Gå til innhold

Hva blir du mest irritert av?

Fremhevede innlegg

Skrevet

- Folk som snakker med mat i munnen!! Æsj! Og dette er jo spesielt rundt måltider hvor vi alle spiser. Mister matlysten. Spesielt hvis man kan se maten :nei:

- Folk som drikker når de har mat i munnen. Æsj det og!

Det er vel det jeg blir mest irritert av, men finnes en del andre ting også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søvndrukne søndagsmorgener prekaffe, med ånde som gir veggene angstnevrose, med en umotivert steinharding, uten noen steder å gjøre av den, og som kjemper innbitt i mot, så jeg må tvinge strålen i skålen. :godnatt:

• Liker 3
Skrevet

Er dette noe du opplever ofte siden det er et irritasjonsmoment? :klo: Jeg har aldri opplevd at folk jeg omtrent ikke kjenner kommer uanmeldt på døra mi.

Det er ikke så ofte at lite kjente folk kommer, men det hender jo at folk kommer uanmeldt.

Jeg har også en kollega på jobben som sier han liker best å komme uanmeldt, fordi at hvis han ringer på forhånd så må folk alltid se om de kan eller ikke, og så blir det aldri noe av...

Heldigvis kommer han ikke til meg.

Gjest Hard Ride
Skrevet

Det er ikke så ofte at lite kjente folk kommer, men det hender jo at folk kommer uanmeldt.

Jeg har også en kollega på jobben som sier han liker best å komme uanmeldt, fordi at hvis han ringer på forhånd så må folk alltid se om de kan eller ikke, og så blir det aldri noe av...

Heldigvis kommer han ikke til meg.

ops, trykka anonym-knappen av gammel uvane

Skrevet

- Jeg synes det er ille når folk babler i et sett og ikke lar andre komme til. Kaklehøner som kakler verre en verst :daane:

- Idioter i trafikken som ikke tar hensyn og som kjører som de vil.

Da jeg lette etter en parkeringsplass i byen i går, så fant jeg endelig en ledig. jeg skulle til å kjøre inn, så kom det jammen meg en jævla dust å tok plassen min selv om jeg var der først! :kjefte: Var like før han kjørte inn i bilen min så jeg måtte jo nesten bråbremse. Jeg viste han fingeren og kjørte videre for å finne en ny plass. Makan!

- Venner som bryter avtaler gjentatte ganger.

- Frekke og uhøflige mennesker som ikke eier folkesikk i det hele tatt.

- Sladerkjerringer. Er nok av de på jobb.

- Når jeg ikke finner det jeg leter etter. Det er til å bli gal av.

• Liker 1
Skrevet
.

-hundeeiere som synes at det er helt greit at dyret hopper opp på meg for å "hilse". Da blir jeg skikkelig sur, for jeg vil IKKE ha den motbydelige hundelukten på klærne mine.

Helt enig i den. Og den hunden jeg tenker på, gir seg aldri heller. Den gnåler på deg etter at du har satt deg i sofaen også. Og hver gang du reiser deg.

Ellers irriterer det meg at enkelte venner ikke har skjønt det med gjensidig hygge og nytte. Selv om jeg ba om en tjeneste denne gangen så vet jeg at det vil være DIN tur til å trenge hjelp neste gang. Tenkt på det?

Og sjølsagt idioter i trafikken som tror bilen er et leketøy.

Gjest Raindrops
Skrevet

En bekjent som mener at det er en kjempegod idé å tvinge meg til å kline litt på byen, for så å bli sint på meg når jeg river meg løs og iskaldt minner idioten på at jeg har kjæreste. For da er jeg vist en prippen og sur kjerring.

Skrevet

- At han snorker

- At han bråker etter at sønnen vår har sovnet. Han slamrer med dører, mister ting i gulvet osv. Skikkelig klomsete, som ofte fører til at sønnen vår våkner.

- At han er altfor smart. Taper alltid i diskusjoner med han.

- Facebookere som har dramatiske statusere som f.eks "En viss person bør passe seg framover! At det er mulig!!!"

- Folk som alltid skal rakke ned på andre, men nekter for at de er sjalu når det er obvious.

- Mas, mas, mas..

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Dialekten kalles Ebonics

Ah, godt å vite.

Helt grusomt å høre på..

Gjest ms_kwang
Skrevet

Når *merk* Norske ungdommer/voksne ikke klarer å uttale en del norske ord, enten av latskap eller at de rett og slett ikke har lært seg -kj-ki-skj lydene "Idag skal jeg på sjino" " tenker å stikke en tur innom sjosken" "Skal jeg ha på meg kjørt idag?" "hvor lenge har vi skjørt?" lista er laaaang ;)

Eller Norske ungdommer som tar opp "pakkis" dialekta :fnise:

Jeg synes det bare høres dumt ut jeg :)

men men :P

Skrevet

Jeg blir irritert når folk maser på meg. Takler stress og mas veldig dårlig.

Gutter på byen som overhode ikke tar et hint og som ikke skjønner at nei er et nei! F.eks så slutt å mas hvis jeg sier "Nei, jeg vil ikke bli med deg på nash"

Skrevet

Eller Norske ungdommer som tar opp "pakkis" dialekta :fnise:

Det må være noe av det verste jeg hører! :blink:

Blir også ufattelig irritert av dramaqueens, som lage problemer og drama overalt. De setter alltid venner og bekjente opp mot hverandre, hvis de kjeder seg så bestemmer de seg for å ta alt du sier feil og vri på det til det ugjenkjennelige for å skape en krangel og de elsker å bli furtne og sure over alt, for så å oppføre seg som om ingenting har hendt neste gang man møtes. Hva er det med sånne mennesker...? :klo::murvegg:

• Liker 2
Gjest NozMonster
Skrevet

jeg irriterer meg noe voldsomt over at når bussene i oslo er fulle i rushtiden, så stopper folk rett innenfor døren! og bak dem så står det jo en bønsh av mennesker som også skal inn på bussen. erre muuuulig?? kan man ikke bare trekke innover, og langs midtgangene i bussen? så må bussjåføren snakke i høytaleren og be folk trekke innover- så tar et par-tre mennekser ett eller to steg, så må bussjåføren gjennta dette 29 ganger for at alle skal få plass :rasende:

Gjest Sunshine23
Skrevet (endret)

* Folk på bussen som setter poser/vesker i setet og ikke gidder å flytte på tingene sine når folk prøver å finne en ledig plass. Egoistisk.

* Hundeeiere som går tur med hunden uten bånd. Jeg er redd for store hunder! Ikke noe gøy.

* De som sniker i køer.

* Urettferdighet

* Grettne og sure mennesker.

* Når nettet klikker. :kjefte:

* Mennesker som skal hakke og kverulere på absolutt alt andre sier. Herregud.

Endret av Sunshine23
  • Liker 2
Skrevet

Folk uten utdannelse som hevder at det ikke er forskjell på de med og uten utdannelse.

Folk som skal bortforklare at alle overfallsvoldtekter gjøres "tilfeldigvis" av mørkhudete, og kommer drassende med teorier om at norske voldtar MYE mer, bare hjemme. Jeg har ikke blitt voldtatt selv, men hadde blitt så eitrende forbanna om jeg hadde møtt på sånne folk om jeg hadde opplevd det. 100% er av ikke-vestlig bakgrunn, men det er helt tilfeldig og media er garantert rasister fordi de påpeker dette.

Lavkarbo-folk, fordi de er så arrogante og driter i miljø og dyr med det kostholdet sitt.

Gjest ms_kwang
Skrevet

Folk uten utdannelse som hevder at det ikke er forskjell på de med og uten utdannelse.

Vel egentlig i den forrige jobben jeg hadde, eller Slakt av laks nordpå. Såvar det faktisk bare 3kr forskjell utdanning eller ei.:fnise:

men klart det er forskjell, er lettere å få seg jobb med en utdannelse :)

Skrevet

Naboer som ikke gidder å ta trappevasken.

Programlederne på Quiz Show på TV2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...