Maryell Skrevet 3. november 2011 #81 Skrevet 3. november 2011 At det finnes mennesker som stemmer FRP og synes Siv Jensen og Carl I. er kremen av politikere. Folk som ikke liker dyr og behandler dyr dårlig. Selvopptatthet, å ikke ha evnen til å spørre deg om hvordan det går men som elsker å prate om seg selv og sitt i flere timer uten stans. Syklister, enten jeg er gående eller kjørende. Får lyst til å rive av dem de der tourdefrance outfitene og kvele dem med de. 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #82 Skrevet 5. november 2011 Unger. De er bråkete, masete, sutrete, irriterende osv. Har aldri likt unger og er frivillig barnløs. Sure og grettne mennesker. Folk som ikke holde det de lover. Når det er veldig glatt ut og det er ingen som har strødd. Det er irriterende.
Gjest Lebewesen93 Skrevet 6. november 2011 #83 Skrevet 6. november 2011 Jeg blir irritert av stress og bråk. Når bikkjene begynner å lekesloss inne ( noen ganger er det søtt, men ikke når jeg er trøtt eller sliten) Jeg blir irritert av å ikke få til ting som jeg har planlagt Jeg blir irritert når pcn begynner å gå tom for strøm, og laderen ikke er i nærheten Jeg blir irritert når telefonselgerene ringer, jeg blir så nervøs av å snakke med fremmede mennesker, så jeg svarer ikke. Synes det er frekt å bare legge så jeg venter til den er ferdig med å ringe ( rar jeg) Hmm...jeg blir litt irritert av at det alltid er JEG som må flytte meg når jeg går i en butikk / et senter å det er mange folk, å det kommer en i min retning. Hvorfor er det jeg som må gå til siden liksom? Om jeg ikke hadde gjort det hadde vi sikkert kræsjet. Tror jeg vil prøve å se en gang Jeg blir litt irritert på unger som skriker i butikken. Jeg vet at foreldrene ikke kan noe for det, så neida, er ikke sur på de, men ungen der i mot...prøver å si til meg selv at det egentlig ikke er noe å bli irritert på sånn sett, men blir det om jeg er i dårlig humør fra før hvertfall. Er ikke så glad i høye lyder og stress Blir irritert av rot. Jeg hater virkelig rot. Hele livet føles rotete om jeg har det rotete rundt meg. Hmmm...var det jeg kom på nå
Gjest Jonas Skrevet 6. november 2011 #84 Skrevet 6. november 2011 Politikerne "våre" som er villige til å ofre hele landet vårt, tryggheten vår og pengene våre, bare fordi de har så lyst på en jobb innen EU eller FN. For meg er dette ekstremt irriterende og provoserende. 1
Gjest Lebewesen93 Skrevet 6. november 2011 #85 Skrevet 6. november 2011 At det finnes mennesker som stemmer FRP og synes Siv Jensen og Carl I. er kremen av politikere. Folk som ikke liker dyr og behandler dyr dårlig. Selvopptatthet, å ikke ha evnen til å spørre deg om hvordan det går men som elsker å prate om seg selv og sitt i flere timer uten stans. Syklister, enten jeg er gående eller kjørende. Får lyst til å rive av dem de der tourdefrance outfitene og kvele dem med de. Jeg må bare spørre, er bare nysgjerrig. Hvorfor hater "alle" frp egentlig ?
Gjest Sunshine23 Skrevet 7. november 2011 #88 Skrevet 7. november 2011 Mennesker som er slemme med dyr 1
Gjest Nenya82 Skrevet 7. november 2011 #90 Skrevet 7. november 2011 (endret) -Folk som skal fortelle meg hva jeg skal/bør/må,og da tenker jeg ikke på gode råd. -Folk som behandler dyr dårlig. -Folk som sladrer. -Folk som gnåler i uendelig lang tid om ting man ikke kan gjøre noe med.Kom over det eller hold kjeft. -Sneversynte idioter som ikke gidder å sette seg inn i ting.En sak har alltid to sider. -Folk som elsker å høre sin egen stemme og avbryter alle andre som prøver å få sagt noe. -Sånne som hiver ting rundt seg og forventer at andre hele tiden skal rydde opp etter de. -Paranoide mennesker som hele tiden tolker alt du sier i verste mening. -Barnevogner,syklister eller rett og slett bare mennesker som tror at de er de eneste som eksisterer her i verden så ikke faen om de skal flytte seg eller ta hensyn til andre. Endret 7. november 2011 av Nenya82 3
Gjest badeand1 Skrevet 8. november 2011 #91 Skrevet 8. november 2011 På Deviantart, når folk ikke klarer å legge bildet sitt i riktig mappe i en gruppe. -_-
missLynch Skrevet 8. november 2011 #92 Skrevet 8. november 2011 At 50% av alle norske kvinner går rundt med stjerneskjerf fra Beck Søndergaard. Saueflokk eller hur? 1
Djungelvrål Skrevet 8. november 2011 #93 Skrevet 8. november 2011 Er de designerskjerf?? Trodde de var H&M eller noe sånt jeg. Ser billig ut med stjerner.
absinthia Skrevet 8. november 2011 #94 Skrevet 8. november 2011 Folk som går sakte i trapper eller i smale korridirer og ikke slipper meg forbi der jeg marsjerer avgårde i mitt faste tempo. Mennesker som er mer opptatt av å fremstå som noe enn at innholdet skal være minst like bra som fasaden - spesielt om dette er ispedd dårlig selvinnsikt! Folk som snakker om ting de burde skjønt at de ikke har peiling på, som om de har peiling på det fordi de aldri har brukt tid på å sette seg inn i emnet, men bare uttaler seg fordi de tror at det er slik det er -Blir i tillegg irritert på meg selv fordi jeg så gjerne skulle tatt meg tid til å slenge fakta frem på bordet og gi en leksjon i temaet, men så er det ikke nødvendigvis viktig i akkurat den situasjonen og dermed går jeg og gremmer meg over disse folka resten av dagen (eller året). Mennesker som fokuserer på det negative i andre (merkverdig nok er dette ofte samme type folk som de jeg har listet over - bortsett fra korridor og trappesomlerne)
Gjest Best Skrevet 8. november 2011 #95 Skrevet 8. november 2011 Svigermor ( hun pleier å fortelle meg hva jeg bør gjøre, og jeg oppfatter det ikke som velmenende råd). Fotgjengere/ syklister uten refleks. (Også om sommeren inne i en mørk tunell). Rettskrivingen til mange bloggere;) Ungene når de ikke hører etter.
Gjest otrivin Skrevet 9. november 2011 #96 Skrevet 9. november 2011 Barneskolebarn med hunterstøvler.
Gjest ms_kwang Skrevet 9. november 2011 #97 Skrevet 9. november 2011 hunterstøvler? o.O Tenkte jeger støvler, men hva hæ?
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #98 Skrevet 9. november 2011 Jeg må bare spørre, er bare nysgjerrig. Hvorfor hater "alle" frp egentlig ? Fordi det er kult.
imafairy Skrevet 9. november 2011 #99 Skrevet 9. november 2011 Nybakte mødre med barnevogn som absolutt SKAL presse seg inn på den allerede stapppfulle bussen, ruller over føtter og det som er før de blir stående å blokke døra for alle som skal ut. 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #100 Skrevet 9. november 2011 Folk som har sterkt behov for å putte folk i båser, som saueflokkbåsen, eller mainstreambåsen. Please? Dere er jammen gode observatører når dere føler for å poengtere noe alle kan se rett foran nesen. For øvrig er ikke majoriteten noe spennende, der i mot er alle raringene spennende, i og med at de ikke har det samme "filteret" som de normale. De normale er like rare, de har bare lært seg hvordan de skal oppføre seg. :D 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå