Gå til innhold

Eplegrønn`s kjernehus


Eplegrønn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

SYK... Snufs.. Men er jo egentlig den heldigste - har nemlig en mamma som er bedre enn best. Hun kom liksågodt og vasket huset, alle klærne og ryddet slik at vi fikk helg i huset. Hun er topp :D .

Tusen takk for hilsninger monja og Midnattsol! Skikkelig koselig her inne på kg - måtte faktisk sette på teletubbies nå slik at lillemor holdes opptatt mens jeg sjekker om det har skjedd noe :lol: . Syk hun også. Håper bare det går over snart slik at man får ordnet litt til jul i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mandag, Eplegrønn :D

Høres ut som du har litt å stri med. Håper du og tulla blir friske snart :)

Nå er det i allefall ikke lenge igjen til jul, og da må dere være friske asså :wink:

D :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Diva! :D Det er nok ikke så langt unna at jeg tørner nå - fortsatt er vi syke, og lillemor vil BARE ligge oppå meg. Til og med når hun skal sove! :( Er litt sliten, men kjenner at jeg bedres i alle fall, og tror at hun også snart blir frisk. Feberen er ikke like sterk i dag.

Skal prøve meg på en bytur i dag, også skal jeg kjøpe inn litt bakevarer. På tide å få litt julelukt i huset. Ungene lagde marsipankuler i går, så vi er i gang!!

:nisse::nisse::nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god-bedring klem til deg :klem:

Vi har begynnt med sykdom hjemme vi også nå, så jeg ser for meg noen fine dager fremover... Godt at vi blir friske til jul igjen da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte ikke jeg skulle skrive mere her inne før jeg ble helt frisk, for da kunne vi bare kalt den det råtne kjernehus - fullt av sørgmodig prat om depressive saker som garantert vil ta motet ifra deg :ler: . MEN. Jeg er nesten frisk nå, så da skal jeg slutte og neglisjere deg kjære huset mitt..

Flinkedagen i dag - masse gaver innkjøpt, og er godt i gang med bakinga. JUHuu... *tar mikrobølgen*

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte ikke jeg skulle skrive mere her inne før jeg ble helt frisk, for da kunne vi bare kalt den det råtne kjernehus - fullt av sørgmodig prat om depressive saker som garantert vil ta motet ifra deg :ler:

:lol: hihihi....

Men nå skal det sikkert bli bedre snart :D

Har klart å unngå den helt store epidemien hjemme, vi er jo bare meg og sambo og har ikke barn. Regner med at det er mye morro som er rundt å går i barnehager etc. :(

Håper dere blir friske snart og får noen hyggelige førjulsdager :D

Ha en god dag !

D :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Diva! :)

I dag måtte stikke den hersens fingeren i jorda og innse at vi ikke kan reise og besøke bestemor som bor 25 mil herifra denne helgen allikevel. Nå ble nemlig eldstegutten på 11 syk :( . Vi hadde gledet oss veldig, og spart en del gavehandling pga. at vi skulle dit, men nå får jeg bare stikke ned i byen her og gjøre meg ferdig.

Var kjempeflink i går - fikk vasket ut av veggseksjonen, og gjett om det trengtes! En halv søppelsekk med søppel :o . Masse papirer, utgåtte telefonkataloger, og småskit som samler seg - man tror man får bruk for det osv.. Godt å få det gjort.

I dag skal vi handle på polet, hente bilder hos fotografen, bake ei til tårnkake, quilte ferdig et sengeteppe som skal gies bort til jul, vaske alle juledukene og ellers får jeg kanskje tid til å rydde i gangen slik at det blir plass til de skoene vi faktisk bruker :D

Tudeldu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det hoper seg opp med ting og tang hos deg også? Merkelig det der. Skulle hatt en skikkelig "clutter clearing" og fått bort alt smårot.

Quilter du? Altså syr du lappeteknikk OG quilter for hånd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Midnattsol. Jeg syr lappeteknikk! :) Gikk kurs i høst, og synes det er kjempegøy! Er overhodet ikke en person som vanligvis er sånn kjempe-husmor, men dette er gøy! Det eneste er at det krever en del tid som jeg vanligvis ikke har så mye av, men mye bedre å sette seg ned å gjøre noe kreativt når man skal slappe av enn å bare sitte og glo i kassa..

Har fått gjort masse så langt i dag faktisk, men enda gjenstår litt. Skal faktisk unne meg en breezer i kveld hvis jeg har vært umåtelig flink. Litt sånn jul på forskudd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei eple...

Ser ut til at du kan møte julen med virkelig god samvittighet nå :D

Flink, flink...

Jeg kommer ikke til å ha tilgang til nettet på en stund, så jeg vil bare ønske deg en sykdomsfri jul og et godt og positivt nyttår!!

StOOr klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk forlenget sykemelding i dag - helt til uti neste år - heldigvis, så nå skal det rekreeres :D . Har en haug på størrelse med Galdhøpiggen med regninger som skal betales, men når det er gjort er det pinadø jul. Ja.

Synes det er så ufattelig hvor mye man kan få gjort uten å stresse! Har vært nødt til å konsentrere meg om ikke å stresse, og verden er en mye bedre plass å leve.

Enda noen dager til jul - småendring i tradisjonene i år iom. at vi skal pynte til jul litt tidligere enn normalt, men er sikker på at det vil bidra til at vi får det mye mye koseligere alle mann.

Det jeg gleder meg sånn aller mest til i år, er å pynte barna mine. Har bestilt kjole til dattera hos sydame, og jeg gleder meg som en unge til å se det ferdige produktet! :) Synes kjedene skulle skjerpe seg og selge finkjoler til barn i alle størrelser, og med litt bedre kvalitet enn hva som presenteres i dag.

Har faktisk hatt det så "travelt" at klær til meg selv har jeg ikke tenkt på før akkurat nå faktisk :lol: . Hmm. Trur det blir et dyp-dykk inni garderoben, for noe nytt har jeg ikke samvittighet til akkurat nå. Julegavene ble akkurat såpass altfor dyrt som alltid. Er håpløs sådan.

Taco i kveld. Yummi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Himmel og hav - glemte å takke for koselig melding Diva og *Meg*!!

TUSEN TAKK!! DERE GJØR DAGEN MIN MED KOSELIGE ORD OG HILSNINGER!

Klemmer fra meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hjemom en liten tur - på lørdag havnet vi på sykehus. Gutten min har kraftig lungebetennelse, og han blir kanskje utskrevet først i morgen lillejuleaften.. Ikke noe særlig - stakkars gutten min :( . God jul i kjernehuset i alle fall. Får snakkes en annen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei!

Kjempestilig tittel og koselig dagbok!

Håper du har hatt en fredfull og god jul og at sønnen din er frisk og rask igjen!!

Kos deg videre i romjula! :D

Klem fra fredslilja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...