feit selv. Men jeg elsker nå denne her da :)

TS her.

Så koselig å høre.. :) Nå er han jo ganske høy da, men hva tiltrakk du deg av da dere møttes?

Jeg føler at menn kan se bedre ut som veldig overvektige.. De er ofte strammere og mindre valkete (ølmage-ish) enn overvektige kvinner.. Det er vel disse jeg er mest nysgjerrig på. Eller, mannen i forholdet. Nå en kvinne er overvektig så henger jo alt med strekkmerker og mere til.. Det skjønner jeg ikke at noen kan finne tiltrekkende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har vi nok svaret på "problemstillingen" din: du skjønner det ikke. Overvektig partner er ikke et problem for en del av oss andre.

TS her.

Overvektige er ikke et problem for meg overhodet, jeg bare lurer på HVA som tiltrekker den andre personen :)

Det er litt annerledes når personen var normal da de møttes, for man slutter jo ikke å elske en person fordi de legger på seg. Det skjønner jo jeg og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Så koselig å høre.. :) Nå er han jo ganske høy da, men hva tiltrakk du deg av da dere møttes?

Jeg føler at menn kan se bedre ut som veldig overvektige.. De er ofte strammere og mindre valkete (ølmage-ish) enn overvektige kvinner.. Det er vel disse jeg er mest nysgjerrig på. Eller, mannen i forholdet. Nå en kvinne er overvektig så henger jo alt med strekkmerker og mere til.. Det skjønner jeg ikke at noen kan finne tiltrekkende...

Jeg ble tiltrukket av at han var stor, kraftig, jeg liker de høye og sterke da for å si det sånn :) Så pratet vi litt sammen, og jeg ble interessert for real.

Må forresten skuffe deg og si at selv om jeg har en godt trent kropp, har jeg fortsatt strekkmerker. Og det har de aller fleste kvinner også, uansett form og farge. Det er fordi at kroppen vår utvikler seg fra en flat strek til en med former og kurver, og da hender det nå seg slik at det dukker opp noen spor og tegn her og der. :)

Jeg er ikke enig i at feite menn er penere enn feite kvinner, har sett begge deler som ikke var tiltrekkende i det hele tatt, og andre som var det.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.. Det har du HELT rett i! Og DERFOR spør jeg, fordi jeg ikke er tankeleser og lurer faktisk på hva som driver personen som velger å være sammen med en veldig overvektig person :)

Fy søren så provoserende! Jeg er ikke overvektig, ei heller er jeg i et forhold med noen som er overvektige, er ikke i et forhold i det hele tatt, men å skrive "hva som driver personen som velger å være sammen med en veldig overvektig person" syns jeg er drøyt. Høres ut som om du spør om hvorfor noen velger å være sammen med en dømt pedofil eller en kvinnemishandler. Overvektige mennesker er jo like gode mennesker som andre gode (slanke) mennesker.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overvektige er ikke et problem for meg overhodet, jeg bare lurer på HVA som tiltrekker den andre personen

Det er da ikke noe anderledes med overvektige personer og tynne. En blir tiltrukket av mennesket. Hele pakka. Jeg har vært sammen med flere og overvekt er ikke noe negativt.
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.. Det har du HELT rett i! Og DERFOR spør jeg, fordi jeg ikke er tankeleser og lurer faktisk på hva som driver personen som velger å være sammen med en veldig overvektig person :)

Men jeg tror ikke nødvendigvis du vil noe særlig godt svar på det, fordi det ikke er noe som "driver" sånne personer. De har bare et helt annet fokus enn deg. Jeg var dødsforelska i en fyr som var temmelig stor engang, og jeg tenkte ikke "hvorfor er jeg forelska i han her? Han er jo overvektig?" i det hele tatt. Jeg var forelska i ham på grunn av helt andre ting, ikke på grunn eller på tross av kroppen hans. Den var ikke engang med i betraktningene mine. Så hadde du spurt meg "hvorfor er du forelska i han som er så tjukk?", hadde jeg nok ikke skjønt spørsmålet ditt engang, fordi det har et helt annet fokus enn det jeg hadde. Jeg var forelska fordi han var utrolig morsom og omsorgsfull og fordi vi klikket bra, det var alt.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som sier at overvekt ikke er noe problem/negativt... Tenker dere egentlig før dere skriver? Naturligvis, estetisk sett har det ikke mye å si i utgangspunktet, da hvert enkelt individ har ulike preferanser. MEN, er dere klar over at overvekt er usunt og øker risikoen for mange ulike sykdommer? Er det turn-orn? Greit?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som sier at overvekt ikke er noe problem/negativt... Tenker dere egentlig før dere skriver? Naturligvis, estetisk sett har det ikke mye å si i utgangspunktet, da hvert enkelt individ har ulike preferanser. MEN, er dere klar over at overvekt er usunt og øker risikoen for mange ulike sykdommer? Er det turn-orn? Greit?

Skjerp deg da. Selvfølgelig er folk flest klar over alt sammen. Det vrimler av mennesker som ikke er perfekte her i verden og vi må også leve. Jeg syns det er mye mere trivelig å være sammen med en som er avslappet i forhold til mat og kropp, enn en bedreviter-pekefinger som har fettangst. Helt ærlig.
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble tiltrukket av at han var stor, kraftig, jeg liker de høye og sterke da for å si det sånn :) Så pratet vi litt sammen, og jeg ble interessert for real.

Må forresten skuffe deg og si at selv om jeg har en godt trent kropp, har jeg fortsatt strekkmerker. Og det har de aller fleste kvinner også, uansett form og farge. Det er fordi at kroppen vår utvikler seg fra en flat strek til en med former og kurver, og da hender det nå seg slik at det dukker opp noen spor og tegn her og der. :)

Jeg er ikke enig i at feite menn er penere enn feite kvinner, har sett begge deler som ikke var tiltrekkende i det hele tatt, og andre som var det.

TS her.

Kjenner meg igjen der, liker også høye MENN ;) Men har kanskje møtt en stor og overvektig MANN enda. Men skjønner absolutt hva du mener med å like mandige menn! :jepp: Så akkurat DET skjønner jeg! :)

Har strekkmerker jeg og, etter graviditet og såklart pubertet. Er ikke sylslank selv, men ikke sykelig overvektig.

Har aldri vært med en godt trent mann med 0 i fettprosent, bare så det er sagt, og jeg er heller ikke veldig glad i store muskler.. Så det er ikke sånn at jeg selv fisker etter den neste Calvin Klein-modellen akkurat!

Men hva med dere menn? Hva er tennende med å løfte på valker for å finne fram til godsakene...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når man er forelsket eller glad i noen, tenner man ofte på dem uavhengig av noen kilo ekstra eller ikke. Og for damer på 170 cm eller mer er ikke nødvendigvis 100 kg hårreisende fedme heller. Overvekt ja, men ikke avtennende fedme.

Jeg tenner ikke bare på kjæresten min rent visuelt, men også veldig på tanken om hva jeg kan gjøre med kroppen hans og hva hans kropp kan gjøre med min :rodmer: Er man glad i noen blir utseendet underordnet andre ting, og man kan tenne som bare det selv om partneren ikke er slank og passer idealet. Jeg er glad jeg ikke er så opphengt i utseende og vekt, for da får man jo større utvalg av potensielle sexpartnere. Skal man bare gå etter de slankeste blir det jo litt mer snevert, og man går kanskje glipp av både bra partnere og mye bra ONS-sex.

Men hver sin smak.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjerp deg da. Selvfølgelig er folk flest klar over alt sammen. Det vrimler av mennesker som ikke er perfekte her i verden og vi må også leve. Jeg syns det er mye mere trivelig å være sammen med en som er avslappet i forhold til mat og kropp, enn en bedreviter-pekefinger som har fettangst. Helt ærlig.

Det finnes jo en mellomting mellom å ha fettangst og å ha fedme da..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er forelsket eller glad i noen, tenner man ofte på dem uavhengig av noen kilo ekstra eller ikke. Og for damer på 170 cm eller mer er ikke nødvendigvis 100 kg hårreisende fedme heller. Overvekt ja, men ikke avtennende fedme.

Jeg tenner ikke bare på kjæresten min rent visuelt, men også veldig på tanken om hva jeg kan gjøre med kroppen hans og hva hans kropp kan gjøre med min :rodmer: Er man glad i noen blir utseendet underordnet andre ting, og man kan tenne som bare det selv om partneren ikke er slank og passer idealet. Jeg er glad jeg ikke er så opphengt i utseende og vekt, for da får man jo større utvalg av potensielle sexpartnere. Skal man bare gå etter de slankeste blir det jo litt mer snevert, og man går kanskje glipp av både bra partnere og mye bra ONS-sex.

Men hver sin smak.

100 kg og 170 ER hårreisende overvekt jo.. Det er 65 kg for mye på en normalt bygget kropp..

Og nå er det ikke snakk om et par kilo for mye.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahha ikke 65 kilo for mye såklart, jeg mente at en person på 170 skulle VEIE rundt 65 kg ;) altså er det 35kg overvekt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...