AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #81 Skrevet 22. oktober 2011 Ja Er det derfor du har en avatar av noen som ser ut som ei med sprengte silikonpatter? 1
Lutetium 71 Skrevet 22. oktober 2011 #82 Skrevet 22. oktober 2011 Du spurte nok feil person der, for det hadde jeg faktisk Synes det er ganske merkelig å definere mannlighet eller kvinnelighet etter størrelsen på noen fysiske atributter. Hun hadde da pupper, den jenta, og jeg synes hun var veldig feminin og kvinnelig. Kvinnelighet ligger ikke i størrelsen på brystene, og det er heller ikke sånn at små pupper betyr mindre fruktbarhet - akkurat som liten penis ikke har noe å si for sædkvaliteten. Ta det fra ei jente med to søsken som kom under en periode på rett over tre år, med en mor som har pupper på den størrelsen. Ikke mye ufruktbart over moren min: hun var så fruktbar at hun ble gravid tre ganger i løpet av et dårlig samliv med et så godt som ikke-eksisterende sexliv. Det er helt korrekt at små pupper ikke betyr at man er mindre fruktbar. Små pupper betyr heller ikke at de produserer for lite melk. De fungerer upåklagelig uansett! Men, som AB var inne på over her, det betyr ikke at størrelsen er helt irrelevant for det. Hvis vi sammenligner mennesket med resten av dyreriket, ser vi at mennesket har overdrevent store melkekjertler. "Noe" i evolusjonen har gjort at det er blitt slik. Hvis puppestørrelse ikke hadde en døyt å si, hadde ikke melkekjertlene utviklet seg til de dimensjonene de har idag. 1
chikako Skrevet 22. oktober 2011 #83 Skrevet 22. oktober 2011 Det er helt korrekt at små pupper ikke betyr at man er mindre fruktbar. Små pupper betyr heller ikke at de produserer for lite melk. De fungerer upåklagelig uansett! Men, som AB var inne på over her, det betyr ikke at størrelsen er helt irrelevant for det. Hvis vi sammenligner mennesket med resten av dyreriket, ser vi at mennesket har overdrevent store melkekjertler. "Noe" i evolusjonen har gjort at det er blitt slik. Hvis puppestørrelse ikke hadde en døyt å si, hadde ikke melkekjertlene utviklet seg til de dimensjonene de har idag. Det er lov å ikke like små pupper, men man har ikke funnet noen grunn til at mennesker har dem. De har utviklet seg som en sekundær kjønnskarakter, men det er ikke dermed sagt at det er noen praktisk årsak til at de har utviklet seg slik.
Gjest MorAase Skrevet 22. oktober 2011 #84 Skrevet 22. oktober 2011 Det er lov å ikke like små pupper, men man har ikke funnet noen grunn til at mennesker har dem. De har utviklet seg som en sekundær kjønnskarakter, men det er ikke dermed sagt at det er noen praktisk årsak til at de har utviklet seg slik. Det har en da! Hvilken kvinne som har antydning til bryster har ikke følt menns glupske blikk? Det er jo opplgt at kvinners bryst finnes for å behage og tiltrekke menn. Å tro noe annet er ekstremfeministisk vrøvl! 1
Gjest Wanted Skrevet 22. oktober 2011 #85 Skrevet 22. oktober 2011 Det er lov å ikke like små pupper, men man har ikke funnet noen grunn til at mennesker har dem. De har utviklet seg som en sekundær kjønnskarakter, men det er ikke dermed sagt at det er noen praktisk årsak til at de har utviklet seg slik. Ifølge biologisk vitenskap, så er de der for å tiltrekke menn! Kurver skulle gjøre mannen mer interessert! Og det funket gitt.. 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #86 Skrevet 22. oktober 2011 Rart at jeg tiltrekker meg menn med mine søte 75A hvis jeg skal høre på denne tråden.
vinterspeil Skrevet 22. oktober 2011 #87 Skrevet 22. oktober 2011 Jeg vet ikke om en eneste mann som ville kalt det der drømmepupper. Hvordan i all verden kan du vite hva hver eneste mann liker ?? 2
chikako Skrevet 22. oktober 2011 #88 Skrevet 22. oktober 2011 Ifølge biologisk vitenskap, så er de der for å tiltrekke menn! Kurver skulle gjøre mannen mer interessert! Og det funket gitt.. Det funker ypperlig godt med både små og store pupper, skal jeg fortelle deg. Pupper er pupper. 1
Gjest Wanted Skrevet 22. oktober 2011 #89 Skrevet 22. oktober 2011 Rart at jeg tiltrekker meg menn med mine søte 75A hvis jeg skal høre på denne tråden. Ærlig talt, det finnes jo plenty av menn som tenner på små pupper. Og selv om du har små pupper, så indikerer det vel ikke at du er totalt formløs ellers? Menn tiltrekkes den feminine siluetten. Dvs midje, hofter og rumpe. Pupper blir også ansett som feminint, men de trenger ikke å være store. 1
Gjest Wanted Skrevet 22. oktober 2011 #90 Skrevet 22. oktober 2011 Det funker ypperlig godt med både små og store pupper, skal jeg fortelle deg. Pupper er pupper. Øhmmm. Ja. Har jeg sagt meg uenig i det? Selv om jeg sa at kurver er der for å tiltrekkes menn, så betyr det ikke at "kurver" kun er store pupper. Dessuten så er det heller ikke jeg som har sagt det, det er forsket på. Dette er ikke akkurat ny viten. Hvorfor tror du menn flest blir litt susete i hodet når de ser en kløft? Og igjen, du trenger ikke å ha store pupper for å danne kløft.
Panama Skrevet 22. oktober 2011 #91 Skrevet 22. oktober 2011 Hm, synes de var litt for store. Men det var ok naturlige pupper! :D
chikako Skrevet 22. oktober 2011 #92 Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Øhmmm. Ja. Har jeg sagt meg uenig i det? Selv om jeg sa at kurver er der for å tiltrekkes menn, så betyr det ikke at "kurver" kun er store pupper. Dessuten så er det heller ikke jeg som har sagt det, det er forsket på. Dette er ikke akkurat ny viten. Hvorfor tror du menn flest blir litt susete i hodet når de ser en kløft? Og igjen, du trenger ikke å ha store pupper for å danne kløft. Dette er ikke nytt for meg. Jeg sa bare at det ikke funnet noen praktisk grunn til at vi har begynt å utvikle store pupper. Kommentaren kom fordi det var noen som påsto at store pupper betyr fruktbarhet, noe det ikke finnes noen bevis på. At pupper kan ha en funksjon i at de gjør deg attraktiv for en partner er så, men det har jeg ikke egentlig uttalt meg mot. Men det er godt mulig at jeg kunne uttrykt meg klarere altså. Endret 22. oktober 2011 av chikako
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #93 Skrevet 22. oktober 2011 Det har en da! Hvilken kvinne som har antydning til bryster har ikke følt menns glupske blikk? Det er jo opplgt at kvinners bryst finnes for å behage og tiltrekke menn. Å tro noe annet er ekstremfeministisk vrøvl! Mens menneskene gikk på fire var bakenden til hunnene det som sto i fokus (bare se på apene og deres svulmende bakender), og også det som fikk hannene til å ønske å parre seg. Når menneskene reiste seg på to forsvant fokuset litt fra bakenden og puppene ble mer i fokus, naturlig nok. Derfor antas det at menneskedamenes pupper har utviklet seg til å være store utenom graviditet også, rett og slett for å overta jobben som fokus for menns seksuelle oppmerksomhet. Pupper er et rumpesubstitutt plassert i øyensynet på det moderne mennesket på to bein. 1
Gjest Raindrops Skrevet 22. oktober 2011 #94 Skrevet 22. oktober 2011 Jeg satser på at rumpa mi fortsatt gjør jobben sin jeg 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #95 Skrevet 22. oktober 2011 Ja sett bakfra er jo fremdeles rumpa et interessant fokus for menn flest
chikako Skrevet 22. oktober 2011 #96 Skrevet 22. oktober 2011 Jeg satser på at rumpa mi fortsatt gjør jobben sin jeg Min har funka så langt i alle fall
Gjest shirelle Skrevet 22. oktober 2011 #97 Skrevet 22. oktober 2011 Neeei.. ville aldri hatt de selv, om jeg fikk velge. Ville hatt noe i mellom bittesmå og kjempestore Og heller små enn veldig store
Gjest Raindrops Skrevet 22. oktober 2011 #98 Skrevet 22. oktober 2011 Ja sett bakfra er jo fremdeles rumpa et interessant fokus for menn flest Noe må det være iallefall, for pupper har jeg ikke så mye av Min har funka så langt i alle fall
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #99 Skrevet 22. oktober 2011 Ikke mine drømmepupper hvertfall! Altfor store! Fikk ikke sett bilde nr 3 fordi linken var forbidden.
Gjest Eurodice Skrevet 22. oktober 2011 #100 Skrevet 22. oktober 2011 Ja sett bakfra er jo fremdeles rumpa et interessant fokus for menn flest Har du noensinne sett en rumpe forfra? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå