Gå til innhold

Har hun drømmepuppene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er lov å ikke like små pupper, men man har ikke funnet noen grunn til at mennesker har dem. De har utviklet seg som en sekundær kjønnskarakter, men det er ikke dermed sagt at det er noen praktisk årsak til at de har utviklet seg slik.

Som du selv er inne på, de har utviklet seg som en sekundær kjønnskarakter. Det er fordi mennesket har begynt å gå på to ben, og den "opprinnelige" kjønnskarakteren, ræva, har fått konkurranse av de to lengre opp. Så det er i høyeste grad en grunn til at de har utviklet seg som de har gjort. At det ikke er noe praktisk årsak til at de har utviklet seg slik, er korrekt, men det er det er egentlig en annen diskusjon.

Om det er wikiartikkelen du har funnet, så ser du der at det også er store sprik på det som menn foretrekker av puppestørrelse, men i snitt, så er det en tendens.

Jeg tilhører nok en av dem som vil ha de litt større enn A-cup. Utenom det er jeg nok ganske universal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du noensinne sett en rumpe forfra? :skratte:

Nei...? Derfor skrev jeg det jeg skrev. Greit at du liker å pirke på språk, men her pirker du jo på en "feil" som var gjort med vilje.

Og by the way; en rumpe kan jo sees fra siden også, og f.eks. bedømmes av menn om den er spretten eller ikke. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Nei...? Derfor skrev jeg det jeg skrev. Greit at du liker å pirke på språk, men her pirker du jo på en "feil" som var gjort med vilje.

Og by the way; en rumpe kan jo sees fra siden også, og f.eks. bedømmes av menn om den er spretten eller ikke. :Nikke:

Jeg mente bare å være morsom, unnskyld! Det er forresten ikke ukjent for meg heller at menn er opptatt av rumper ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du selv er inne på, de har utviklet seg som en sekundær kjønnskarakter. Det er fordi mennesket har begynt å gå på to ben, og den "opprinnelige" kjønnskarakteren, ræva, har fått konkurranse av de to lengre opp. Så det er i høyeste grad en grunn til at de har utviklet seg som de har gjort. At det ikke er noe praktisk årsak til at de har utviklet seg slik, er korrekt, men det er det er egentlig en annen diskusjon.

Om det er wikiartikkelen du har funnet, så ser du der at det også er store sprik på det som menn foretrekker av puppestørrelse, men i snitt, så er det en tendens.

Jeg tilhører nok en av dem som vil ha de litt større enn A-cup. Utenom det er jeg nok ganske universal.

Har overhodet ikke brukt Wikipedia nei. A-cup er forøvrig ikke en konstant størrelse ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har overhodet ikke brukt Wikipedia nei. A-cup er forøvrig ikke en konstant størrelse ;)

Vel, jeg er mann, og ikke så inne i cupper og sånn! :fnise:

Men.. jeg har vel egentlig svart på ca hvor smertegrensa mi går, lengre opp her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å ikke like små pupper, men man har ikke funnet noen grunn til at mennesker har dem. De har utviklet seg som en sekundær kjønnskarakter, men det er ikke dermed sagt at det er noen praktisk årsak til at de har utviklet seg slik.

Jeg er ikke helt sikker på om det er slik. Jeg har lest at man på 70-tallet viste bilder til en del mannlige studenter. De skulle velge ut den kroppen de likte best. De fleste valgte kvinner med kurver. Disse kvinnene hadde også det høyste østrogen-nivå. Jeg tror likevel ikke flertallet av menn liker så store pupper som her.

Og de menn som liker pupper som i innlegg i #75 må være helt forskrudde. Egentlig trenger hun medisinsk hjelp, men fordi hun trolig trenger pengene, så kan hun ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og de menn som liker pupper som i innlegg i #75 må være helt forskrudde. Egentlig trenger hun medisinsk hjelp, men fordi hun trolig trenger pengene, så kan hun ikke.

Kanskje hun rett og slett sparer til en brystreduksjon?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Jeg regner med at de fleste menn liker puppene hvis de liker dama puppene sitter på - enten de er små eller store.

Men... ut i fra et fotografi hvor puppene ikke er annet enn et par brystvorter; hvordan kan dette tenne KUN fordi de sitter på en kvinne? Blir litt "småpedo" for min del må jeg innrømme.

At menn har fetisjer for STORE bryst er en annen ting, for enorme bryster finner man rett og slett ikke på små pikebarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uhm, ikke alle som liker små pupper/"kun nipler" er småpedo.

Hvorfor det? Sitter de på en voksen kvinne så er det ikke litt "småpedo" engang.

Sitter de på et barn derimot, så har du helt rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir oftest til at en tar brystreduksjon på grunn av koniske ryggsmerter når man har slike pupper.

Moren til en venninne av meg fjernet et kilo i hver pupp.

Det har også jeg gjort. Det er en stor belastning å ha så store pupper. Ryggproblemer, nakkeproblemer, problemer med at folk tror de kan ta på dem uten lov, vanskelig å jogge, nesten ingen klær som ser bra ut på osv.. Før var jeg 75H, nå er de 75D. Fint er det sikkert, jeg var så lei mine at jeg ser det ikke slik lenger.

I veien for å ha sex???? Hvordan kan de være i veien for å ha sex :fnise:

Det var mye i veien, men ikke når det kom til sex :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har også jeg gjort. Det er en stor belastning å ha så store pupper. Ryggproblemer, nakkeproblemer, problemer med at folk tror de kan ta på dem uten lov, vanskelig å jogge, nesten ingen klær som ser bra ut på osv.. Før var jeg 75H, nå er de 75D. Fint er det sikkert, jeg var så lei mine at jeg ser det ikke slik lenger.

Det var mye i veien, men ikke når det kom til sex :)

:wow:

Jeg må poste i tråden "Du vet du har for lite sex når..." nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest MorAase

OK. Jeg regner med at de fleste menn liker puppene hvis de liker dama puppene sitter på - enten de er små eller store.

Men... ut i fra et fotografi hvor puppene ikke er annet enn et par brystvorter; hvordan kan dette tenne KUN fordi de sitter på en kvinne? Blir litt "småpedo" for min del må jeg innrømme.

At menn har fetisjer for STORE bryst er en annen ting, for enorme bryster finner man rett og slett ikke på små pikebarn.

Du har med andre ord ikke så stor innsikt i menn og deres gjøren og laden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du synes det er "småpedo" med en mann med liten penis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du synes det er "småpedo" med en mann med liten penis?

Nei, da har du misforstått poenget mitt. Jeg synes IKKE det er småpedo at en mann digger de små puppene til dama si. Men, hadde noen vist frem et bilde av en naken mann til meg og penisen hans var like stor som på en 10-årings - så hadde jeg vel ikke synes det var videre tiltrekkende - FORDI det hadde sett ut som et barn rett og slett. Jeg sammenlikner da med damen på linken her, fordi hun bikket over til det ekstreme når det gjelder dame med små pupper (ikke så hun videre gammel ut heller og kan assosieres til jenter langt under den seksuelle lavalder).

Men hadde jeg møtt en mann, forelsket meg og alt var såre vel - hadde jeg brydd meg mindre om størrelsen på penisen hans. Men å "falle for" et bilde hvor mannen ser ut som guttungen til venninna mi blir litt feil for min del.

Pupper er fint i alle størrelser, men er de mikroskopisk små og i tillegg sitter på en dame som ser ut som en jentunge - ja, da synes JEG det er rart å gi "thumbs up". Det er noe helt annet om puppene sitter på en dame man er glad i og som man i tillegg VET er over den seksuelle lavalder.

Det er mulig det er brutalt, men sammen med de "vanlige" som synes det er estetisk vakkert (og opphissende) at dama ser ut som hun er 11, så har dere antakeligvis samme smak som en del menn med ymse interesser.

Klarer ikke å forklare det annerledes, men jeg synes det er litt - eh - rart...

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...