Gå til innhold

Hvor høy er du og hvor mye veier du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

167 og 88kg. Har begynt å jobbe med å komme meg under 70 og nærmest mulig 60kg. 37år og 3 barn.

Anonymkode: a37a4...802

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

180 og ønsker å veie 30 kg. Virker som at det er om å gjøre å være svært mager her. Deilig å se syk ut. Digg å ha sex med et beinrangel også.

Har folk her egentlig er forbuftig og sunt forhold til kropp? Setter dere jo helt syke mål.

Anonymkode: 67ba4...2d6

Syns de fleste her som ønsker å gå ned veier f.eks 70 kg også vil de ned til kanskje 65. Det er da ikke magert på noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du innser at du er alvorlig undervektig? Jeg har samme høyde og er noen få kilo lettere enn deg og jeg har diagnosen anoreksi. Jeg er såpass tynn st jeg sliter med helsa, orker ingenting, folk ser på meg at jeg ikke er frisk. Håper virkelig ikke du tror st 49 kg med din høyde er holdbart og sunt over tid. 

Har du gått ned i vekt med vilje? Alltid vært så tynn? 

Anonymkode: 7d88d...23b

En BMI på 17 indikerer ikke alvorlig undervekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Confirmation bias. Du siler tydeligvis ut de som har svart at de veier over 100 kg, for jeg ser også at flere overvektige har svart. Ditt dårlige forsøk på sarkasme bidrar jo ikke til noe i denne tråden...

Anonymkode: ad546...047

Nei, ikke confirmation bias. Jeg leste kun en håndfull svar, og det utvalget var overrepresentert av jenter med en veldig lav bmi.

Ser at det er folk med sunnere mål her også. 

Dumt utsagt av meg. Begynner å lure litt på om det er mange i dette forumet med vanskelig forhold til mat og eget utseende. Er ny her og tenkte jeg kunne få litt kloke råd og finne litt inspirasjon. Det ser heller ut som mange heier fram ekstreme forvandlinger, stor vektnedgang og idealiserer kropper som er svært magre.

 Peronlig fatter jeg ikke at det å ha en hengslete kropp er noe å ettertrakte. Det ser jo ikke sunt ut og er jo farlig. Blir man alvorlig syk, må man ha litt å gå på for å i det hele tatt overleve. Da tenker jeg kreft og autoimmune sykdommer osv.

Det er jo en grunn til at ekstremt tynne mennesker fryser veldig, får redusert fruktbarhet, blir beinskjøre, ser eldre ut enn de er, får dårlige negler og hår. Menn synes ikke det er noe godt å holde rundt en skranten kropp heller.

For de som ønsker en normalveltig kropp, bra! Men når jeg ser enkelte bilder her og en del mål folk setter seg, blir jeg skremt. Ikke er det antall kg det handler om heller. Det burde ikke være noe god guide når det gjelder lifsstilsendring.

Anonymkode: 67ba4...2d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo en grunn til at ekstremt tynne mennesker fryser veldig, får redusert fruktbarhet, blir beinskjøre, ser eldre ut enn de er, får dårlige negler og hår. Menn synes ikke det er noe godt å holde rundt en skranten kropp heller.

Jeg blir spurt om leg på polet, jeg blir gravid med en gang jeg ønsker, ja jeg fryser lett, og neglene og håret mitt er fantastiske. Håret er tykt, glansfullt og langt. Neglene er sterke og jeg kan spare de så lange jeg vil. Benskjørhet har jeg ikke sjekket, men sist jeg brakk noe var i tredjeklasse og da datt jeg på isen.

Mannen min elsker kroppen min!

Det lukter ganske mye misunnelse av innlegget ditt.

Anonymkode: f4d5e...173

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir spurt om leg på polet, jeg blir gravid med en gang jeg ønsker, ja jeg fryser lett, og neglene og håret mitt er fantastiske. Håret er tykt, glansfullt og langt. Neglene er sterke og jeg kan spare de så lange jeg vil. Benskjørhet har jeg ikke sjekket, men sist jeg brakk noe var i tredjeklasse og da datt jeg på isen.

Mannen min elsker kroppen min!

Det lukter ganske mye misunnelse av innlegget ditt.

Anonymkode: f4d5e...173

Da skal du nok være sånn. Noen er jo født med en spinkel ramme og sliter med å legge på seg.

Det å hige etter å være undervektig eller å holde vekten svært lav, det er ikke bra. Trodde epoken med anoreksi var litt over. 

Men, dette er ikke noe kampsak for min del. Folk er vel voksne nok til å passe på seg selv.

 

Anonymkode: 67ba4...2d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da skal du nok være sånn. Noen er jo født med en spinkel ramme og sliter med å legge på seg.

Det å hige etter å være undervektig eller å holde vekten svært lav, det er ikke bra. Trodde epoken med anoreksi var litt over. 

Men, dette er ikke noe kampsak for min del. Folk er vel voksne nok til å passe på seg selv.

 

Anonymkode: 67ba4...2d6

Det kan nok være at jeg skal være sånn ja. Jeg la på meg en del da jeg gikk på noe medisiner, og en del i svangerskapene (20 kg). Da jeg sluttet på medisiner gikk jeg sakte men sikkert ned igjen uten å endre kostholdet eller treningsmengde, samme etter svangerskap. Det bare renner av og stabiliserer seg på 48-52 kg. 166 høy.

Jeg er liten, petite, og jeg kan se på kroppen min objektivt sett. Jeg er ikke syltynn, men jeg er tynn. Når jeg ligger på 58kg+ så er jeg ikke komfortabel med egen kropp. Jeg er ikke feit eller lubben, jeg er normalvektig og sunn, men ikke komfortabel i egen kropp. Jeg gjør ingen tiltak eller slanking eller noe som helst for å holde meg på den vekten jeg er, jeg tror rett og slett kroppen min bare vil være den vekta.

Noen kommenterer at jeg er for tynn, men jeg ser ikke en for tynn kropp. Vet ikke høyden og vekten på Amalie Snøløs, men jeg ser vi har relativt like kropper, men hun er litt mer fit enn jeg er, hehe.

Anonymkode: f4d5e...173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da skal du nok være sånn. Noen er jo født med en spinkel ramme og sliter med å legge på seg.

Det å hige etter å være undervektig eller å holde vekten svært lav, det er ikke bra. Trodde epoken med anoreksi var litt over. 

Men, dette er ikke noe kampsak for min del. Folk er vel voksne nok til å passe på seg selv.

 

Anonymkode: 67ba4...2d6

Man får ikke anoreksi fordi det er in eller er en epoke.  Anoreksi er en sykdom og er ikke alltid knyttet til ønsket om å være tynn. Det er forskjell på å være tynn enten fordi man trener og bevisst spiser mindre eller fordi han er "naturlig" tynn og det å ha en alvorlig spiseforstyrrelse.  Mange kan ha perioder i livet (meg selv inkludert) som man er tynn uten at man er anorektisk av den grunn. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K 23

165 cm og 39 kg.

Er over en periode med alvorlig sykdom, så på vei opp. 

Anonymkode: ba426...685

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

177cm og veier 87kg. 

Har gått oppekstremt mye de siste årene pga. gått fra bulimi til kun overspising.. 

Veide 58kg i januar 2014 og 96kg i januar 2019...

Har heldigvis kommet til det punket at jeg har livslyst nok til å gjøre noe med det isteden for å dø. Har gått ned noen kilo de siste ukene og er motivert til å fortsette helt til jeg kommer til 66-58kg. 

Anonymkode: 75b4c...097

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

170 og 54 kg. Kroppen har forandret seg så mye etter at jeg kom ut av puberteten. Jeg pleide å ha former, men nå er jeg en liten søppeldunk som min familie vil kaste mat oppi selv om jeg er en som spiser 8-10 skjever hver dag i tillegg til middag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 9.2.2019 den 19.45, BearMama skrev:

Trodde ikke det var lov å oppgi vekt og høyde lenger her...?

Det ble plutselig lov igjen for 1-2 år siden, etter at det ikke var lov for ca 3 år siden.

Anonymkode: 0a30a...43b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

159 cm, veier 53,3.. ønsker å veie 47-48 kg

prøver å fjerne vekte så mye som mulig, kan jo si stolt at jeg har gått ned 4.7 kg siden sist (14. januar)

 

Så da er det bare å stå på :link:

Anonymkode: 914ef...6dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...