Gå til innhold

Hvor høy er du og hvor mye veier du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

180 og ønsker å veie 30 kg. Virker som at det er om å gjøre å være svært mager her. Deilig å se syk ut. Digg å ha sex med et beinrangel også.

Har folk her egentlig er forbuftig og sunt forhold til kropp? Setter dere jo helt syke mål.

Anonymkode: 67ba4...2d6

Confirmation bias. Du siler tydeligvis ut de som har svart at de veier over 100 kg, for jeg ser også at flere overvektige har svart. Ditt dårlige forsøk på sarkasme bidrar jo ikke til noe i denne tråden...

Anonymkode: ad546...047

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

170 cm, 63 kg. Ikke så mye muskler enda, hadde vært kjekt å komme opp mot 70 kg med muskeløkning.

Anonymkode: 3f3c1...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

170cm og 49kg. Jeg er fornøyd.

Anonymkode: 7b047...214

Du innser at du er alvorlig undervektig? Jeg har samme høyde og er noen få kilo lettere enn deg og jeg har diagnosen anoreksi. Jeg er såpass tynn st jeg sliter med helsa, orker ingenting, folk ser på meg at jeg ikke er frisk. Håper virkelig ikke du tror st 49 kg med din høyde er holdbart og sunt over tid. 

Har du gått ned i vekt med vilje? Alltid vært så tynn? 

Anonymkode: 7d88d...23b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyde, vekt... Alder burde også nevnes da man som regel legger på seg litt med alderen 😃

Og aav nysgjerrighet - dere som leser denne tråden: hvorfor?! Hva godt kommer det ut av å lese andres vekt? 

Anonymkode: 7d88d...23b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, så slanke dere er alle sammen. Jeg var 170cm og 65 kg. Fem år etter og tre barn er jeg 170 cm og 95 kg 🙈 burde ta grep, jeg vet det, men jeg orker ikke. 

Anonymkode: a9b0f...133

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne, 183 cm, varierer mellom 68-72 kg gjennom året (veier meg ikke veldig ofte). 

Fint det, ikke ønske om å gå ned noe. Har et ganske stort spenn på når jeg er fornøyd, så lenge jeg ligger mellom 60 og 75 så føler jeg at jeg ser kanonbra ut.

Anonymkode: aa33a...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

182 , vipper mellom 53 og 55 kg .

Anonymkode: 1789f...12e

Shit! Jeg er 163 og har samme vekt som deg. Dritfornøyd med vekta, kunne bare hatt litt strammere kropp. 

Definerer du deg selv som slank eller tynn? 

Anonymkode: 81072...0b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

166 høy, veier 50 kg. Og er 33 år gammel, siden noen spurte om det og. Har unger og.

Anonymkode: f4d5e...173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

180 og ønsker å veie 30 kg. Virker som at det er om å gjøre å være svært mager her. Deilig å se syk ut. Digg å ha sex med et beinrangel også.

Har folk her egentlig er forbuftig og sunt forhold til kropp? Setter dere jo helt syke mål.

Anonymkode: 67ba4...2d6

Var den til meg? Med en høyde på 180 er alt mellom 60-80 kg normalvektig. Jeg trives i den nedre enden av skalaen, særlig siden jeg genetisk lagrer fett på dobbelhaka og sideflesket. Noen kan være overvektige og fortsatt se smashing ut. Jeg er ikke en av dem.

Anonymkode: d254c...524

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Shit! Jeg er 163 og har samme vekt som deg. Dritfornøyd med vekta, kunne bare hatt litt strammere kropp. 

Definerer du deg selv som slank eller tynn? 

Anonymkode: 81072...0b1

Samme her. 164 cm og veier ca 53 kg. Får ofte høre at jeg er tynn, så en som er 20 cm høyere enn oss med samme vekten kan ikke se annet enn syltynn (og beklager, men også syk) ut. 

Anonymkode: c1efd...1a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frem til overgangsalderen, var jeg 1,73 og veide rundt 60-65. Stabil vekt i mange tiår. Kunne bruke klær som var 20 år gamle. 

Nå er jeg 83 😞 Midjen er borte. Har fått eplefasong. Digre pupper, stor mage. 

Anonymkode: 4adfd...bcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Shit! Jeg er 163 og har samme vekt som deg. Dritfornøyd med vekta, kunne bare hatt litt strammere kropp. 

Definerer du deg selv som slank eller tynn? 

Anonymkode: 81072...0b1

Jeg definerer meg som tynn. Slank er når man har former , men likevel nærmer seg tynn. Tynn er når beina synes 😛 på bilder ser jeg nesten anorektisk ut....kan være litt plagsomt når folk driver å konfronterer meg. 

Anonymkode: 1789f...12e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høyde, vekt... Alder burde også nevnes da man som regel legger på seg litt med alderen 😃

Og aav nysgjerrighet - dere som leser denne tråden: hvorfor?! Hva godt kommer det ut av å lese andres vekt? 

Anonymkode: 7d88d...23b

Hva kommer det ut av at du leser tråden med andres vekt, da, om det er så uinteressant for deg? For min del er det ikke noe annet enn tidsfordriv. Kjeder meg på en fredags kveld, og denne tråden er like interessant eller uinteressant enn andre tråder her inne.

Anonymkode: c1efd...1a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er 161 og 70 kilo for første gang i mitt liv.

Er 34, veide 52 da jeg var 14 (og like høy som i dag) men var allerede da godt i gang med å få stor mage.
Finnes ikke muskler på kroppen.

Vil tilbake til 52. Min mor er like høy som meg og veier mellom 45 og 50.

Anonymkode: 83fbf...c55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du innser at du er alvorlig undervektig? Jeg har samme høyde og er noen få kilo lettere enn deg og jeg har diagnosen anoreksi. Jeg er såpass tynn st jeg sliter med helsa, orker ingenting, folk ser på meg at jeg ikke er frisk. Håper virkelig ikke du tror st 49 kg med din høyde er holdbart og sunt over tid. 

Har du gått ned i vekt med vilje? Alltid vært så tynn? 

Anonymkode: 7d88d...23b

Jeg har også anoreksi.. gått ned mange kilo det siste året. skal i gang med behandling nå. Men helt ærlig, så er jeg jo fornøyd. Hodet mitt vil gå ned litt til, men vet at det er sykdommen.

Anonymkode: 7b047...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...