Gå til innhold

Hva blir du mest irritert av?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Richard Quest på CNN - freak show :haar: Det valpeprogrammet på NRK, lurer på hvorfor det ikke vises som barnetv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Negerdialekt"

Negerdialekt? :klo:

Skrevet (endret)

Mennesker som ikke lar andre snakke ferdig, og avbryter midt i samtalen. Er til å bli gal av..

å herregud jaa. enig. Hva faen er det med folk som avbryter andre MIDT i en setning? Det er bare frekt!

og folk som ikke SKJØNNER at jeg kan være venner med en person når de misliker den personen.... Jeg MÅ ikke BARE like de menneskene de liker....

Endret av otilie
Gjest badeand1
Skrevet

Negerdialekt? :klo:

Heh, ja vet ikke hva jeg skal kalle det, jeg.

Sånn negere snakker. Er noe spesielt ved det. Ikke alle da selvsagt.

Skrevet

Heh, ja vet ikke hva jeg skal kalle det, jeg.

Sånn negere snakker. Er noe spesielt ved det. Ikke alle da selvsagt.

Tenker du sånn typisk afroamerikansk ghetto-snakk, liksom? Sånn "yo bitches", aktig? :fnise:

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Nja, det og. :P

Er måten feks queeh latifah, snoop dogg, ja egentlig de fleste skuespillere/sangere som er negere, snakker på.

Ikke nødvendigvis ghetto, men de har en spesiell måte å snakke på hvertfall. aner ikke hvordan jeg skal forklare det. -_-

Edit: quen latifah var egentlig et dårlig eksempel.. men ja. :P

Endret av mortem
Skrevet

Haha, ja, tror jeg skjønner hva du mener. :fnise: Og ja, det er forsåvidt ganske irriterende!

Skrevet (endret)

Folk som klager på ting som skjer på facebook (det er jo bare å logge av, deaktivere seg etc...)

Chabby chic- stilen

Kassadamer/menn som kommenterer det du handler....arrgggghhhhh!

Endret av missLynch
  • Liker 1
Gjest Bomullsdott
Skrevet (endret)

Jeg blir irritert av mennesker som mener at absolutt alt i verden kan bevises og forklares med vitenskap, logikk og matematikk. Mennesker som mener man er dum fordi man tror på en eller annen høyere makt.

Jeg tror ikke på noen gud, men jeg tror på skjebnen, og jeg tror ikke alt i livet er tilfeldig og kan forklares med enkel matematikk. Jeg tror at uansett hvor mye man forsker på ulike ting, vil enkelte ting være utenfor menneskers fatteevne. Jeg tror det er noe der "ute" et sted vi ikke vet om. Noe vi kanskje ikke får vite om før vi dør.

Dette gir meg et håp til å leve. Å vite at jeg bare er her uten grunn, skal dø, også er alt over, det gir ingen mening for meg.

Jeg tror det er mer mellom himmel og jord enn hva vi vet. Jeg er kanskje ikke realistisk, men jeg irriterer meg over mennesker som mener jeg er dum fordi jeg mener dette. Mennesker som nekter for noe overnaturlig. Man kan ikke si at ting ikke fins så lenge de ikke kan motbevises.

Hvordan startet alt? Big Bang. Jaha, og HVORFOR startet big bang? Det må jo være en årsak til starten på det hele, mener jeg. Jeg tror ikke at alt bare har kommet ut av intet uten noen grunn, jeg syns det er usannsynlig.

Kanskje et rart irritasjonsmoment.

Endret av Bomullsdott
Skrevet

Er måten feks queeh latifah, snoop dogg, ja egentlig de fleste skuespillere/sangere som er negere, snakker på.

Ikke nødvendigvis ghetto, men de har en spesiell måte å snakke på hvertfall. aner ikke hvordan jeg skal forklare det. -_-

Gedigen avsporing, men, i spillet GTA San Andreas er hovedrolleinnehaveren afroamerikaner. Han brukte sånn slang hele tiden. Jeg endte opp med å prate litt sånn irl: ;)

Later, Homie! For sure!

(Kjempespill)

Skrevet

Folk som klager på ting som skjer på facebook (det er jo bare å logge av, deaktivere seg etc...)

Chabby chic- stilen

Kassadamer/menn som kommenterer det du handler....arrgggghhhhh!

Helt enig!!

En dag jeg handlet tamponger og sjokolade sa gutten i kassa "jaså, det er denne tiden av måneden ja.."

Jeg ble flau og forbanna på samme tid :kjempesinna:

• Liker 4
Skrevet

Helt enig!!

En dag jeg handlet tamponger og sjokolade sa gutten i kassa "jaså, det er denne tiden av måneden ja.."

Jeg ble flau og forbanna på samme tid :kjempesinna:

HAHAHAHHA :skratte:

• Liker 3
Skrevet

å herregud jaa. enig. Hva faen er det med folk som avbryter andre MIDT i en setning? Det er bare frekt!

og folk som ikke SKJØNNER at jeg kan være venner med en person når de misliker den personen.... Jeg MÅ ikke BARE like de menneskene de liker....

Enig. Det er sykt irriterende når folk avbryter.

Gjest Hard Ride
Skrevet

Mennesker som kommer på besøk uanmeldt!

Spesielt når det er en person jeg bare har møtt et par ganger, og så begrunner han besøket med "det er så lenge siden jeg har møtt deg".

Wtf mann, vi prater jo ALDRI sammen. Jeg kjenner deg bare fordi du er fetteren til romkameraten min!

/rant

• Liker 3
Gjest Hard Ride
Skrevet (endret)

Dialekten kalles Ebonics

Endret av Hard Ride
  • Liker 1
Skrevet

Det irriterer meg noe helt grenseløst at lyden på tv'n blir høyere i reklamepausene! Hadde jeg fått tak i den idioten som kom med den ideen..... :kjefte:

• Liker 9
Skrevet

Det irriterer meg noe helt grenseløst at lyden på tv'n blir høyere i reklamepausene! Hadde jeg fått tak i den idioten som kom med den ideen..... :kjefte:

:jepp: Jeg boikotter konsekvent produkter som rister lamper og nips av TV-en.

• Liker 2
Skrevet

Mennesker som kommer på besøk uanmeldt!

Spesielt når det er en person jeg bare har møtt et par ganger, og så begrunner han besøket med "det er så lenge siden jeg har møtt deg".

Wtf mann, vi prater jo ALDRI sammen. Jeg kjenner deg bare fordi du er fetteren til romkameraten min!

/rant

Er dette noe du opplever ofte siden det er et irritasjonsmoment? :klo: Jeg har aldri opplevd at folk jeg omtrent ikke kjenner kommer uanmeldt på døra mi.

Gjest hogwash
Skrevet

Urettferdighet, derfor blir jeg dessverre ofte irritert :sukk:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...