Gå til innhold

Hva blir du mest irritert av?

Fremhevede innlegg

Gjest ms_kwang
Skrevet

Som overskriften sier.

Hva blir du mest irritert av? Samboer som ikke skifter sokker, lar lys stå på, eller rett og slett slenger klær på gulvet, eller irriterer du deg over bikkja til naboen som alltid går i hagen din, eller rett og slett "superhappy" personer, når du selv har en dårlig dag?

Vel, for meg så blir jeg irritert over.

Hmm, når samboeren min ikke gidder å rydde opp på kjøkkenet når hun har laget mat -.-

Å lar skall/matrester, papir,søppel ligge strødd på benkene, er ikke så kos å lage mat selv da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At han ikke klipper nesehårene

At han drikker for mye Cola

At han heller ville spist junk fremfor skikkelig middag

At han ikke spiser fisk og skalldyr og generelt er dritsær i matveien.

At han ikke kjøper seg nye klær oftere.

At han ikke farger håret for å skjule de grå, gjorde det før.

At han har sluttet å trene styrke.

At han har ofte dålig ånde fordi han snuser mye, bruker heller aldri tanntråd eller munnskyll...

• Liker 1
Gjest ms_kwang
Skrevet

At han ikke klipper nesehårene

At han drikker for mye Cola

At han heller ville spist junk fremfor skikkelig middag

At han ikke spiser fisk og skalldyr og generelt er dritsær i matveien.

At han ikke kjøper seg nye klær oftere.

At han ikke farger håret for å skjule de grå, gjorde det før.

At han har sluttet å trene styrke.

At han har ofte dålig ånde fordi han snuser mye, bruker heller aldri tanntråd eller munnskyll...

Uffda, det var litt mye det xD

Men hvorfor klippe nesehårene, de kan jo være sjarmerende på sin måte? :fnise:

(så fremst det ikke ser ut som 2 store edderkopper,som nesten kravler ut av nesa)

Skrevet (endret)

Han har veldig mørke litt lange nesehår og litt lange nesebor. De syns! Han er ganske forfengelig ellers, merkelig. Har hintet om det til han før men.. Det tar jo bare 1 minutt å gjøre. Han stusser brynene sine, men glemmer nesehår.

Endret av Liquorice
Gjest ms_kwang
Skrevet

Hmm oh mer:

Jeg blir også irritert av:

-Gruppeinvitasjoner,events, spill og dritt fra Facebook.

-Klagestatuser på facebook

-"Jeg er så lei meg </3" statuser på facebook

-"Idag har jeg spist,drikket, tar en øl, ser på TV" statuser på facebook.

-"Om jeg får x antall liker,så skal jeg gjøre det og det" på facebook.

-"trykk like om du liker meg, send post om du vil ligge med meg osv" på Facebook.

-"Hvilken skala er jeg?" -på facebook.

osv, finnes så mange utallige irriterende statuser på facebook, jeg sletter snart kontoen min! xD

MEN.

Jeg prøvde det engang, å da fikk jeg sms fra noen venner " hvorfor i H har du slettet meg?? er vi ikke venner mer eller!?" det irriterer meg også! -.-

Skrevet

Jeg kan ikke se for meg noe som kan gjøre nesehår sjarmerende :fnise:

Gjest ms_kwang
Skrevet

Han har veldig mørke litt lange nesehår og litt lange nesebor. De syns! Han er ganske forfengelig ellers, merkelig. Har hintet om det til han før men.. Det tar jo bare 1 minutt å gjøre. Han stusser brynene sine, men glemmer nesehår.

Du får hente frem en lighter å brenne litt nesehår mens han sover da :fnise:

Nei huff, det må gjøre vondt!

Hmm stusser bryn, men glemmer nesehår, burde jo egentlig vært omvendt? :fnise:

Gjest Cecilia L
Skrevet

Folk som ikke viser normal folkeskikk i det offentlige rom. Som f.eks ikke nikker til takk når jeg holder opp døra for de, som ikke flytter seg når jeg skal gå av bussen. Osv. Listen er lang. Blir kjempeglad når noen faktisk smiler og sier takk når jeg hjelper de av bussen med barnevogn!

• Liker 4
Skrevet

Folk som kjører i 40 i 60 sonen:-)

• Liker 5
Gjest Nuppdupp
Skrevet

hmmm det er ikke mye. eneste er vel mas. hva som gjør meg forbanna er noe annet :gjeiper: men det er verre ting

Skrevet

- folk som dømmer folk for man blir kjent!

Hvis det er det indre som teller, så skjønner jeg ikke hvorfor folk skal dømme f.eks. ei jente som kler seg litt utfordrende for ei hore. Eller en gutt som er metroseksuell for homofil! O.s.v...

- Folk som ikke viser folkeskikk.

- Folk som tror de er så mye bedre enn alle andre.

• Liker 2
Skrevet

-Hyppige, unødvendige Facebook-oppdateringer ala fem oppdateringer daglig om hvor mye man "hater å gå gravid og kroppen er blitt så stygg og helvetets strekkmerker, er ikke verdt å være gravid, FAEN hvorfor er jeg fortsatt gravid, kommer ikke den ungen snart?? FAEN nå gir jeg opp livet! Termin for to dager siden, skyt meg". (Innser nå at jeg kanskje bare skal slette hele dama fra vennelista. :klo: )

-Ekstremt usikre mennesker, ala "unnskyld for at jeg er til" og "jeg får ikke til noe som helst, jeg" og "hvordan i all verden skal jeg greie dette" om de virkelig enkleste ting. Kan godt hende dette irriterer meg veldig fordi jeg var litt sånn selv da jeg var i barneskolealder og jeg hatet den delen av meg selv og derfor misliker å se dette trekket hos andre... :vetikke:

-At samboeren ikke evner å se at skittentøyskurven er full.

-At man skulle tro samboeren dusjer med dusjdøra åpen, tatt i betraktning at baderomsgulvet blir en liten innsjø etter at han har dusja.

-Folk på jobb som bare skal klage og klage over alt og alle og den forferdelig store jobbmengden de selv har, mens de bare sitter på ræva inne på vaktrommet og tar personlige telefonsamtaler og dytter i seg konfekt.

-Folk som på død og liv skal kjøre forbi deg på en kort strekke med liten margin for møtende biler, selv om du kjører enten i fartsgrensa eller over, og som kun tjener en billengde på å kjøre forbi, fordi de likevel blir liggende bak andre biler... Por qué, sier jeg bare, por qué??

-Folk som ligger oppi ræva på deg når du kjører enten i fartsgrensa eller noen få over! Får lyst til å bråbremse bilen og kjefte sjåføren huden full... :frustrert:

Sånn, det var dagens rant. Ellers er jeg et ganske tolerant og tålmodig menneske, haha. :fnise:

• Liker 10
Skrevet

Veldig lite, men folk som sier lol i stedet for å humre :sur:

Skrevet

At jeg ALDRI rekker å kaste papir/papp ute i fellesdunkene fordi HVER GANG søplebilen er her løøøøøøper naboene ut med VERDENS STØRSTE LASS av papir og papp. Blir like irritert hver gang.

Har du så mye papp at det rommer tre dunker, ja da drar du på dynga!! :sur:

(ooohhhh, det var godt å få ut).

• Liker 2
Skrevet

Dette gjør meg mest irritert:

• Urettferdighet
  • Fordomsfulle mennesker

• Liker 1
Skrevet

Akkurat nå-

Det eldre ekteparet som bor vegg i vegg, og er av typen: Tven skal på, hele dagen. Selv om man ikke ser på den. Og den skal være på høyt. HØYT! Gjerne også tyske såpeoperaer.

• Liker 3
Skrevet

jenter som leker pamela anderson på facebook

</3 statuser

folk som går sakte og ikke skjønner du skal FORBI.

• Liker 4
Skrevet

Jeg irriterer meg sjeldent over ting utenom når jeg er sulten. Jeg legger merke til ting, men skikkelig irritert blir jeg først når jeg er sulten. Men da skal det derimot INGENTING til før jeg er illsint.

Det eneste som alltid irriterer meg grenseløst er kjøretøy uten lydpotte.

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

jeg irriterer meg noe voldsomt over folk som faktisk liker technomusikk!!

- trege mennesker! om mennesker jeg er sammen med tar seg altfor god tid til alt mulig. jeg blir desverre irritert på et meget høyt nivå- pga min adhd er jeg ekstremt rastløs, hyperaktiv og dååååålig tolomighet! alt skulle helst skjedd i går!

• Liker 2
Skrevet

- trege mennesker! om mennesker jeg er sammen med tar seg altfor god tid til alt mulig. jeg blir desverre irritert på et meget høyt nivå- pga min adhd er jeg ekstremt rastløs, hyperaktiv og dååååålig tolomighet! alt skulle helst skjedd i går!

Jeg kom på en ting til! Folk som snakker tregt. :haar:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...