Gå til innhold

SVANGER

Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Libero sin var knallfin syntes jeg! :jepp:

Vitus Apotek har også gratispakke.

Ha en god dag!

Takk, da har jeg bestilt disse to også! Blir mye produkter inn i hus da snart, veldig hendig!

37 uker idag, og igang med siste arbeidsdagene på jobb... Heller lite å gjøre sånt i innspurten, men greit nok det.

God form, men nedpress og sterk følelse av å måtte tisse konstant! Ubehagelig, så jeg kniper og kniper og kniper.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:tristbla: Opp 6 og lang dag på jobb gjorde at jeg mistet humøret mitt.. skikkelig trøtt og uttafor nå, og grinete! Forbanner det jækla regnet som pisker på ruta, så ekkelt!

Er nå igang med pakking av bagen også... hater å pakke! Usikker på hvilke klær jeg skal ta med til meg selv og baby, må uansett vente med mine klær (for de er i daglig bruk de få store, gravide klærne jeg har)

Gleder meg til permisjon nå ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at du er 37 uker på vei alt!! Det blir deilig med permisjon nå snart tenker jeg ja, og spesielt etter en sånn dag som i dag :klemmer:

Håper du får sovet greit ut i natt :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tristbla: Opp 6 og lang dag på jobb gjorde at jeg mistet humøret mitt.. skikkelig trøtt og uttafor nå, og grinete! Forbanner det jækla regnet som pisker på ruta, så ekkelt!

Er nå igang med pakking av bagen også... hater å pakke! Usikker på hvilke klær jeg skal ta med til meg selv og baby, må uansett vente med mine klær (for de er i daglig bruk de få store, gravide klærne jeg har)

Gleder meg til permisjon nå ja!!

Æsj, kjedelig med regn og pakking..!

Men hjelpes, 37 uker, og snart permisjon! Når går du i permisjon egentlig?

Jeg vil også være så langt på vei.. Flinka som har klart å jobbe helt ut ja :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for all støtten, jenter! :klemmer:

Fikk litt etterlengtet kos og hvile da sambo krøllet seg rundt meg i dobbeltsenga i går kveld :rodmer: Det hjalp på både kropp og sinn!

1 dag igjen på jobb nå! ;) Føles rart!

Er litt "stressa" med det som skal komme kjenner jeg, spent og forventningsfull. Håper det drøyer iallfall en uke, jeg må bli bittelitt klar først... hehe...

*pust rolig* Det går så bra så!!

Ellers håper jeg at hun har hodet ned fremdeles, blir bittelitt bekymret for det der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for all støtten, jenter! :klemmer:

Fikk litt etterlengtet kos og hvile da sambo krøllet seg rundt meg i dobbeltsenga i går kveld :rodmer: Det hjalp på både kropp og sinn!

1 dag igjen på jobb nå! ;) Føles rart!

Er litt "stressa" med det som skal komme kjenner jeg, spent og forventningsfull. Håper det drøyer iallfall en uke, jeg må bli bittelitt klar først... hehe...

*pust rolig* Det går så bra så!!

Ellers håper jeg at hun har hodet ned fremdeles, blir bittelitt bekymret for det der..

Må føles litt rart å straks gå ut i permisjon, men litt deilig også? :) Jeg har også begynt å tenke en del på det som snart skal skje og man sitter jo med mange og blandede følelser...

Har dere igjen mye før dere er skikkelig på plass i huset, eller begynner dere å komme godt i rute? :)

Dette gå bra, Pasjonsblomst! Også håper vi selvsagt at vesla di fortsatt ligger med hodet ned! :) Jeg fikk beskjed at lillegutt lå med hodet ned for en måned siden, og jeg merker ingen forskjell i bevegelsene så jeg velger å tro at han fortsatt er i samme posisjon og snart klar for landing! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasjonsblomst, gratulerer så mye med PERMISJON :)

Kjempeimponert over at du har jobbet og stått på hele veien! Nå får du nyte den siste tida (hvem vet når hun vil ut) og lade batteriene :)

Jeg tipper 27 april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIPPELISTE for når pasjonsfrukten :babyjente: fødes:

Unknown 27. april

Eirie 27. april

Lucky 30. april

Selma_ 1. mai

Alabama 2. mai

Flying 2. mai

Småkjekset 3. Mai

Termin= 4.mai 2012

Pusilus 5. mai

Ara 6. mai

Mr. Forlovede 8. mai

Haley 9. mai

Endret av Pasjonsblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppe for et lite nattemåltid etter manglende middag i går... ;)

Lå og tenkte litt på fødsel i senga, og gleder meg. Og fra en pupp pipler det litt melk... Nærmer seg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte nesten på om det hadde begynt å skje noe ettersom du hadde oppdatert så sent på natten/tidlig på morgnen! ;)

Har du skaffet deg sladris du da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn gjør puppene mine også! Godt å høre det er fler som "lekker". (Drømte om å amme her om dagen, våknet med våte iskalde pupper!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skrev opp 6. Herregud trodde du hadde gått opp 6 kg jeg!! :fnise: Litt mindre enn mine 12...

Allerede permisjon ja. Dette går fort! Jeg går ut til uka.. Wæh..

Jeg tipper 2. mai. Den datoen har jeg liksom fått for meg at jeg også skal føde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skrev opp 6. Herregud trodde du hadde gått opp 6 kg jeg!! :fnise: Litt mindre enn mine 12...

Allerede permisjon ja. Dette går fort! Jeg går ut til uka.. Wæh..

Jeg tipper 2. mai. Den datoen har jeg liksom fått for meg at jeg også skal føde..

Er svært usikker på når jeg selv tror jeg skal føde... tenkte i utgangspunktet ca 2 uker før termin, men begynner å moderere meg litt nå... får gruble litt mer på det.

har gått opp 10 kg, så heldigvis ikke så mye ekstra.. Håper det går greit å finne formen igjen etterpå.. eller "linjene" mener jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurte nesten på om det hadde begynt å skje noe ettersom du hadde oppdatert så sent på natten/tidlig på morgnen! ;)

Har du skaffet deg sladris du da? ;)

Stillingen som sladris er enda ledig, noen som er interessert? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ingen andre melder seg så kan jeg godt ta stillingen... :fnise: '

Men kanskje du kjenner noen her inne som gjerne vil? :) Som kjenner deg privat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ingen andre melder seg så kan jeg godt ta stillingen... :fnise: '

Men kanskje du kjenner noen her inne som gjerne vil? :) Som kjenner deg privat?

You`re hired! Dårlig betalt er det gitt,men du får jo nyheter først av alle da.. ;)

Endret av Pasjonsblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...