Gjest ms_kwang Skrevet 28. november 2011 #101 Skrevet 28. november 2011 JULA! eller ikke akkurat jula, men folk som får meg stresset...på kjøpe senteret f.eks SOTRE flokker med masse folk, roping og skriking overalt, kjefting og smelling fra kona til mannen nei, i år skal jeg ikke på kjøpesenteret i desember
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #102 Skrevet 28. november 2011 Folk som røyker inni busskur! Om du er røyker, vær så snill og la vær! Jeg har astma og allergi, og hoster og harker så fort noen tenner en sigarett, men ingen tar hintet. Av og til har jeg lyst å bare si fra hva jeg egentlig mener, men syns ikke det burde være nødvendig. 1
Gjest Jytte Skrevet 28. november 2011 #103 Skrevet 28. november 2011 Foreldre som lar barna sine sykle til skolen uten å lære dem elementære trafikkregler Det går ikke en dag uten at jeg havner i nesten-ulykker på sykkelstien ... pga skolebarn som kommer mot meg i full fart, på feil side og uten lykt. 1
Linvei Skrevet 28. november 2011 #104 Skrevet 28. november 2011 (endret) Mødre som ikke passer på barnevogna på bussen! MED BARNET I! Jeg ser det støtt og stadig, og ble bevisst på dette en dag jeg opplevde at barnevogna velta i en sving og ned i trappene til utgangen. Alle måtte av og bussen kjørte rett til sykehuset. Lurer fortsatt på om det gikk bra med ungen. Hele ansiktet var blodig! DAMER, hold fast i barnevogna! Endret 28. november 2011 av Linvei
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #105 Skrevet 28. november 2011 folk som snuser inne. Vet ikke om de innser det, men snuser lukter ganske sterkt, og det er lett å bli kvalm av lukta, spesielt om man sitter i en buss eller noe, hvor det er varmt og innestengt.
Mayah Skrevet 28. november 2011 #106 Skrevet 28. november 2011 Å dø på det samme fuckings stedet hver gang når jeg spiller Donkey Kong Diddy's Kong Quest Eller dette ned på helt latterlige steder eller "dø" på helt tullete måter! ... Er det som irriterer meg mest akkurat nå, iallefall. 1
Gjest Heloise Skrevet 28. november 2011 #107 Skrevet 28. november 2011 - Utesko inne. ARGH! - Folk som ikke gjør det de skal innen 30 min. - Nabobarna. Skrekk og gru. - Mannen som alltid lukter vondt på bussen. - Folk som alltid er seine til avtaler.
Gjest ms_kwang Skrevet 28. november 2011 #108 Skrevet 28. november 2011 Å dø på det samme fuckings stedet hver gang når jeg spiller Donkey Kong Diddy's Kong Quest Eller dette ned på helt latterlige steder eller "dø" på helt tullete måter! ... Er det som irriterer meg mest akkurat nå, iallefall. Om du skal begynne å nevne spill, så tror jeg at jeg har en laaaaaaaaang remse av ting som irriterer meg på WoW akkurat nå
Mayah Skrevet 28. november 2011 #110 Skrevet 28. november 2011 Om du skal begynne å nevne spill, så tror jeg at jeg har en laaaaaaaaang remse av ting som irriterer meg på WoW akkurat nå Hehe Enkelte spill krever seriøst tålmodighet!
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 28. november 2011 #111 Skrevet 28. november 2011 (endret) - Folk som kjører TETT opp i meg når jeg kjører fartsgrensen... - Små barn som bråker på restauranter. - Folk som sperrer veien på kjøpesenteret ved å gå i maks sakte fart; hvordan skal jeg komme meg forbi? - Samme med (spesielt eldre) som bestemmer seg for å ha sy-klubb MIDT i veien på senteret. - NSB. - Folk som mener teit disco/house-musikk er kremen av musikk. - De som alltid kommer for sent til avtaler. - Syklister som SYKLER over fotgjengeroverfeltet og forventer at jeg skal stoppe; jeg har ikke vikeplikt for deg om du ikke går av sykkelen! Er en haug med flere ting! edit; - SMATTING!! Ingenting skjærer mer i øra enn det. Endret 29. november 2011 av PrincessKiki
hilli Skrevet 29. november 2011 #112 Skrevet 29. november 2011 Som noen andre her nevnte så irriterer jeg meg over dårlig folkeskikk i offentlig rom, det fins tydeligvis ikke grenser for hva folk tillater seg av oppførsel, både bevisst og ubevisst. Jeg irriterer meg over forsidene til Dagbladet, og spesielt mye irriterer jeg meg over det nye torsdagsbilaget. Cupcakes irriterer meg voldsomt, ikke nok med at det er vonde kaker, men nå har de blitt både kosenavn og nips også. Når ble cupcakes en livsstil? Toro sin taco-kolleksjon irriterer meg også, det er så ekkelt. 1
She_Leiva Skrevet 29. november 2011 #113 Skrevet 29. november 2011 Jeg blir irritert av: - Mennesker som tar seg friheter og som ikke tenker på andre, men bare turer frem (hadde det vert meg så hadde jeg blitt skikkelig flau). - Når ting ikke går på det 100 000'de forsøket. - Når folk maser på meg og ikke skjønner at ett "nei" er ett "nei". - Når folk overkjører meg og ikke tar hensyn til hva jeg ønsker i en situasjon der jeg er involvert. - Når folk tar meg som en selvfølge. Er sikkert mye mer, for det skal ikke så mye til før jeg blir irritert, men det er langt mellom irritert og sint hos meg da.
She_Leiva Skrevet 29. november 2011 #114 Skrevet 29. november 2011 Mødre som ikke passer på barnevogna på bussen! MED BARNET I! Jeg ser det støtt og stadig, og ble bevisst på dette en dag jeg opplevde at barnevogna velta i en sving og ned i trappene til utgangen. Alle måtte av og bussen kjørte rett til sykehuset. Lurer fortsatt på om det gikk bra med ungen. Hele ansiktet var blodig! DAMER, hold fast i barnevogna! WTF!!!!! DET DÆR ble jeg Skikkelig sinna av!!!
Mayah Skrevet 29. november 2011 #115 Skrevet 29. november 2011 Som noen andre her nevnte så irriterer jeg meg over dårlig folkeskikk i offentlig rom, det fins tydeligvis ikke grenser for hva folk tillater seg av oppførsel, både bevisst og ubevisst. Toro sin taco-kolleksjon irriterer meg også, det er så ekkelt. Samme her! Det irriterer meg voldsomt når jeg for eksempel ser folk på bussen som legger de sølete støvlene sine på setet overfor seg eller når voksne mennesker i klassen min på høgskolen ligger med bena på bordet under en forelesning. Eller hvordan enkelte mennesker tror de har rett til oppføre seg mot butikkansatte, for eksempel. Og hva er greia med å la ALT smake taco? Vil jeg ha taco så spiser jeg taco, hvorfor skal lasagne smake taco?? 1
Rofl Skrevet 29. november 2011 #116 Skrevet 29. november 2011 Folk som ikke kan normal folkeskikk når de spiser. Er egentlig en ganske snill og rolig gutt men om folk smatter/slafser så går det rett i margen på meg :kjempesinna: Folk som skal ha syklubb rett ved en inngang eller utgang som da blir sperret. Folk som prøver å drepe alle rundt seg med paraplyen fordi de ikke følger med. 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #117 Skrevet 29. november 2011 Folk som ikke skjønner greia med rulletrappa og nekter å flytte seg når en har dårlig tid. Store grupper som stopper inne på Oslo city for å diskutere hvor de skal, dere står i veeeeien. Tenåringsgutter som presser seg på trikken når den stopper, så ingen får gått av. Når folk med barnevogn skal av trikken og ingen gidder å reise seg opp for å hjelpe til. De som snakker høyt i mobil på trikk/buss/t-bane Folk som rett og slett hindrer flyt i Oslo
Mayah Skrevet 29. november 2011 #118 Skrevet 29. november 2011 - Folk som kjører TETT opp i meg når jeg kjører fartsgrensen... Ååååh, kjenner blodet bruse bare jeg leser dette Jeg er ikke så utålmodig og hissig som jeg gir inntrykk av på denne tråden altså.
Gjest Taminka Skrevet 29. november 2011 #119 Skrevet 29. november 2011 Jeg irriterer meg over været hver eneste dag - jeg bare hater å bo på vestlandet. Regn og vind burde ikke gå sammen
Gjest imli Skrevet 29. november 2011 #120 Skrevet 29. november 2011 Eg blir irritert viss eg føler eg har gode argumenter i ein diskusjon, og diskusjonspartnar framleis ikkje meiner det same som eg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå