Gå til innhold

Dere som er sammen med FEITE folk..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ei venninne som er 160cm og veier rundt 105kg. Det synes jeg er for ille helsemessig, og ikke så veldig sexy heller. Hun har samboer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke sammen med en som er feit - men har behov for Å påpeke at folk er mer enn vekta si. Hvordan noen kan være sammen med mennesker som tenker så avstumpet at vekt alene ekskluderer fatter jeg derimot ikke.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er tennende med å løfte på valker for å finne fram til godsakene...?

Er det hovedformålet med å ha en kjæreste altså? Å få tak i "godsakene"? Jøss, for en trist måte å se på et menneske på. Jeg liker det som mennesket sender ut, væremåten og personligheten. Uansett hvordan min utvalgte ser ut, så liker jeg hele mennesket. Uansett hvor stort det mennesket er, så blir det tiltrekkende i mine øyne hvis jeg er forelsket og glad i vedkommende. Utseende betyr ikke mest.
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Overvektige er ikke et problem for meg overhodet, jeg bare lurer på HVA som tiltrekker den andre personen :)

Det er litt annerledes når personen var normal da de møttes, for man slutter jo ikke å elske en person fordi de legger på seg. Det skjønner jo jeg og :)

Da skjønner jeg ikke hvorfor du i ditt åpningsinnlegg må skrive FEITE og ikke tykke.

Det oser litt fedmehat

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke helt hva som er attraktivt med forhøyet risiko for tidlig død, en bråte sykdommer, strekkmerker, løshud, usunn livsstil, å være offer for diskriminering og latter.

Men kjærlighet er ikke rasjonelt - dessverre. Dessuten, hvis partneren man har hatt over lang, lang tid blir overvektig, blir man med denne partneren ut av vane.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt ved siden av ei feit kvinne i tjueårene på bussen i dag. Veide sikkert 90-100 kg. Kvinner skal få plass på et vanlig bussete. Det gjorde ikke hun. Ekkelt med den feite kroppen inntil min.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da skjønner jeg ikke hvorfor du i ditt åpningsinnlegg må skrive FEITE og ikke tykke.

Det oser litt fedmehat

Det er jeg helt enig med deg i. Å skrive "feit", er på lik linje med å skrive "nigger" når det gjelder mørkhudede mennesker. Det oser av den personens egentlige meninger om overvektige folk og den typen språk tar jeg sterk avstand fra.
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekkelt med den feite kroppen inntil min.

Veldig synd at hun ikke satt der lengre enn hun gjorde da.
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skjønner jeg ikke hvorfor du i ditt åpningsinnlegg må skrive FEITE og ikke tykke.

Det oser litt fedmehat

TS her.

Høhø, da beklager jeg virkelig ordvalget mitt :P Men poenget var at jeg ikke mener folk om er moderat overvektige personer med litt ekstra, former ect, men faktisk FEITE folk.

Hater absolutt ikke folk med fedme, men jeg klarer ikke selv å bli tiltrukket av det. Jeg tiltrekkes heller ikke av folk fra midtøsten eller svarte folk. Det er sånn det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høhø, da beklager jeg virkelig ordvalget mitt :P Men poenget var at jeg ikke mener folk om er moderat overvektige personer med litt ekstra, former ect, men faktisk FEITE folk.

Det er fremdeles ikke ok å kalle folk feite. Det er et skjellsord og veldig store mennesker er fremdeles "overvektige" de også. Har du ikke hørt om normal høflighet?
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Men hva med dere menn? Hva er tennende med å løfte på valker for å finne fram til godsakene...?

Jeg veier rundt 100 kg, men kjæresten må overhodet ikke løfte på valker for å finne godsakene. Det er litt gøy å se hvordan du prøver å fyre oppunder folk ved å bruke sånne overdrevne uttrykk :lur:

Til deg som nevnte helse: joda, noen er veldig opptatt av helse og man vil jo at partneren skal holde seg frisk og leve lenge. Men det er da mye som må tas hensyn til om man skal gå etter helsa på partneren. Da må man holde seg unna folk som røyker, drikker, råkjører, overtrener, spiser for mye rødt kjøtt eller stekt kjøtt, har dårlige tenner (kan gi hjertesykdom) eller rett og slett folk med dårlige gener.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fremdeles ikke ok å kalle folk feite. Det er et skjellsord og veldig store mennesker er fremdeles "overvektige" de også. Har du ikke hørt om normal høflighet?

Joda, det har jeg. Beklager om du følte deg truffet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier rundt 100 kg, men kjæresten må overhodet ikke løfte på valker for å finne godsakene. Det er litt gøy å se hvordan du prøver å fyre oppunder folk ved å bruke sånne overdrevne uttrykk :lur:

Til deg som nevnte helse: joda, noen er veldig opptatt av helse og man vil jo at partneren skal holde seg frisk og leve lenge. Men det er da mye som må tas hensyn til om man skal gå etter helsa på partneren. Da må man holde seg unna folk som røyker, drikker, råkjører, overtrener, spiser for mye rødt kjøtt eller stekt kjøtt, har dårlige tenner (kan gi hjertesykdom) eller rett og slett folk med dårlige gener.

Det går an å drikke alkohol nå og da, samtidig som det går an å ta en burger king nå og da. Alt med måte. Tviler på at noen ønsker å være samme med en alkoholiker heller, noe en person med fedme er, bare i mat-sammenheng (så lenge det ikke er snakk om medisiner, sykdom ect).

Hvorfor folk røyker eller velger å være sammen med en person som røyker er for meg et mysterium også. Kanskje fordi jeg synes røyk er veldig avtennende, og får meg til å spy av lukta. Litt sånn er det med virkelig overvektige også.. Avtennende for meg. Det betyr ikke at jeg ikke kan ha venner som er overvektige, men jeg kunne ikke tenke meg å være intim med dem. Det er jo veldig mye av et forhold som er viktig for meg ihvertfall. Og da mener jeg ikke bare sex.

Men det er jo bra at vi er forskjellige!! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, det har jeg. Beklager om du følte deg truffet :)

Truffet? Jeg liker ikke nedverdigende verbal mobbing av folk. Kanskje på tide å praktisere den høfligheten du har hørt om?
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt ved siden av ei feit kvinne i tjueårene på bussen i dag. Veide sikkert 90-100 kg. Kvinner skal få plass på et vanlig bussete. Det gjorde ikke hun. Ekkelt med den feite kroppen inntil min.

Ja huff, så ekkelt med feite kropper på over 90 kilo... :gjeiper: (hun på bildet i linken er 93 kilo og tar sikkert mer enn ett bussete ja... :roll: ).

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Lite spørsmål som jeg lurer forferdelig mye på.

Dere som er sammen med FEITE folk, da mener jeg 100+ (på kvinner ihvertfall).. HVORFOR? Hva finner dere attraktivt med en sånn kropp?

jeg bare skjønner det ikke..

Dere som er sammen med UINTELLIGENTE folk, HVORFOR? :roll:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja huff, så ekkelt med feite kropper på over 90 kilo... :gjeiper: (hun på bildet i linken er 93 kilo og tar sikkert mer enn ett bussete ja... :roll: ).

Det bildet dukker opp mange plasser der det diskuteres fedme og overvekt. Er det virkelig representativt for ei gjennomsnittelig jente på 93 kg? Har tre venninner som har vært 93 kg, og over for den del, og ingen av dem så slik ut da for å si det sånn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bildet var av ei smålubben jente, sett fra mitt ståsted. Ikke noe mere enn det. Vakker er hun. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke helt hva som er attraktivt med forhøyet risiko for tidlig død, en bråte sykdommer, strekkmerker, løshud, usunn livsstil, å være offer for diskriminering og latter.

Men kjærlighet er ikke rasjonelt - dessverre. Dessuten, hvis partneren man har hatt over lang, lang tid blir overvektig, blir man med denne partneren ut av vane.

Av vane ja.. Ikke av kjærlighet altså?! :huh:

For det er ingen andre som lever usunt heller nei? Finnes plenty av mennesker som lever usunt (har hørt om fete tynne mennesker? De som ser normale ut, men som har høy fettprosent, forkalkede årer osv?) Ikke alle som legger på seg like mye av det man spiser. Og noen blir overvektige av medisiner, arv osv.. Så fordi de blir diskriminert av andre, så kan ingen være sammen med dem? Snakk om å være egoistisk.. Men jeg ser greia med helserisiko osv. Men hvor ofte er det det eneste argumentet for å være sammen eller ikke med en person? Er iallefall ikke det som er avgjørende for meg!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier vel sikkert over 100kg nå og er 175cm høy. Tar ikke to busseter for å si det sånn. Klarer meg fint med bare ett flysete også, merkelig nok. Har det meste av den ekstra vekta rundt magen, men er absolutt ikke feit! Hvis grensa for å tenne på partneren går ved 100 kg og strekkmerker, er det nok mange som får sjokk etter dama har gått gravid.

Da jeg veide rundt 60kgvar jeg sykelig tynn, da jeg veide 75 var jeg tynn, da jeg veide 85 var jeg ved normalen.

Har gått opp de 20+ kiloene fordi jeg begynte på medsiner der en av bivirkningene er vektøkning. Hadde min kjære samboer blitt avtent av meg pga vekta, ville jeg gått fra ham. Jeg er nemlig mye, mye er enn tall på en vekt...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...