Gjest Linda sofie Skrevet 5. januar 2012 #201 Skrevet 5. januar 2012 Ja, eller slurper generelt! Kaffe, te, suppe Sinnsyykt irriterende å høre på! *Sluurp* ..og noen har faktisk mer irriterende potetgull-tyggelyd enn andre! ( ) Svigerfar er fæl til å slurpe i seg kaffen. Han slurper ikke litt heller. Må si jeg sliter max med å holde meg. Koker nesten inni meg
Gjest Skrevet 5. januar 2012 #202 Skrevet 5. januar 2012 Svigerfar er fæl til å slurpe i seg kaffen. Han slurper ikke litt heller. Må si jeg sliter max med å holde meg. Koker nesten inni meg Kjenner meg igjen! Men gjelder vel mer smatting. Æææ, lukk igjen munnen når du spiser! For da koker det virkelig
pinar Skrevet 5. januar 2012 #203 Skrevet 5. januar 2012 Smatting. Virkelig. Jeg har faktisk et oppriktig problem med å være i nærheten av folk som smatter, slafser, slurper og generelt lager unødvendig mye lyd når de spiser og drikker. Folk som forsøker å forklare noe, men ALDRI klarer å komme til poenget, eventuelt folk som gjentar poenget til det kjedsommelige..
Kaptein Stålull Skrevet 5. januar 2012 #204 Skrevet 5. januar 2012 (endret) - Når noen kaller en gjeng venninner for "jentene mine". DENNE! * Facebook generelt, men spesielt folk som er helt avhengige. * Sure mennesker i serviceyrker. * Kalle barnet i magen "Spira" eller prins og prinsesse. Grøss. * Norsk asylpolitikk. Norsk politikk generelt egentlig. * Folk som er uvitende til hva som foregår på slakterier, men oppfører seg som om de vet alt, som feks "Kuer MÅ melkes, hele livet, hvis ikke får de vondt..." * Påtatt og tvungen politisk korrekthet. Som å fjerne ord som "Negerkonge" fra gamle bøker. * Offentlig amming, hvor mor ikke er diskre. * Folk som forteller en historie, og når du pent minner dem på at de allerede har fortalt dette tre ganger før så bare fortsetter de historien... ARGH! Endret 5. januar 2012 av Kaptein Stålull
Gjest badeand1 Skrevet 6. januar 2012 #205 Skrevet 6. januar 2012 Mødre her inne som omtaler ungene sine som gullunger, prinsessa, vesla osv. 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #206 Skrevet 6. januar 2012 Jeg takler heller ikke folk som slurper kaffe, kakao osv og slafser i seg mat. Jeg hater å høre på folk slafse i seg en appelsin f.eks. Også har vi dette hersens potegullet da. Trodde jeg skulle sprenge i luften da jeg satt på bussen fra Bergen til Stavanger med en svært fyr bak meg som knasket i seg en hel potetgullpose. Ikke bare hater jeg å høre på folk knaske det i seg, men også fryktelig irriterende når de tar neven oppi posen for å hente potetgullet. Ahhh den lyden altså... Så takler jeg ikke foreldre som skjemmer bort ungene sine og ikke har noen grenser for de. Fri oppdragelse. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #207 Skrevet 6. januar 2012 Kjendiser som nekter for at de har tatt operasjoner. "neida, jeg har ikke tatt botox eller ansiktsløft. Det er helt naturlig altså" Jadda, man ser jo lang vei at en dame i 50 åra har gjort noe med ansiktet når hun er så stram i maska at hun så vidt klarer å smuile. Jeg synes det er så teit at de nekter. Kan de ikke heller bare si ingen kommentar eller det vil jeg ikke svare på? Enn å lyve? Det blir for dumt.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #208 Skrevet 6. januar 2012 Folk som kjører i 40 i 60 sonen:-) enn de som kjører 60 i 40 soneen....
Lillemeg25 Skrevet 8. januar 2012 #209 Skrevet 8. januar 2012 Folk som mumler. Speak up! Folk som snakker mens de hoster. Kan like gjerne vente til du er ferdig med hostingen for jeg skjønner ikke hva du sier unansett! Folk som skryter av ting og som skal fortelle det samme om og om igjen. Folk som alltid skal tulle og tøyse. Som aldri klarer å ha en seriøs samtale uten å måtte spøke om ting.
Gjest BamseB Skrevet 8. januar 2012 #210 Skrevet 8. januar 2012 Blir så forbanna når jeg ikke får viljen min, derfor er jeg alene...
missLynch Skrevet 10. januar 2012 #211 Skrevet 10. januar 2012 Høylytt, vanvittig bråkete og masete reklame på tv (les: Lefdal, Elkjøp, Dressmann, Viaplay et) Er det nødvendig at det skal bråke så jæv..g??!
Roo Skrevet 10. januar 2012 #212 Skrevet 10. januar 2012 Høylytt, vanvittig bråkete og masete reklame på tv (les: Lefdal, Elkjøp, Dressmann, Viaplay et) Er det nødvendig at det skal bråke så jæv..g??! Helt enig!! Også skrur de opp lyden når det er reklamepause. Skvetter jo som f*** om jeg døser på sofaen når reklamen kommer.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 10. januar 2012 #213 Skrevet 10. januar 2012 Akkurat nå irriterer jeg meg over Plantasjen-reklamen!! Hvorfor er det ingen som klarer å snakke ordentlig?? Verre enn den zon reklamen, jo 1
Zakuro Skrevet 10. januar 2012 #214 Skrevet 10. januar 2012 Treg data-_- og den knekte skjermen. Og at jeg må på butikken i kulda for å kjøpe mere.... dameting:P
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #215 Skrevet 10. januar 2012 De som gjesper høyt. AAAAAAAAAAAAHHHH Verre er det med de som nyser så høyt at nesten hele huset rister. Pappa skriker nesten når han nyser. Jeg kvekker hver gang. 1
Gjest hmrk Skrevet 10. januar 2012 #216 Skrevet 10. januar 2012 Smasking! Hater lyden av noen som smasker, mest av alt tyggis m åpen munn!
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #217 Skrevet 10. januar 2012 Akkurat nå irriterer jeg meg over Plantasjen-reklamen!! Hvorfor er det ingen som klarer å snakke ordentlig?? Verre enn den zon reklamen, jo Hahah, er så enig! Det blir jo sånn at man bryr seg ikke om hva de sier, men måten de sier det på. Og mens vi snakker om irriterende spiselyder... Kjeksgomling, dere. Grøss.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #218 Skrevet 10. januar 2012 De som gjesper høyt. AAAAAAAAAAAAHHHH Verre er det med de som nyser så høyt at nesten hele huset rister. Pappa skriker nesten når han nyser. Jeg kvekker hver gang . Er du en frosk?
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #219 Skrevet 10. januar 2012 Jeg irriterer meg over folk som ikke vet hva de snakker om og som er veldig påståelig, bomastisk og intens. Får lyst til å fortelle akkurat hva jeg synes om dem, men det ville ikke sett eller hørt særlig bra ut. :kjefte:
Gjest Survival Skrevet 10. januar 2012 #220 Skrevet 10. januar 2012 * Kverulanter her på forumet. Merk: Personer som kverulerer bare for å gjøre det, uten å komme med noen viktige eller relevante argumenter eller påstander. * Studenter som ringer kvelden før eksamen og spør om å låne notater. "Hadde vært fint om du kunne skrevet alle notatene inn på PC-en og sendt til meg over Facebook også, mens du er i gang...." NEI!! * Folk som legger ut 140 profilbilder av seg selv på Facebook og alle bildene er helt LIKE. Ingen er interessert uansett. * Bloggere som har ca. 1 leser i uka og skriver i hvert innlegg: "Sorry lesere for at jeg ikke har skrevet på noen timer". Ingen bryr seg. Ingen leser bloggen uansett. * Butikker på lørdager. Helt fritt for fersk mat! * Snø som kommer rett etter jeg har måkka hele innkjørselen. * Mennesker som selger hunden sin for tidlig. Hundeeiere som bevisst lager blandingskull for å tjene penger på det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå